|
Пән: Қазақ тілі Орта мерзімді жоспар бөлімі: 5-бөлім: «Өнер» Күні:14.01.2019ж Сынып: 3 «Б»сынып |
Мектеп:№4 Қ.Сәтбае жалпы орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Қарауылбаева А Қ Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Зат есім |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін)/жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу; 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу. |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар жасай алады: Сөйлемнен зат есімді тауып, олардың түрлерін ажырата алады. Оқушылардың көбі жасай алады: Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. Оқушылардың кейбірі жасай алады: Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. |
||
|
Бағалау критерийлері |
• Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді. • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. •Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдеуге және толық, жүйелі, түсінікті етіп айтуға, ойын жазбаша жеткізуге дағдыланады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, қазақ тілі. |
||
|
Ойлау деңгейі: |
Білу,түсіну,қолдану |
||
|
Тілдік мақсат: |
Тақырып бойынша сұрақ-жауап. |
||
|
Денсаулық және Техника қауіпсіздігінің сақталуы |
Сергіту сәті мен белсенді іс-әрекеттерді орындаудағы қауіпсіздік |
||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру |
||
|
Ресурстар |
жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, кері байланыс парағы т.б |
||
|
Бастапқы білім |
2-сыныпта өткен «Сөз таптары», алдыңғы бөлімде қарастырылған «Сөз құрамы» тақырыптары бойынша игерген дағдылары мен білімдеріне негізделіп меңгертіледі. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылар шеңбер құрып, өлеңді хормен айту арқылы бір-бірлерімен амандасады. Қайырлы күн, күнім, далам, орманым, Қайырлы күн, гүлім, құсым, көлдерім, Қайырлы күн, өсімдіктер, жəндіктер, Қайырлы күн, барша тіршілік иесі. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Ойлан–жұптас–талқыла» стратегиясы. Кестесімен жұмыс. Ә. Қастеев туралы не білетіндерін, не білгісі келетіндерін жазады. ҚБ: Басбармақ
|
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Мәтіндерді оқып, өзара салыстыру. 9-жаттығу. «Құмға салған сурет» және «Суретші ата» мәтіндерін оқып, өзара салтыстырады. Мәтінде кімдер туралы айтылғанын анықтайды. Мәтіндерді көркем шығарма түрлеріне ажыратып, топта талқылайды. Мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын тауып, топта дәлелдейді Зат есімдерді тауып, жалқы және жалпы зат есімдерді ажырату. «Суретші ата» мәтінінен зат есімдерді тауып, қайсысы жалпы, қайсысы жалқы есім екенін ажырытып, анықтайды. Дәлелдеулер жасатылады. Мәтінді көшіріп жазу. Зат есімдерді табу. 10-жаттығу. Мәтінді оқып, көшіріп жазады. Зат есімдерді тауып, олардың үстіне үлгі бойынша белгілеп жазады. Жұппен жұмыс жасайды. Орындалған жұмысты өзара бағалау үшін мұғалімнің басшылығымен бір-бірінің жұмысын өзара тексеріп, қатені табу және түзету жұмыстарын жүргізеді.Мүсін сөзінің айтылуы мен жазылуын салыстырады. Сызба бойынша ой қорыту жасау. 11-жаттығу. Сызбаға қарап, жалқы және жалпы есім туралы ой қорытындылары тұжырымдалады. Оқулықта берілген әр сөздің қандай сұрақтарға жауап беріп тұрғанын анықтап, өз ойымен бөліседі. Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау. Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады. Экспонат сөзінің жазылуына назар аудартылады. Талдау жасалады. Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Кері байланыс
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады. |
|
Оқу ісінің меңгерушісі: Қарабаев Ж Н
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақмақсаттары,оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?___ Сабақмақсаттары,оқу мақсаттары дұрыс қойылған ___________________________________ Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?______ Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді _________________________________________ ____________________________________________________________________ Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?_____ Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ____________________________________________ Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды?__ Сабақ жоспарынан _____________________________________________ ауытқулар болмады |
|
Жалпы баға Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
2. Ширату тапсырмасы Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.АКТ-ны сабақт қолдану 2.Жұптас-талқыла Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? __________Жекелеген оқушылармен суретті ,үлестірмелі ,қалыптастырушы____ бағалау парақшаларын күнделікті қолдану арқылы оқушы білімін жетілдіруге болады ___________(Ақилбек А,Жақсыбай Ж,Умиржан А)_ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Зат есім"
Ашық сабақ "Зат есім"
|
Пән: Қазақ тілі Орта мерзімді жоспар бөлімі: 5-бөлім: «Өнер» Күні:14.01.2019ж Сынып: 3 «Б»сынып |
Мектеп:№4 Қ.Сәтбае жалпы орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Қарауылбаева А Қ Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Зат есім |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін)/жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу; 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу. |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар жасай алады: Сөйлемнен зат есімді тауып, олардың түрлерін ажырата алады. Оқушылардың көбі жасай алады: Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. Оқушылардың кейбірі жасай алады: Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. |
||
|
Бағалау критерийлері |
• Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді. • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. •Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдеуге және толық, жүйелі, түсінікті етіп айтуға, ойын жазбаша жеткізуге дағдыланады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, қазақ тілі. |
||
|
Ойлау деңгейі: |
Білу,түсіну,қолдану |
||
|
Тілдік мақсат: |
Тақырып бойынша сұрақ-жауап. |
||
|
Денсаулық және Техника қауіпсіздігінің сақталуы |
Сергіту сәті мен белсенді іс-әрекеттерді орындаудағы қауіпсіздік |
||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру |
||
|
Ресурстар |
жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, кері байланыс парағы т.б |
||
|
Бастапқы білім |
2-сыныпта өткен «Сөз таптары», алдыңғы бөлімде қарастырылған «Сөз құрамы» тақырыптары бойынша игерген дағдылары мен білімдеріне негізделіп меңгертіледі. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылар шеңбер құрып, өлеңді хормен айту арқылы бір-бірлерімен амандасады. Қайырлы күн, күнім, далам, орманым, Қайырлы күн, гүлім, құсым, көлдерім, Қайырлы күн, өсімдіктер, жəндіктер, Қайырлы күн, барша тіршілік иесі. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Ойлан–жұптас–талқыла» стратегиясы. Кестесімен жұмыс. Ә. Қастеев туралы не білетіндерін, не білгісі келетіндерін жазады. ҚБ: Басбармақ
|
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Мәтіндерді оқып, өзара салыстыру. 9-жаттығу. «Құмға салған сурет» және «Суретші ата» мәтіндерін оқып, өзара салтыстырады. Мәтінде кімдер туралы айтылғанын анықтайды. Мәтіндерді көркем шығарма түрлеріне ажыратып, топта талқылайды. Мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын тауып, топта дәлелдейді Зат есімдерді тауып, жалқы және жалпы зат есімдерді ажырату. «Суретші ата» мәтінінен зат есімдерді тауып, қайсысы жалпы, қайсысы жалқы есім екенін ажырытып, анықтайды. Дәлелдеулер жасатылады. Мәтінді көшіріп жазу. Зат есімдерді табу. 10-жаттығу. Мәтінді оқып, көшіріп жазады. Зат есімдерді тауып, олардың үстіне үлгі бойынша белгілеп жазады. Жұппен жұмыс жасайды. Орындалған жұмысты өзара бағалау үшін мұғалімнің басшылығымен бір-бірінің жұмысын өзара тексеріп, қатені табу және түзету жұмыстарын жүргізеді.Мүсін сөзінің айтылуы мен жазылуын салыстырады. Сызба бойынша ой қорыту жасау. 11-жаттығу. Сызбаға қарап, жалқы және жалпы есім туралы ой қорытындылары тұжырымдалады. Оқулықта берілген әр сөздің қандай сұрақтарға жауап беріп тұрғанын анықтап, өз ойымен бөліседі. Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау. Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады. Экспонат сөзінің жазылуына назар аудартылады. Талдау жасалады. Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Кері байланыс
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады. |
|
Оқу ісінің меңгерушісі: Қарабаев Ж Н
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақмақсаттары,оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?___ Сабақмақсаттары,оқу мақсаттары дұрыс қойылған ___________________________________ Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?______ Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді _________________________________________ ____________________________________________________________________ Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?_____ Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ____________________________________________ Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды?__ Сабақ жоспарынан _____________________________________________ ауытқулар болмады |
|
Жалпы баға Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
2. Ширату тапсырмасы Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.АКТ-ны сабақт қолдану 2.Жұптас-талқыла Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? __________Жекелеген оқушылармен суретті ,үлестірмелі ,қалыптастырушы____ бағалау парақшаларын күнделікті қолдану арқылы оқушы білімін жетілдіруге болады ___________(Ақилбек А,Жақсыбай Ж,Умиржан А)_ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
шағым қалдыра аласыз















