Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән:

    Қазақ тілі

    Сынып:

    4

    Өтілу мерзімі:

    24.01.2019

    Мұғалім:

    Қойшыбай Ермұрат

    Тақырыбы:

    Зат есімнің септелуі


    Мақсаты:

    1. Оқушыладың тақырып туралы білімдерін нақтылау;

    2. Тақырып бойынша тапсырмаларды жұпта, топта бірлесе және жеке-дара орындау машықтарын арттыру;

    3. Жекелеген жалғау түрлерін сұрақтарымен қоса ұғынады.

    4. Пікірлерін ортаға сала алады.

    5. Зат есімнің септелуі және септік жалғаулары сияқты ұғымдарды тану, бекіту.



    Күтілетін нәтиже:

    1. Зат есімнің септелуін іс жүзінде қолдана біледі.

    2. Өздігінен іздену арқылы белгілі бір нәтижеге жетуге болатына көзі жетеді.

    3. Сабақты қызықты іс-әрекет ретінде қабылдайды.

    4. Еркін атмосферада, әрекет етеді.

    5. Шығармашылық ізденісте болады

    Әдіс-тәсілдер:

    СТО, АКТ, топтық, жұптық жұмыстар, бағалау

    Ресурстар:

    Постер, маркер, стикер, интербелсенді тақта

    Бағалау түрі:

    Бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалау


    БАРЫСЫ:


    Барысы:ті:


    Сабақ

    бөлімдері:


    Мұғалімнің

    іс- әрекеті:


    Оқушының

    іс-әрекеті


    Ресурстар:



    1.

    Сабақтың басы:

    «Қызығу-

    шылықты ояту»

    «Орнын тап» ойыны арқылы тақырыпқа деген қызығушылық-тарын ояту, тақырыпқа болжам жасау


    Блум таксономиясы:

    БІЛУ:



    /5 мин/


    Мұғалім: Сыныпты түгелдеп, оқушыларға «Қызығушылықты ояту» тапсырмасын ұсынады.

    «Орнын тап» ойыны
    /кесте/


    Заттар, нәрселер: парта, терезе, орындық, дәптер.
    Өсімдіктер, жемістер: жусан, қарақат, өрік, бүлдірген.
    Жануарлар: қоян, түлкі, барыс, арыстан.
    Адам: дәрігер, мұғалім, зергер, тігінші.
    Табиғат құбылыстары: найзағай, жел, дауыл, жаңбыр.


    Керекті сөздер: терезе, парта, жусан, қоян, түлкі, барыс, арыстан, қарақат, түлкі, мұғалім, жел, орындық, өрік, барыс, дәрігер,
    зергер, дауыл, дәптер, бүлдірген, арыстан, тігінші, жаңбыр.


    Мұғалім:

    • Балалар, сендер бұл сөздерден қандай ұқсастықтарды я болмаса ортақ қасиеттерді байқадыңдар?

    Мүмкін болатын жауаптар:

    • Барлығы да зат атаулары

    • Кім?, не? сұрақтарына жауап береді

    • Атау септік тұлғасында тұр.

    Зат есім туралы білетіндерін ортаға салады. Осы орайда зат есімнің жалғаулары туралы қайталап өту.










    АКТ, слайд

    2.

    «7» санының ерекшелігі

    /2 мин/

    Қазақ дүниетанымындағы «7» саны туралы

    1. Жеті ата

    2. Жеті қазына

    3. Жеті жарғы

    4. Жеті қат көк аспан



    Слайд, кесте, мағлұматтар





    3.


    Мағынаны тану:

    Сабақтың ортасы:

    ТҮСІНУ



    /10 мин/

    Зат есімнің септелуі

    Мұғалім:
    - Олай болса, мына суретке назар аударайық.

    Бұл шертіп ойналатын көне ұлттық аспап - Жетіген.
    Жетіген жеті ішекті, жеті тиекті, бұрауы жоқ. Сондықтан оның құлақ күйі жеті асықты ілгері – кейінді орналастыру арқылы келтіріледі. Дыбыс ішектерді саусақтармен іліп – қағу арқылы шығады. Шанағы тұтас ағаштан ойылып жасалады. Ішектері аттың қылынан тағылады. Осы аспап арқылы өнерпаздар өз мұңын халыққа жеткізген. Қазір мен сендерге осы аспаптың шығуы туралы бір ертегі айтпақпын.
    Жетіген туралы ертегі:

    • Ерте, ерте, ертеде, ешкі жүні бөртеде, ҚАЗАҚ ТІЛІ елінде, ЗАТ ЕСІМНІҢ жерінде «СЕПТІК» деген шал болыпты. Оның жеті ұлы болыпты. Елде жұт болып, ашаршылық жайлапты. Бұл ашаршылық Септік шалдың үйіне де келіп жетіпті де, ол ұлдарынан айырыла бастапты.
      - Атау атты ұлы қайтыс болғанда, шал ағашқа аттың қылын ішек орнына керіп, тағыпты да үнсіз егіліпті.
      - Ай өткен соң Ілік деген ұлы өлгенде тағы бір ішек тағып, «Ненің зияны, кімнің көзі тиді екен» деп егіледі. Арада тағы ай өтеді. Барыс атты ұлы дүниеден кетеді. Сонда шал тағы да үшінші ішек тағып «Кімге айтып жылайын, неге ғана өлді екен» деп жоқтайды. 
      - Табыс атты ұлы өлгенде «Нені айтып, кімді ғана қайғырайын» дейді.
      - Жатыс атты ұлы аштықтан өлгенде «Кімде кетті обалың, неде жатып көз жұмдың» - деп бесінші ішекті тағып егіледі.
      - Шығыс ұлы қайтыс болады. Алтыншы ішек тағылып «Неден қайтыс болдың, кімнен сені сұрайын» - деп егіледі.
      - Ал жетінші Көмектес те сол ашаршылықтан қайтыс болғанда «Кіммен өмір сүрмекпін, енді немен жұбанамын» - деп жетінші ішекті тағып, шал қайғырып жоқтау айтады.
      - Міне, осылай жеті ішек, жеті тиек тағылған ағаштан «Жетіген аспабы» пайда болыпты.


    - Атау қайтыс болғанда кім үнсіз егілді? – Септік шал
    - Ілік қайтыс болғанда шал не деді? – ненің зияны, кімнің көзі тиді екен деді.
    - Барыс қайтыс болғанда шал не деді? – кімге айтып жылайын, неге ғана өлді екен? – деді.
    - Табыс өлгенде не деді? – нені айтып, кімді ғана қарғайын деді.
    - Жатыс ұлы өлгенде не деді? – кімде кетті обалың, неде жатып көз жұмдың? – деді.
    - Шығыс қайтыс болғанда не деді? – неден қайтыс болдың, кімнен сені сұрайын? – деді.
    - Көмектес ұлы қайтыс болғанда шаш не деді? – кіммен өмір сүрмекпін, енді немен жұбанамын? - деді.





    АКТ, слайд



    4.


    1-тапсырма:

    /жұптық жұмыс/

    /5-10 мин/







    Ертегіні негізге ала отырып кестені толтыру


    Септік түрлері

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Хойчбай Ермурат
    25 Қазан 2021
    1063
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Зат есімнің септелуі. 4-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Зат есімнің септелуі. 4-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл сабақта зат есімнің жалғаулары, зат есімнің септік жалғауы туралы толық ақпарат берілді. Сабақта оқытудың жаңа технологиясы қолданылды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән:

    Қазақ тілі

    Сынып:

    4

    Өтілу мерзімі:

    24.01.2019

    Мұғалім:

    Қойшыбай Ермұрат

    Тақырыбы:

    Зат есімнің септелуі


    Мақсаты:

    1. Оқушыладың тақырып туралы білімдерін нақтылау;

    2. Тақырып бойынша тапсырмаларды жұпта, топта бірлесе және жеке-дара орындау машықтарын арттыру;

    3. Жекелеген жалғау түрлерін сұрақтарымен қоса ұғынады.

    4. Пікірлерін ортаға сала алады.

    5. Зат есімнің септелуі және септік жалғаулары сияқты ұғымдарды тану, бекіту.



    Күтілетін нәтиже:

    1. Зат есімнің септелуін іс жүзінде қолдана біледі.

    2. Өздігінен іздену арқылы белгілі бір нәтижеге жетуге болатына көзі жетеді.

    3. Сабақты қызықты іс-әрекет ретінде қабылдайды.

    4. Еркін атмосферада, әрекет етеді.

    5. Шығармашылық ізденісте болады

    Әдіс-тәсілдер:

    СТО, АКТ, топтық, жұптық жұмыстар, бағалау

    Ресурстар:

    Постер, маркер, стикер, интербелсенді тақта

    Бағалау түрі:

    Бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалау


    БАРЫСЫ:


    Барысы:ті:


    Сабақ

    бөлімдері:


    Мұғалімнің

    іс- әрекеті:


    Оқушының

    іс-әрекеті


    Ресурстар:



    1.

    Сабақтың басы:

    «Қызығу-

    шылықты ояту»

    «Орнын тап» ойыны арқылы тақырыпқа деген қызығушылық-тарын ояту, тақырыпқа болжам жасау


    Блум таксономиясы:

    БІЛУ:



    /5 мин/


    Мұғалім: Сыныпты түгелдеп, оқушыларға «Қызығушылықты ояту» тапсырмасын ұсынады.

    «Орнын тап» ойыны
    /кесте/


    Заттар, нәрселер: парта, терезе, орындық, дәптер.
    Өсімдіктер, жемістер: жусан, қарақат, өрік, бүлдірген.
    Жануарлар: қоян, түлкі, барыс, арыстан.
    Адам: дәрігер, мұғалім, зергер, тігінші.
    Табиғат құбылыстары: найзағай, жел, дауыл, жаңбыр.


    Керекті сөздер: терезе, парта, жусан, қоян, түлкі, барыс, арыстан, қарақат, түлкі, мұғалім, жел, орындық, өрік, барыс, дәрігер,
    зергер, дауыл, дәптер, бүлдірген, арыстан, тігінші, жаңбыр.


    Мұғалім:

    • Балалар, сендер бұл сөздерден қандай ұқсастықтарды я болмаса ортақ қасиеттерді байқадыңдар?

    Мүмкін болатын жауаптар:

    • Барлығы да зат атаулары

    • Кім?, не? сұрақтарына жауап береді

    • Атау септік тұлғасында тұр.

    Зат есім туралы білетіндерін ортаға салады. Осы орайда зат есімнің жалғаулары туралы қайталап өту.










    АКТ, слайд

    2.

    «7» санының ерекшелігі

    /2 мин/

    Қазақ дүниетанымындағы «7» саны туралы

    1. Жеті ата

    2. Жеті қазына

    3. Жеті жарғы

    4. Жеті қат көк аспан



    Слайд, кесте, мағлұматтар





    3.


    Мағынаны тану:

    Сабақтың ортасы:

    ТҮСІНУ



    /10 мин/

    Зат есімнің септелуі

    Мұғалім:
    - Олай болса, мына суретке назар аударайық.

    Бұл шертіп ойналатын көне ұлттық аспап - Жетіген.
    Жетіген жеті ішекті, жеті тиекті, бұрауы жоқ. Сондықтан оның құлақ күйі жеті асықты ілгері – кейінді орналастыру арқылы келтіріледі. Дыбыс ішектерді саусақтармен іліп – қағу арқылы шығады. Шанағы тұтас ағаштан ойылып жасалады. Ішектері аттың қылынан тағылады. Осы аспап арқылы өнерпаздар өз мұңын халыққа жеткізген. Қазір мен сендерге осы аспаптың шығуы туралы бір ертегі айтпақпын.
    Жетіген туралы ертегі:

    • Ерте, ерте, ертеде, ешкі жүні бөртеде, ҚАЗАҚ ТІЛІ елінде, ЗАТ ЕСІМНІҢ жерінде «СЕПТІК» деген шал болыпты. Оның жеті ұлы болыпты. Елде жұт болып, ашаршылық жайлапты. Бұл ашаршылық Септік шалдың үйіне де келіп жетіпті де, ол ұлдарынан айырыла бастапты.
      - Атау атты ұлы қайтыс болғанда, шал ағашқа аттың қылын ішек орнына керіп, тағыпты да үнсіз егіліпті.
      - Ай өткен соң Ілік деген ұлы өлгенде тағы бір ішек тағып, «Ненің зияны, кімнің көзі тиді екен» деп егіледі. Арада тағы ай өтеді. Барыс атты ұлы дүниеден кетеді. Сонда шал тағы да үшінші ішек тағып «Кімге айтып жылайын, неге ғана өлді екен» деп жоқтайды. 
      - Табыс атты ұлы өлгенде «Нені айтып, кімді ғана қайғырайын» дейді.
      - Жатыс атты ұлы аштықтан өлгенде «Кімде кетті обалың, неде жатып көз жұмдың» - деп бесінші ішекті тағып егіледі.
      - Шығыс ұлы қайтыс болады. Алтыншы ішек тағылып «Неден қайтыс болдың, кімнен сені сұрайын» - деп егіледі.
      - Ал жетінші Көмектес те сол ашаршылықтан қайтыс болғанда «Кіммен өмір сүрмекпін, енді немен жұбанамын» - деп жетінші ішекті тағып, шал қайғырып жоқтау айтады.
      - Міне, осылай жеті ішек, жеті тиек тағылған ағаштан «Жетіген аспабы» пайда болыпты.


    - Атау қайтыс болғанда кім үнсіз егілді? – Септік шал
    - Ілік қайтыс болғанда шал не деді? – ненің зияны, кімнің көзі тиді екен деді.
    - Барыс қайтыс болғанда шал не деді? – кімге айтып жылайын, неге ғана өлді екен? – деді.
    - Табыс өлгенде не деді? – нені айтып, кімді ғана қарғайын деді.
    - Жатыс ұлы өлгенде не деді? – кімде кетті обалың, неде жатып көз жұмдың? – деді.
    - Шығыс қайтыс болғанда не деді? – неден қайтыс болдың, кімнен сені сұрайын? – деді.
    - Көмектес ұлы қайтыс болғанда шаш не деді? – кіммен өмір сүрмекпін, енді немен жұбанамын? - деді.





    АКТ, слайд



    4.


    1-тапсырма:

    /жұптық жұмыс/

    /5-10 мин/







    Ертегіні негізге ала отырып кестені толтыру


    Септік түрлері

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 4 сынып
    25.10.2021
    1063
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Хойчбай Ермурат
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации