Ашық сабақ Ыдырау үдерістері. Ас қорыту ферменттерінің әсері. Ас қорытудағы ферменттердің маңызы. Сіңіру және бөліп шығару. 9 сыны

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Ыдырау үдерістері. Ас қорыту ферменттерінің әсері. Ас қорытудағы ферменттердің маңызы. Сіңіру және бөліп шығару. 9 сыны

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ:9сынып Ас қорту ферменттерінің әсері.Асқорту кезіндегі ферменттердің маңызы.Адам денсацлығын күту.Денсаулығының қадірін түсіну мақсатында.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар №7-сабақ Сабақтың тақырыбы: Ыдырау үдерістері. Ас қорыту ферменттерінің әсері. Ас қорытудағы ферменттердің маңызы. Сіңіру және бөліп шығару.

Бөлім:

Қоректену

Педагогтің аты-жөні:

Ақберді Ақниет Жарқынбекқызы

Күні:

06.10.2022

Сыныбы:9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ыдырау үдерістері. Ас қорыту ферменттерінің әсері. Ас қорытудағы ферменттердің маңызы. Сіңіру және бөліп шығару.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.2.1 - адамның ас қорыту жолдарындағы үдерістерді сипаттау.

9.1.2.2 - ас қорыту үдерісіндегі органикалық заттар мен сәйкесі ферменттердің арасындағы байланысты орнату

Бағалау критериі:

адамның ас қорыту жолдарындағы үдерістерді сипаттайды;

ас қорыту үдерісіндегі органикалық заттар мен сәйкесі ферменттердің арасындағы байланысты орнатады;

Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Үй тапсырмасы:

Үй тапсырмасын «Сұраққа толы конверт» әдісімен сұрақтарға жауап беру арқылы сұраймын. Осы тәсіл арқылы оқушылар өткен тақырыптардың ережелерін қайталайды.

3.Оқушыларды топтарға біріктіру.

Оқушыларды топқа бөлу үшін «Суреттер сөйлесін» әдісін қолданамын. Оқушыларға конверт таратылады. 1 топ «Амилаза» 2 топ «Липаза» 3 топ «Асқазан» 4 топ «Аш ішек»

Мақсаты: Оқушылар бір-бірінің пікірін тыңдайды.




Оқушылар бір – біріне доп лақтыру арқылы өтілген оқу мақсаты бойынша сұрақтар қояды, ережелерді қайталайды.




Оқушылар өз топтарын атауларына мағлұматтар береді.

Тиімділігі: Оқушылар бір-бірінің пікірін тыңдауға үйреніседі.. Үй тапсырмасын орындауға дағдыланады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.


















Жаңа сабаққа кіріспе


) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.Өз ойымен бөліседі.

1 Қоректік заттардың адам ағзасы үшін маңызын түсіндіріңіз? 2 Қоректік заттар дегеніміз не? 3 Тағамдардың ыдырауында ферменттердің рөлі қандай? 4. Ферменттер дегеніміз не? 5. Тамақ және қоректік заттардың бір бірімен байланысын түсіндіріңіз?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.

Оқулық, Презентация

Сабақтың ортасы Мағынаны ашу.



1-тапсырма: 1-топ


Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - ойларын айтады

Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б..

2-топ: «Ойлан-жұптас-бөліс»әдісі.Кестемен жұмыс.

Асқорыту мүшелері

Асқорыту ферменттері

Ферменттер үдерісі







Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - кестені толықтырады

Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б..

3-топ: Ақпаратты сәйкестендіріңіз:


Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - толықтырады



Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б..

4-топ Амилаза мен липаза ферменттерін салыстырыңыз: Венн диаграммасы

Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - ойларын айтады

Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б..



2-тапсырма: Plickers программасы арқылы оқушылар қолдарына берген QR код арқылы тақтаға шыққан сұрақтарға жауап береді.

-сұрақтарға жауап береді

-талдайды

Дескриптор: Жалпы-4балл.











Интерактивный тақта

Сабақты қортындылау мақсатында Word Wall программасынан ұяшықтарға сұрақтар беріледі

Оқушылар ұяшықтағы сұрақтарға жауап береді.





https://wordwall.net/ru/resource/31529698/9-%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d1%81%d1%81#

Сабақтың соңы



Ой толғаныс.

Рефлексия

«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.11.2022
689
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі