Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Sabject.Chemistry

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    School. 5 ЖББОМ


    Date : .......11.2020ж

    Name surname: Танбаева Жанзия


    GRADE: 8"а,ә"

    ATTENDED

    ABCENT:


    Topic


    Зат мөлшері.Моль.Авогадро саны.Заттардың молярлық массасы.

    Substance in size.Mole.Avogadro number.Molar mass of substances.


    Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)

    OBJECTIVES

    8.1.1.1Зат мөлшерінің өлшем бірлігі ретінде-мольді білу және Авогадро санын білу

    8.1.1.2 Қосылыстың молярлық массасын есептей алу


    8.1.1.1 know the mole as a unit of measurement of the amount of substance and know the amount of Avogadro

    8.1.1.2 calculate the molar mass of the compound


    Сабақ мақсаты

    AIM

    1.Барлық оқушылар: Зат мөлшерінің,мольдің,Авогадро санының,заттың молярлық массасының анықтамасын біледі, формуласын жаза алады .

    2.Басым бөлігі: зат мөлшерінің.мольдің,Авогадро санының,заттың молярлық массасының не үшін қолданатынын түсінеді,есептер шығаруда қолдана алады.

    3.Кейбір оқушылар: формулаларды түрлендіріп,күрделі есептер шығара алады.


    Бағалау критерийі

    Зат мөлшерінің өлшем бірлігі ретінде Мольді анықтайды және Авогадро санын есептер шығаруда қолданады.

    Қосылыстың молярлық массасын есептей алады.


    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану


    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады: атом дегеніміз-........,

    молекула дегеніміз-...........,

    салыстырмалы молекулалық масса дегеніміз-..........

    Негізгі сөздер мен тіркестер: Mole-Моль,Avogadro number-Авогадро саны, molar mass-молярлық массасы.quantity-мөлшер,unit-өлшем бірлік, particles-бөлшектер, conversion-өзгеріс.

    Сыныптағы диалог/жазылым/ үшін пайдалы тілдік тіркестер: зат мөлшері дегеніміз не? Молярлық массаның салыстырмалы молекуладан айырмашылығы неде?


    Құндылықтарға баулу


    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын басшылыққа ала отырып, есептерді шешу арқылы шағын топтарда диалогқа түсіп, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру.


    Пән аралық байланыс

    физика, математика.


    Алдыңғы білім

    7.1.2.1Атомдар және молекулалар айырмашылығын сипаттау

    7.1.2.12 Зат формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массаны есептеу



    Сабақ барысы LESSON PROCESS


    STAGES OF THE LESSON

    Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)

    PLANNED ACTIVITIES

    RESOURCES


    Сабақтың басы

    BEGINNING

    4 минут


    Үй тапсырмасын сұрау

    5 минут

    Топтастыру

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу.Good afternoon dear children!

    I’m very glad to see you! How are you today?

    What date is it today? Who is absent today?

    Алдыңғы білімді тексеру:

    Activating previous knowledge:

    Шеңбер бойымен тұрғандары бойынша «Шынжыр» әдісі арқылы оқушылар бір- біріне өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды.

    1.How many molecules mass Na? 23

    2.Calculate the relative molecular mass of sulphur dioxide ? SO2=64

    3.Write of the calcium chlorine ? CaCl2

    Divide the class into thry group A.Band C .

    Сол тұрған бойымен 1-2-3 саналып топқа бөлінеді.

    Оқушылар топқа бөлінгеннен кейін әр топтан топ басшысын сайлайды










    А4 парақ тары

    Сабақтың ортасы

    4 минут


    MIDDLE










    10 мин






    4 мин

















    8 мин






    Жаңа тақырыпқа шолу.Мұғалімнің түсіндірмесі. Моль-массасы 12г көміртекте қанша бөлшектер(атомдар немесе молекулалар)

    Avogadro's Number Definition

    Avogadro's number or Avogadro's constant is the number of particles found in one mole of a substance. It is the number of atoms in exactly 12 grams of carbon-12. This experimentally determined value is approximately 6.0221 x 1023 particles per mole. Note, Avogadro's number, on its own, is a dimensionless quantity. Avogadro's number may be designated using the symbol L or NA.

    In chemistry and physics, Avogadro's number usually refers to a quantity of atoms, molecules, or ions, but it can be applied to any "particle". For example, 6.02 x 1023elephants is the number of elephants in one mole of them! Atoms, molecules, and ions are much less massive than elephants, so there needed to be a large number to refer to a uniform quantity of them so they could be compared relative to each other in chemical equations and reactions.



    1-тапсырма Химиялық диктант (жұптық жұмыс)

    1) .....-массасы 12г көміртекте қанша бөлшектер болса,сонша бөлшектері бар заттың мөлшері

    2) 6,02х1023 саны-.....деп аталады


    3) ..... масса-заттың бір молінің массасы


    Дескриптор:

    1. Мольдің анықтамасын біледі

    2.Авогадро санының мәнін анықтайды 3.Молярлық массаның анықтамасын біледі


    2-тапсырма «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы тапсырманы топта талдап, постер қорғау.(топтық жұмыс)

    1-топ 1-мысал. Стаканға 2 моль тұз сыйады.Стакандағы тұздың молекула санын анықтаңдар

    2*6.02 1023=12.04 1023

    2-топ 2- мысал. Ауа шарында шамамен 0,9*1023 молекула азот болады. Азоттың зат мөлшерін есепте 0.9*6.02 1023 =0.149

    3-топ 3- мысал. Көмірқышқыл газының 0,5 моль және 2 моль зат мөлшерінде қанша атом оттек болатынын есепте

    0,5*6,02 1023=3.01 1023

    2*6.02 1023=12.04 1023

    Group 1 Example 1. In a glass put 2 mole of salt.Determine the molecular amount of salt in the glass

    2*6.02 1023=12.04 1023

    Group 2 Example 2. The balloon contains about 0.9*1023 nitrogen molecules. No. in the calculation of nitrogen

    3group Example 3. How many oxygen atoms are contained in the amount of 0.5 mol of carbon dioxide and 2 mol of matter calculated value:

    2*6.02 1023=12.04 1023

    Дескриптор:

    Тұздың молекула санын анықтайды

    2 Азоттың зат мөлшерін табады

    3 Көмір қышқыл газының зат мөлшерін массасын анықтайды.

    Постермен тақырыпты қорғайды .Топ мүшелерімен бірлесе орындалған жұмыстарды өзара бағалайды

    3- тапсырма. Pear works

    Perform the equations of a given chemical reaction and specify the types of reactions

    For example 2H2 + O2 = 2 H2O

    2molecules 1 molecules 2 molecules

    … Li + …H2O= …..LiOH + H2

    H2SO4 +….K = K2SO4 + H2

    CH4+….O2= CO2+…..H2O

    Na2O + H2O = ……NaOH

    …..C + O2= …..CO

    ….Ca + O2= ….CaO

    Дескриптор

    1.Химиялық реакция теңдеуін теңестіреді.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Танбаева Жанзия Талғатовна
    13 Қараша 2020
    767
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Зат мөлшері.Моль.Авогадро саны.Заттардың молярлық массасы. 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Зат мөлшері.Моль.Авогадро саны.Заттардың молярлық массасы. 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    химия пәнінен қос тілде қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Sabject.Chemistry

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    School. 5 ЖББОМ


    Date : .......11.2020ж

    Name surname: Танбаева Жанзия


    GRADE: 8"а,ә"

    ATTENDED

    ABCENT:


    Topic


    Зат мөлшері.Моль.Авогадро саны.Заттардың молярлық массасы.

    Substance in size.Mole.Avogadro number.Molar mass of substances.


    Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)

    OBJECTIVES

    8.1.1.1Зат мөлшерінің өлшем бірлігі ретінде-мольді білу және Авогадро санын білу

    8.1.1.2 Қосылыстың молярлық массасын есептей алу


    8.1.1.1 know the mole as a unit of measurement of the amount of substance and know the amount of Avogadro

    8.1.1.2 calculate the molar mass of the compound


    Сабақ мақсаты

    AIM

    1.Барлық оқушылар: Зат мөлшерінің,мольдің,Авогадро санының,заттың молярлық массасының анықтамасын біледі, формуласын жаза алады .

    2.Басым бөлігі: зат мөлшерінің.мольдің,Авогадро санының,заттың молярлық массасының не үшін қолданатынын түсінеді,есептер шығаруда қолдана алады.

    3.Кейбір оқушылар: формулаларды түрлендіріп,күрделі есептер шығара алады.


    Бағалау критерийі

    Зат мөлшерінің өлшем бірлігі ретінде Мольді анықтайды және Авогадро санын есептер шығаруда қолданады.

    Қосылыстың молярлық массасын есептей алады.


    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану


    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады: атом дегеніміз-........,

    молекула дегеніміз-...........,

    салыстырмалы молекулалық масса дегеніміз-..........

    Негізгі сөздер мен тіркестер: Mole-Моль,Avogadro number-Авогадро саны, molar mass-молярлық массасы.quantity-мөлшер,unit-өлшем бірлік, particles-бөлшектер, conversion-өзгеріс.

    Сыныптағы диалог/жазылым/ үшін пайдалы тілдік тіркестер: зат мөлшері дегеніміз не? Молярлық массаның салыстырмалы молекуладан айырмашылығы неде?


    Құндылықтарға баулу


    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын басшылыққа ала отырып, есептерді шешу арқылы шағын топтарда диалогқа түсіп, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру.


    Пән аралық байланыс

    физика, математика.


    Алдыңғы білім

    7.1.2.1Атомдар және молекулалар айырмашылығын сипаттау

    7.1.2.12 Зат формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массаны есептеу



    Сабақ барысы LESSON PROCESS


    STAGES OF THE LESSON

    Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)

    PLANNED ACTIVITIES

    RESOURCES


    Сабақтың басы

    BEGINNING

    4 минут


    Үй тапсырмасын сұрау

    5 минут

    Топтастыру

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу.Good afternoon dear children!

    I’m very glad to see you! How are you today?

    What date is it today? Who is absent today?

    Алдыңғы білімді тексеру:

    Activating previous knowledge:

    Шеңбер бойымен тұрғандары бойынша «Шынжыр» әдісі арқылы оқушылар бір- біріне өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды.

    1.How many molecules mass Na? 23

    2.Calculate the relative molecular mass of sulphur dioxide ? SO2=64

    3.Write of the calcium chlorine ? CaCl2

    Divide the class into thry group A.Band C .

    Сол тұрған бойымен 1-2-3 саналып топқа бөлінеді.

    Оқушылар топқа бөлінгеннен кейін әр топтан топ басшысын сайлайды










    А4 парақ тары

    Сабақтың ортасы

    4 минут


    MIDDLE










    10 мин






    4 мин

















    8 мин






    Жаңа тақырыпқа шолу.Мұғалімнің түсіндірмесі. Моль-массасы 12г көміртекте қанша бөлшектер(атомдар немесе молекулалар)

    Avogadro's Number Definition

    Avogadro's number or Avogadro's constant is the number of particles found in one mole of a substance. It is the number of atoms in exactly 12 grams of carbon-12. This experimentally determined value is approximately 6.0221 x 1023 particles per mole. Note, Avogadro's number, on its own, is a dimensionless quantity. Avogadro's number may be designated using the symbol L or NA.

    In chemistry and physics, Avogadro's number usually refers to a quantity of atoms, molecules, or ions, but it can be applied to any "particle". For example, 6.02 x 1023elephants is the number of elephants in one mole of them! Atoms, molecules, and ions are much less massive than elephants, so there needed to be a large number to refer to a uniform quantity of them so they could be compared relative to each other in chemical equations and reactions.



    1-тапсырма Химиялық диктант (жұптық жұмыс)

    1) .....-массасы 12г көміртекте қанша бөлшектер болса,сонша бөлшектері бар заттың мөлшері

    2) 6,02х1023 саны-.....деп аталады


    3) ..... масса-заттың бір молінің массасы


    Дескриптор:

    1. Мольдің анықтамасын біледі

    2.Авогадро санының мәнін анықтайды 3.Молярлық массаның анықтамасын біледі


    2-тапсырма «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы тапсырманы топта талдап, постер қорғау.(топтық жұмыс)

    1-топ 1-мысал. Стаканға 2 моль тұз сыйады.Стакандағы тұздың молекула санын анықтаңдар

    2*6.02 1023=12.04 1023

    2-топ 2- мысал. Ауа шарында шамамен 0,9*1023 молекула азот болады. Азоттың зат мөлшерін есепте 0.9*6.02 1023 =0.149

    3-топ 3- мысал. Көмірқышқыл газының 0,5 моль және 2 моль зат мөлшерінде қанша атом оттек болатынын есепте

    0,5*6,02 1023=3.01 1023

    2*6.02 1023=12.04 1023

    Group 1 Example 1. In a glass put 2 mole of salt.Determine the molecular amount of salt in the glass

    2*6.02 1023=12.04 1023

    Group 2 Example 2. The balloon contains about 0.9*1023 nitrogen molecules. No. in the calculation of nitrogen

    3group Example 3. How many oxygen atoms are contained in the amount of 0.5 mol of carbon dioxide and 2 mol of matter calculated value:

    2*6.02 1023=12.04 1023

    Дескриптор:

    Тұздың молекула санын анықтайды

    2 Азоттың зат мөлшерін табады

    3 Көмір қышқыл газының зат мөлшерін массасын анықтайды.

    Постермен тақырыпты қорғайды .Топ мүшелерімен бірлесе орындалған жұмыстарды өзара бағалайды

    3- тапсырма. Pear works

    Perform the equations of a given chemical reaction and specify the types of reactions

    For example 2H2 + O2 = 2 H2O

    2molecules 1 molecules 2 molecules

    … Li + …H2O= …..LiOH + H2

    H2SO4 +….K = K2SO4 + H2

    CH4+….O2= CO2+…..H2O

    Na2O + H2O = ……NaOH

    …..C + O2= …..CO

    ….Ca + O2= ….CaO

    Дескриптор

    1.Химиялық реакция теңдеуін теңестіреді.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Сабақ жоспары 8 сынып
    13.11.2020
    767
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Танбаева Жанзия Талғатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации