Күні: Сыныбы: 9 алгебра
Сабақтың тақырыбы: Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдары
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға бұл тақырыпты игерте отырып, ықтималдықтар
теориясымен, статистика,бас жиынтық,таңдау, статистикалық қорытынды ұғымдарымен
таныстыру
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Күтілетін нәтиже: Ықтималдықтар теориясымен, статистика,бас жиынтық,таңдау,
статистикалық қорытынды ұғымдарымен танысады,өмірде кез келген кездейсоқтыққа дайын болады.
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
1 мин
2 мин
І.Кіріспе
Сыныпта психологиялық ахуал орнатады.Оқушыларды 3 топқа бөледі: кеспе қағаздарында асықтың,ойын сүйегінің және тиынның суреті жасырылған.
Топ басшыларға бағалау парағын тапсырады және қалай бағалау керектігін түсіндіреді.
Үй тапсырмасын сұрау.
Үйге берілген тест есептерін өздеріне тексертеді.
Смайлик арқылы ынталандырып отырады.(қосымша)
Ой қозғау.
- Күнделікті өмірде әр түрлі кездейсоқ оқиғалармен кездесеміз және олардың орындалу жиілігі әр түрлі.
-Осы кездейсоқ оқиғаларды зерттейтін теорияны не деп атаймыз? 8-сыныптан бері таныс- ия, балалар!
Математиканы білмейді-жақсы өмір сүрмейді.
Оқушылар осы жасырылған суреттер арқылы өз тобын табады.Сол арқылы топқа бөлінеді.Топқа бөлінген соң өз рөлдерін бөліп алады.
Слайдта жазылған тест есептерінің кілті арқылы бір-бірлерінің үй тапсырмаларын тексеріп шығады.
Қойылған сұраққа жауап бере отырып, жаңа сабақ тақырыбына ой білдіреді.
Кеспе қағаздар,асықтар,тиындар,ойын сүйектері,бағалау парағы
Жұмыс дәптері,
Смайликтер
Интерактивті тақта,
2 мин
ІІ.Тұсаукесер.
Сұраққа жауап алғаннан кейін сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып өтеді. Мақсаты:-Бұл тақырыпты игере отырып, ықтималдықтар теориясымен, статистика,бас жиынтық,таңдау, статистикалық қорытынды ұғымдарымен таныс боласыңдар.
Берілген мәліметтерді тыңдайды,оқулықтың 193-шы беттегі тақырыпқа қарайды.
Оқулық,жұмыс дәптер, смайликтер
12 мин
7 мин
3 мин
10 мин
ІІІ.Негізгі бөлім.
Топқа тапсырма береді. Жаңа сабақты өздері түсіндіру үшін: І-топ: 193- беттегі бөлімін; ІІ-топ: 194-беттегі бөлімін;ІІІ-топ:195 беттегі бөлімін оқытады.
.Топқа тапсырма береді. “Әлемді шарлау” стратегиясы
пайдаланады.Жаңа сабақты пысықтау үшін:топтарыңнан бір-бір оқушыны сайлап,қарсы топтарға барып, өз түсінгендеріңмен бөлісіңдер,талқылаңдар дейді.
Сергіту сәті.
Оқушылардың алған білімдерін қолдана білу және жинақтау үшін Синквейн әдісін қолданады.
1.Зат есім./1сөз/
2.Сын есім./2сөз/
3.Етістік./3сөз/
4.Сөйлем.
5.Синоним сөз – жазыңдар дейді.
Әрбір топ мүшелері өздеріне тиісті бөлімдерін оқиды.
Топ ішінде өзара талқылайды.
Әрбір топ тез арада ойланып,бір оқушыны сайлап,қарсы топтарға барып,өз түсінгендерімен бөліседі, талқылайды.
Көңіл-күйлері көтеріледі.Тірек сөздер арқылы ой түйеді
Оқушылар тапсырманы орындайды.Жазған өлеңдерін оқиды.
Оқулық,плакат,фломастер,
Смайликтер
Смайликтер
Аутотренинг
Жұмыс дәптер, смайликтер
7 мин
IY.Қорытынды.
Топ басшыларынан бағалау қорытындысын сұрайды.Олардың қойған бағалары мен өзінің қойған бағаларын салыстырып қояды.
Рефлексия. Сабақтан алған әсерлеріңмен мына сұрақтарға жауап беру арқылы білдіріңдер.
Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?
Бұл сабақ қаншалықты қиын болды?
Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдың?
.
Үйге тапсырма. 27 және тақырыпқа сәйкес бір-бір мысалдан құрастырып келу.
Топ басшылар оқушылардың жиған балдарын қосып,бағасын шығарады.
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
Күнделіктеріне белгілеп алады.
Бағалау парағы,күнделік,
Сұрақтар жазылған кеспелер
Күнделік