Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 29.11.2017 ж.
Білім беру саласы: «Камуникация»
Бөлімі: Көркем әдебиет, Сөйлеуді дамыту, Драма
Тақырыбы:Мақта қыз бен мысық(ертегісін сахналау)
Мақсаты: Ертегілер туралы білімдерін күшейту.Сөйлеу мәдениетін, еркін сөйлеп, өз ойларын дұрыс жеткізу.Баланың сөздік қорын дамыту, сөз өнеріне деген құрмет.Балаларды еңбекке, татулыққа тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: Ортада үстел үстінде ыдыстар, қатық, сыпырғыш, инеағаш, маскалар, ағаш, тауық маскасы, тышқан киімі, шелек, мысық киімі, дүкен, сиыр киімі, мейіз, тары,қайшы.
Сөздік жұмысы: тарих; ұлт ;дәстүр ;
Билингвалды компонент:мысық -кошка; сиыр- корова; тышкан- мышь; Қызыл- красный, қара- черный, ақ –белый, жасыл- зеленый,сары- жёлтый,көк- синий.
|
Іс - әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Ал балалар, бүгінгі күн ерекше күн, себебі, біздің тобымызға көптеген апайлар қонаққа келді. Қане, сол қонақтармен сәлемдесейікші: Шаттық шеңбері
Қуан, шаттан, алақай, |
Тыңдайды. Шаттық шеңберін айтады. |
|
Ұйымдастыру- іздестіру |
-Балалар қандай ертегілерді білесіңдер? Өте жақсы, бүгін ертегіні оқып, түсініп, біліп қана қоймай ертегі кейіпкерлерінің рөлінде өзіміз ойнап көрсетеміз. Бұл ертегі Ыбырай Алтынсариннің «Мақта қыз бен мысық» ертегісі. Тәрбиеші: - Балалар сонымен қоса мен
бүгін өзімнің сиқырлы шапанымды киіп келдім. Бұл шапанныңда бізге
көмегі тиіп қалар. Залда «Ерте, ерте, ертеде»
өлеңі орындалады.. Мақта қыз – Дария айтады.
- Мысығын шақырады, мысық келмейді. - Келмесең, келмей –ақ қой, өз обалың өзіңе,- деп мейізді қыз жеп қояды. -Осы кезде үй артынан «мяу»
деген дыбыс шығады.
- Балалар біз мысыққа көмек тесекпе? -Қатықты қайдан аламыз? -Ендеше сиқырлы шапанның
астына кірейік, тезірек сиырға жетейк. (мысықты ертіп шапанның
астына кіреміз) - Жаңа Зеландия астанасы -Веллингтон қаласы.Әр елдің салтымен, дәстүрі басқа демекші,Жаңа Зеландия халқыныңда амандасу дәстүрі басқа екен.Зеландия халқы, қол алысып, мұрындарын бір біріне тигізіп амандасады екен. -Ендеше барлығымыз жасап көрейікші.
-Сиырға жеттік балалар. - Шапаннан көмек
сұрайды - Енднше барлығымыз Африка халқы сияқты ,билеп амандасып көрейік. - Олардың мемлекеттик туы, мен ұлттық кимдерінеде зерсала кетейк. -Тудан қандай түстерді көреміз? -Балалар бізге ағашқа жету керекпіз, сиқырлы шапаннан көмек сұрайық. - Міне ағашқада жеттік. Сөздік жұмысы: тарих; ұлт ;дәстүр
-Жапонияның астанасы - Токио қаласына түскен екенбіз. Жапон халқының мемлекеттік туына, ұлттық кимдеріне, амандасу расимине көңіл бөлейк. -Жапон халқы қол беріп амандаспайды. Олар тек иіліп амандасады екен.Ондеше барлығымыз жапон халқыша амандасалық. -Біз мысықты дүкенге жеткіздік. -Мысық әбден шаршады балалар жұмыртқаалу үшін тауыққа жеткізейік. -сиқырлы шапанды көмекке шақырайық. - Тағы басқа жерге түскен секілдіміз. -Бұл Тайланд мемлекетінің астанасы –Бангкок қаласы екен. -Тайлантықтар амандасқанда екі алақанын түйістіріп бастарын иіп Сабади -деп айтады екен. - Енднше жасап көрелік. -Тауыққада жеткіздік. -Мысық әбден ойға батып,балалар басын ұстап не істерін білмей отыр ендеше мысықты бір сергітіп алайық. Сергіту сәті Көңілденіп қыдырамыз, Көшелерді аралап. Саяхаттап қайтамыз, Көңілді ән айтамыз. -Біздің тағыда шапаннан көмек сұрауымыз керек. Мысыққа тары табуға көмектессін. -Әдемі қалалардың бірі Италия Республикасы - Рим қаласына түсіппіз.Бұл елдіңде өз тарихи салт-дәстүрі бар.ондай болса барлығымыз назар аударайық. -Италия халқы құшақтасып амандасады, барлығымыз солай амандасып көрейікші. - Ары қарай жол тартып мысық досымызға тары іздейік. -Мына жақта біреу андетіп жүр ғой бұл кім болды екен? -Тышқан мысыққа рахмет
айтып, бір қап тары береді, мысық тарыны тауыққа береді, мысық
жұмыртқаны дүкеншіге береді, дүкенші мысыққа сағыз береді,
сағызды -Мақта қызға қаттықты апарып берейік тезірек жету үшін шапанның көмегіне жүгінгеніміз дұрыс болар. - Біз үнді қаласынада жетіппіз.Бұл Үнді қаласындағы-Тадж-Махал. -Үнді халқы екі қолын алдына қойып түйістіредіде басын иіп амандасады, барлығымыз солай амандасып көрейікші. -Жақсы балалар мақтақызға қаттықты тездетіп жеткізейік.Сыйқырлы шапанға келіңдер.
-Қатықты мысық Мақта қызға
берді. |
Мақтағыз бен мысық, Түлкі мен тырна, Ақымақ қасқыр, Шалқан; Бауырсақ. т.б Тыңдайды. Мақта
қыз – Дария Мысық-Ануар
Мақта қыз: Айтпаймын! Мысық: Ендеше, мен сенің қатығыңды төгемін. Мақта қыз: Ой,ой. Сен не істедің? Сол үшін мен сенің құйрығыңды кесіп аламын! Мысық: Берші, құйрығымды! -Сиырдан Балалар мұқият тыңдайды. -Балалар екіден Зеландия халқы амандасу расімін жасайды. Сиыр -
Аделия Адамдар маған үйір - дейді. Мысық: Мяу, сиыр, сиыр, сен маған қатық
берші! Қызыл- красный, қара- черный, ақ –белый, жасыл- зеленый,сары- жёлтый,көк- синий.
Ағаш -
Алмас
Қыздар:Айғаным, Інжу,
Іңкәр
-Балалар толық тыңдап , жасап айтады. Тауық -
Аяжан Тауық: Сен менің балапандарыма дән әкеліп бер. Өлең жолдарын айтып, маз-мұнына сәйкес қимылдар жа-сайды. Шапаннан көмек сұрайды. Жұптан құшақтасып амандасу рәсімін көрсетеді. Тышқан
-Аршын Мысық: - Айт, үйіңде не бар? Жаныңның барында айт, тез, әйтпесе, қазір жеп қоямын. Тышқан: Бір қап тарым бар сен алағой. -Үнді халқының амандасу расимин көрсетеді. Сиқырлы шапанға жиналады.
|
|
Рефлексивті- түзетушілік |
Біз сиқырлы шапанның көмегңмен қандай елдердің амандасу расімдерімен таныстық?
-Балалар сендерге ертегі кейіпкелері болган ұнадыма
?Балалар ертегі кейіпкерлерін жақсы сомдағандарың үшін көп-көп
рахмет! |
Ойларында қалған елдерді атайды.Амандасу расимдерін көсетеді. Ертегі кейіпкелері ұнағанын айтады. |
Күтілетін нәтиже:
|
Нені білу керек |
Ертегі кейіпкелерілерін толық білуі |
|
Нені игереді |
Кейіпкер болып ойнауды. |
|
Нені біледі |
Әр халықтың амандасу рәсімін. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Aшық сабақ Ыбырай Алтынсаринның "Мақтақыз бен мысық "(ертегісін сахналау)
Aшық сабақ Ыбырай Алтынсаринның "Мақтақыз бен мысық "(ертегісін сахналау)
Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 29.11.2017 ж.
Білім беру саласы: «Камуникация»
Бөлімі: Көркем әдебиет, Сөйлеуді дамыту, Драма
Тақырыбы:Мақта қыз бен мысық(ертегісін сахналау)
Мақсаты: Ертегілер туралы білімдерін күшейту.Сөйлеу мәдениетін, еркін сөйлеп, өз ойларын дұрыс жеткізу.Баланың сөздік қорын дамыту, сөз өнеріне деген құрмет.Балаларды еңбекке, татулыққа тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: Ортада үстел үстінде ыдыстар, қатық, сыпырғыш, инеағаш, маскалар, ағаш, тауық маскасы, тышқан киімі, шелек, мысық киімі, дүкен, сиыр киімі, мейіз, тары,қайшы.
Сөздік жұмысы: тарих; ұлт ;дәстүр ;
Билингвалды компонент:мысық -кошка; сиыр- корова; тышкан- мышь; Қызыл- красный, қара- черный, ақ –белый, жасыл- зеленый,сары- жёлтый,көк- синий.
|
Іс - әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Ал балалар, бүгінгі күн ерекше күн, себебі, біздің тобымызға көптеген апайлар қонаққа келді. Қане, сол қонақтармен сәлемдесейікші: Шаттық шеңбері
Қуан, шаттан, алақай, |
Тыңдайды. Шаттық шеңберін айтады. |
|
Ұйымдастыру- іздестіру |
-Балалар қандай ертегілерді білесіңдер? Өте жақсы, бүгін ертегіні оқып, түсініп, біліп қана қоймай ертегі кейіпкерлерінің рөлінде өзіміз ойнап көрсетеміз. Бұл ертегі Ыбырай Алтынсариннің «Мақта қыз бен мысық» ертегісі. Тәрбиеші: - Балалар сонымен қоса мен
бүгін өзімнің сиқырлы шапанымды киіп келдім. Бұл шапанныңда бізге
көмегі тиіп қалар. Залда «Ерте, ерте, ертеде»
өлеңі орындалады.. Мақта қыз – Дария айтады.
- Мысығын шақырады, мысық келмейді. - Келмесең, келмей –ақ қой, өз обалың өзіңе,- деп мейізді қыз жеп қояды. -Осы кезде үй артынан «мяу»
деген дыбыс шығады.
- Балалар біз мысыққа көмек тесекпе? -Қатықты қайдан аламыз? -Ендеше сиқырлы шапанның
астына кірейік, тезірек сиырға жетейк. (мысықты ертіп шапанның
астына кіреміз) - Жаңа Зеландия астанасы -Веллингтон қаласы.Әр елдің салтымен, дәстүрі басқа демекші,Жаңа Зеландия халқыныңда амандасу дәстүрі басқа екен.Зеландия халқы, қол алысып, мұрындарын бір біріне тигізіп амандасады екен. -Ендеше барлығымыз жасап көрейікші.
-Сиырға жеттік балалар. - Шапаннан көмек
сұрайды - Енднше барлығымыз Африка халқы сияқты ,билеп амандасып көрейік. - Олардың мемлекеттик туы, мен ұлттық кимдерінеде зерсала кетейк. -Тудан қандай түстерді көреміз? -Балалар бізге ағашқа жету керекпіз, сиқырлы шапаннан көмек сұрайық. - Міне ағашқада жеттік. Сөздік жұмысы: тарих; ұлт ;дәстүр
-Жапонияның астанасы - Токио қаласына түскен екенбіз. Жапон халқының мемлекеттік туына, ұлттық кимдеріне, амандасу расимине көңіл бөлейк. -Жапон халқы қол беріп амандаспайды. Олар тек иіліп амандасады екен.Ондеше барлығымыз жапон халқыша амандасалық. -Біз мысықты дүкенге жеткіздік. -Мысық әбден шаршады балалар жұмыртқаалу үшін тауыққа жеткізейік. -сиқырлы шапанды көмекке шақырайық. - Тағы басқа жерге түскен секілдіміз. -Бұл Тайланд мемлекетінің астанасы –Бангкок қаласы екен. -Тайлантықтар амандасқанда екі алақанын түйістіріп бастарын иіп Сабади -деп айтады екен. - Енднше жасап көрелік. -Тауыққада жеткіздік. -Мысық әбден ойға батып,балалар басын ұстап не істерін білмей отыр ендеше мысықты бір сергітіп алайық. Сергіту сәті Көңілденіп қыдырамыз, Көшелерді аралап. Саяхаттап қайтамыз, Көңілді ән айтамыз. -Біздің тағыда шапаннан көмек сұрауымыз керек. Мысыққа тары табуға көмектессін. -Әдемі қалалардың бірі Италия Республикасы - Рим қаласына түсіппіз.Бұл елдіңде өз тарихи салт-дәстүрі бар.ондай болса барлығымыз назар аударайық. -Италия халқы құшақтасып амандасады, барлығымыз солай амандасып көрейікші. - Ары қарай жол тартып мысық досымызға тары іздейік. -Мына жақта біреу андетіп жүр ғой бұл кім болды екен? -Тышқан мысыққа рахмет
айтып, бір қап тары береді, мысық тарыны тауыққа береді, мысық
жұмыртқаны дүкеншіге береді, дүкенші мысыққа сағыз береді,
сағызды -Мақта қызға қаттықты апарып берейік тезірек жету үшін шапанның көмегіне жүгінгеніміз дұрыс болар. - Біз үнді қаласынада жетіппіз.Бұл Үнді қаласындағы-Тадж-Махал. -Үнді халқы екі қолын алдына қойып түйістіредіде басын иіп амандасады, барлығымыз солай амандасып көрейікші. -Жақсы балалар мақтақызға қаттықты тездетіп жеткізейік.Сыйқырлы шапанға келіңдер.
-Қатықты мысық Мақта қызға
берді. |
Мақтағыз бен мысық, Түлкі мен тырна, Ақымақ қасқыр, Шалқан; Бауырсақ. т.б Тыңдайды. Мақта
қыз – Дария Мысық-Ануар
Мақта қыз: Айтпаймын! Мысық: Ендеше, мен сенің қатығыңды төгемін. Мақта қыз: Ой,ой. Сен не істедің? Сол үшін мен сенің құйрығыңды кесіп аламын! Мысық: Берші, құйрығымды! -Сиырдан Балалар мұқият тыңдайды. -Балалар екіден Зеландия халқы амандасу расімін жасайды. Сиыр -
Аделия Адамдар маған үйір - дейді. Мысық: Мяу, сиыр, сиыр, сен маған қатық
берші! Қызыл- красный, қара- черный, ақ –белый, жасыл- зеленый,сары- жёлтый,көк- синий.
Ағаш -
Алмас
Қыздар:Айғаным, Інжу,
Іңкәр
-Балалар толық тыңдап , жасап айтады. Тауық -
Аяжан Тауық: Сен менің балапандарыма дән әкеліп бер. Өлең жолдарын айтып, маз-мұнына сәйкес қимылдар жа-сайды. Шапаннан көмек сұрайды. Жұптан құшақтасып амандасу рәсімін көрсетеді. Тышқан
-Аршын Мысық: - Айт, үйіңде не бар? Жаныңның барында айт, тез, әйтпесе, қазір жеп қоямын. Тышқан: Бір қап тарым бар сен алағой. -Үнді халқының амандасу расимин көрсетеді. Сиқырлы шапанға жиналады.
|
|
Рефлексивті- түзетушілік |
Біз сиқырлы шапанның көмегңмен қандай елдердің амандасу расімдерімен таныстық?
-Балалар сендерге ертегі кейіпкелері болган ұнадыма
?Балалар ертегі кейіпкерлерін жақсы сомдағандарың үшін көп-көп
рахмет! |
Ойларында қалған елдерді атайды.Амандасу расимдерін көсетеді. Ертегі кейіпкелері ұнағанын айтады. |
Күтілетін нәтиже:
|
Нені білу керек |
Ертегі кейіпкелерілерін толық білуі |
|
Нені игереді |
Кейіпкер болып ойнауды. |
|
Нені біледі |
Әр халықтың амандасу рәсімін. |
шағым қалдыра аласыз













