Материалдар / Ашық сабақ. Заманауи сәулет туындылары Ел астанасы- сәулет өнерінің жаңа тынысы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Заманауи сәулет туындылары Ел астанасы- сәулет өнерінің жаңа тынысы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өмір бойы оқу- білімін тереңдету, қажетті материалдарға талдама жасау Азаматтық жауапкершілік пен патриоттық рух –мән мәтінінде көтерілген мәселе бойынша сыни ойларын арттыру Ынтымақтастық: бір-бірін қолдау, өзгенің пікірін сыйлау; әлем халықтарының мәдениетінеқұрмет;өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2021
1536
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: № 17

Оқу орны: «Жезқазған Бизнес және көлік колледжі» ЖМ

Пән: қазақ тілі


Күні: 10.03.2021ж.

Оқытушының аты- жөні: Сулейменова А.З.


Тобы: ОПУ-101-3

Қатысқан студенттер саны: 25

Келмегендер: -


Бөлім/сабақ тақырыбы

Ү БӨЛІМ Сәулет өнері. Тілдік жүйе және норма (6 сағат)

Заманауи сәулет туындылары Ел астанасы- сәулет өнерінің жаңа тынысы.



Грамматикалық материал

Жаңа қолданыстағы сөздер. Ғылыми және ғылыми-көпшілік стиль атаулары



Сөйлеу әрекетінің түрлері

Әдеби тіл нормалары



Оқу мақсаты

10.1.6.1 Коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу;

10.2.1.1 Әртүрлі графиктік мәтіндердегі мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді анықтау;

10.3.3.1 Мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу.



Бағалау критерийлері

  • Орфографиялық және лекситкалық норма талаптарын сақтайды;

  • Сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолданады



Тілдік міндеттер

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Мен осы көзқараспен келісемін/келіспеймін. Өйткені ...

Мен мынадай дәлелдер келтіремін... Оның себебін... деп түсіндіремін. Біздің пікірімізше, .... Олай ойлауға ..... себептер бар.

Негізгі тақырып бойынша лексикалық минимум:



Құндылықтарды дарыту


Өмір бойы оқу- білімін тереңдету, қажетті материалдарға талдама жасау

Азаматтық жауапкершілік пен патриоттық рух –мән мәтінінде көтерілген мәселе бойынша сыни ойларын арттыру

Ынтымақтастық: бір-бірін қолдау, өзгенің пікірін сыйлау; әлем халықтарының мәдениетінеқұрмет;өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық;



Пәнаралық байланыс

әдебиет, тарих, бейнелеу өнері, география



АКТ –ны қолдану дағдылары

Интерактивті тақтадан бейнебаян көру арқылы тыңдалым дағдысы жетілдіріледі, назарын шоғырландырып дағдыланады



Алдыңғы білім

Қазақстанның сәлет өнерінің көне ескерткіштері



Сабақ барысы


сабақ кезеңдері

Сабақта жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурс

Сабақтың басы

8 мин














































2 мин

С туденттермен амандасу, түгендеу, сабаққа бейімдеу, қолайлы атмосфераны құру.

  • Сәлеметсіздер ме, студенттер және бүгінгі сабаққа қатысушы оқытушылар. Сабақты бастамас бұрын экранға назар аударайық.

«Еркіндік философиясы» әдісі. Студенттерге көрген бейнеролик негізінде сұрақтар қойылады. Ал студенттер «Дұрыс айтасыз» немесе «Жоқ, қателесесіз» деп жауап берулері тиіс. Бұл әдіс арқылы студенттер өз ойларын еркін жеткізулері қажет. Сұрақтардың да құрылымы еркін, онай түрде құрылуы қажет.

- Студенттер Мен сіздерге сұрақ қоямын, ал сіздер «Дұрыс айтасыз» немесе «Жоқ, қателесесіз» деп жауап берулеріңіз қажет.

1. Сіздер бейнероликтен еліміздің астанасы, бас қаламыз, заманауи сәулет туындыларымен ерекше көзге түсетін Астана қаласының ғимараттарын көрдіңіздер. (Жоқ, қателесесіз);


2. Бейнероликте еліміздің астанасының ескі ғимараттары да бой көрсетті (Дұрыс айтасыз)


3. Бейнероликте көрсетілген «Абу-Даби Плаза» – тек Қазақстанда емес, Орта Азиядағы ең биік ғимарат. (Дұрыс айтасыз) Аумағы – 510 мың шаршы метр. 88 қабаттан тұратын ғимараттың ең биік нүктесі – 382 метрге дейін жетеді.Әлемдегі ең биік ғимарат Дубайда орналасқан – Burj Khalifa (Бурдж-Халифа). Оның биіктігі – 828 метр.

Барлық құқықтар қорғалған.

4. Бейнероликті әрлеу үшін МузАРТ тобының «Әсем қала- Астана» әні қолданылды. «Жоқ, қателесесіз»

5. Бейнероликте көргеніміздей Нұр-Сұлтан қаласында 100-ден аса ұлт өкілдері тұрады «Жоқ, қателесесіз»



Оқу, сабақ мақсаттары, бағалау критерийімен таныстыру.

Олай болса бүгінгі «Заманауи сәулет туындылары Ел астанасы- сәулет өнерінің жаңа тынысы» саяхат сабаққа Қош келдіңіздер! Саяхат сабағын бастамас бұрын, мен өз қызметімді таныстырайын. Бүгін мен гид қызметінде боламын. Еліміздің астанасының сәулет туындыларын сіздерге таныстыратын боламын. Ал сіздер саяхатшы қызметінде боласыздар. Саяхат жасап болған соң, міндетті түрде үйлеріңізге қайту қажет болады, солай ма, ол үшін сіздер поездға билет алуларыңыз қажет. Билет құны: жалпы вагон: 65-79 ұпай, плацкарт-80-89 ұпай, ал купе-90-100 ұпай тұрады. Ал осы ұпайларды қалай жинауға болады, бағалау парақшасымен таныс болайық: (Бағалау парақшасы әр студентке таратылады)


Орындау критерийлері

Қол жеткізетін дейгей

Ойлау дағдыларының деңгейі

Берілген барлық мәліметтермен танысу және жолсілтемелеріне ие болу

50 ұпай

Білу, Түсіну

«Пирамида» ойынына арқылы, сұрақтарға жауап беру

15 ұпай

Қолдану

Мәтінмен жұмыс жасау, сұрақтар құрастыру, талдау

15 ұпай

Қолдану, Талдау

Шығармашылық жұмыспен айналысу, өзін- өзі бағалау

20 ұпай

Синтез, Бағалау







Бейнеролик

«Ел астанасы- елімнің жүрегі» 2мин









Слайд




































Бағалау парақшалары


Сабақтың ортасы




2мин



















8 мин




























































10 мин
































































8 мин





«Тайм- менеджмент» әдісі. Бұл әдіс уақытты тиімді басқару үшін қолданылады. Яғни студенттер берілген тапсырманы өз мерзімінде орындай отырып, берілген басты 6 қағиданы ұстануы қажет.

  1. Қағида. Гид саяхат сабағында көрсетілетін жерлермен таныстырады және саяхатшыларға дұрыс саяхат жасау үшін жолсілтемелерін таратады. (Жұмыс дәптері);

Бүгін сіздермен Еліміздің астанасы, Елордамыз – Нұр-Сұлтан қаласындағы заманауи сәулет туындыларына саяхат жасайтын боламыз.

Ол үшін алдымен сіздерге жолсілтемелерін таратып берейін. Сіздер жолсілтемесіндегі тапсырмаларды орындау арқылы, келесі сәулет өнеріне көшіп отырасыздар.


  1. Қағида. «Пирамида» ойыны.

Экранға Пирамида көрсетіледі. Пирамидада 5 сұрақ жасырылған. Әр сұраққа жауап беру арқылы ұпай жинайды.






1 ұпай- Астана қаласының атауы қай жылы Нұр- Сұлтан қаласы болып өзгертілді? (2019жылы)

2 ұпай- Мына ғимараттардың қайсысы Нұр- Сұлтан қаласында орналаспаған

(«Думан» океанариумы, Бәйтерек, НұрӘлем, Астана Опера, Мәжіліс ғимараты, Есентай Тауэрс)

3 ұпай- Суретте көрсетілген қай ғимарат «Атамекен» этно- мемориалдық кешеніне жатады?

4 ұпай- Тұңғыш Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Елордамыз Нұр-Сұлтан қаласын көркейтудегі идеясын жүзеге асырған қандай сәулетшілерді білеміз? (Кисе Куросава, Норман Фостер, Ақмырза Рүстембеков, Сағындық Жанболатов, Шоқан Матайбеков)

5 ұпай- «Қазақ елі» мемориалды кешенінің ұзындығы қанша деп ойлайсыздар?


Сұрақ: Елордамызда пирамидаға ұқсайтын ғимарат бар ма?

Жауап: Әрине, ол Бейбітшілік пен келісім сарайы – архитектуралық құрылыс кешені, сәулет өнерінің бірегей туындысы. Ол Елордамызда 770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!