Сабақтың
басы
5 мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасады.
Оқушылардың бүгінгі күніне сәттілік тілеп,
"Комплименттер жаңбыры" әдісі
арқылы әр
оқушыға стикер береді, олар бір-біріне жағымды қасиеттерін жазып,
сыныптастарына береді, осылайша сыныпта психологиялық ахуал
орнатады .
«sabak.stem-hub.kz» сайты арқылы топқа
бірігуге нұсқау береді.
|
Мұғаліммен амандасады.
Оқу құралдарын реттеп, сабаққа дайындалады.
"Комплименттер жаңбыры" әдісі
арқылы бір-
біріне жағымды қасиеттерін жазады.
«sabak.stem-hub.kz» сайты арқылы топтарға
бірігеді.
|
Кері
байланыс:
Мадақтау арқылы
бағаланады.
|

https://sabak.stem-hub.kz/
|
8 мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
«Wordwall» платформасы арқылы сұрақтар қоя
отырып , өткен тақырыпты еске түсіреді.
« Ой
толғау» тәсілі
арқылы
сұрақтар қоя отырып , жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды.
-
Күнделікті өмірде
магниттерді қай жерде кездестіреміз және олар қандай қызмет
атқарады?
-
Неліктен кейбір заттар
магниттік қасиетке ие, ал кейбіреулері магнитке
тартылмайды?
-
Магниттік
материалдардың (неодим магниттер, датчиктер, сейсмометрлер, металл
детекторлар) қолдану аймағы қандай және олардың пайдасы
неде?
|
Оқушылар
Wordwall платформасы арқылы жауап береді.,
өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
«Ой
толғау» тәсілі арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды
-
Магниттердің күнделікті
өмірдегі қолданылуы – тоңазытқыш есігіндегі түрлі түсті
магниттер.
-
Магниттік және
магниттік емес материалдардың айырмашылығы – темір шеге мен қағаз
қыстырғыштар магнитке тартылса, ағаш пен пластик әсер
етпейді.
-
Магниттік
материалдардың заманауи қолданылуы – металл детектор, сейсмометр
және өнеркәсіптегі неодим магниті.
|
Кері
байланыс:
Мадақтау арқылы
бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т .б
|
Экран

https://wordwall.net/resource/81190918
|
17
мин
|
ІV Жаңа
сабақ
Мұғалім
оқушыларға
топтық тапсырма береді.
1-топ:
"Магниттік және магниттік емес
материалдар"
Тапсырма:
-
Берілген материалдар
тізімін зерттеп, олардың қайсысы магниттік,
қайсысы магниттік емес екенін анықтаңыз.
-
Темір, алюминий, ағаш, мыс,
болат, пластик, кобальт.
-
Осы
материалдардың қайсысы күнделікті өмірде
қайда қолданылады?
-
Қорытынды
шығарыңыз: Магниттік материалдардың
ерекшелігі неде?
2-топ:
"Неодим
магниттерінің қолданылуы"
Тапсырма:
-
Неодим
магниттері туралы ақпарат тауып, олардың
қарапайым магниттерден айырмашылығын
анықтаңыз.
-
Неодим
магниттері қай салаларда
қолданылады? (Медицина, электроника,
өнеркәсіп, күнделікті тұрмыс).
-
Қорытынды: Неодим магниттері адам өміріне
қалай әсер етеді?
3-топ:
"Магниттік датчиктердің рөлі"
Тапсырма:
-
Магниттік
датчиктер қайда
қолданылады? (Смартфон, көлік қауіпсіздік
жүйесі, тоңазытқыш, металл іздегіш).
-
Датчиктердің
жұмысы қандай принципке
негізделген?
-
Қорытынды: Магниттік датчиктердің
маңыздылығы туралы пікір білдіріңіз.
4-топ:
"Сейсмометр және металл детектор"
Тапсырма:
-
Сейсмометр дегеніміз
не? Оның жұмысы магниттік өріспен
қалай байланысты?
-
Металл детекторлар қалай
жұмыс істейді? Олар қай жерлерде
қолданылады?
-
Қорытынды: Осы құрылғылардың адам
өміріндегі маңызын түсіндіріңіз.
Мұғалім
оқушылардың жазған ақпараттарын бірге талқылайды
|
Оқушылар мұғалімнің
түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша топта жұмыс
жасайды.
1-топ:
"Магниттік және магниттік емес
материалдар"
Нәтиже: Кесте толтыру және топ болып
талқылау.
2-топ:
"Неодим
магниттерінің қолданылуы"
Нәтиже: Постер жасау және топпен
қорғау
3-топ:
"Магниттік датчиктердің рөлі"
Нәтиже: Қысқаша баяндама немесе
инфографика жасау.
4-топ:
"Сейсмометр және металл детектор"
Нәтиже: Шағын баяндама немесе сыныппен
пікірталас жүргізу.
|
Дескриптор
-Магниттік және
магниттік емес материалдарды ажыратады.
-Неодим магниттерінің
ерекшеліктерін түсіндіреді және қолдану салаларын
анықтайды.
-Магниттік датчиктердің
жұмыс принципін түсіндіреді және олардың маңызын
сипаттайды.
-Сейсмометрлер мен
металл детекторлардың қызметін талдайды.
Жалпы
балл-4
|
Постер

|
10
мин
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары.
Жұптық
тапсырма:
«Сәйкестендіру»
тапсырмасы
(Магниттік материалдар
мен олардың қолданылуы)

Жеке
тапсырма:
1-есеп: Ұзындығы
l =
0.5 м болатын
өткізгішке B = 0.2
Тл магнит өрісі әсер
етеді. Өткізгіш бойымен I = 4
A ток өтеді. Егер магнит
өрісі мен ток өзара перпендикуляр болса, өткізгішке әсер ететін
Лоренц күшін анықтаңыз.
2-есеп: Электрон
v =
3 × 10⁶ м/с жылдамдықпен B = 0.1
Тл магнит өрісіне
перпендикуляр қозғалады. Электронға әсер ететін Лоренц күшін
анықтаңыз (e = 1.6 × 10⁻¹⁹
Кл).
|
Жұптық
тапсырма:
Оқушылар дұрыс
сәйкестікті тауып, сәйкес материалды қолдану аймағымен жұптастыруы
керек.

Жеке
тапсырма:
1-есеп:

2-есеп:

|
Дескриптор
- Берілген
материалдардың магниттік қасиетін дұрыс анықтайды
- Әр материалдың нақты
қай салада қолданылатынын сәйкестендіреді
- Материалдардың
ерекшеліктерін түсіндіреді және мысалдар
келтіреді
Жалпы
балл-3
Дескриптор
:
-
Есептің берілгенін
түсінеді және жазады
-
Формуланы дұрыс
қолданады
-
Есептің шешуін
орындайды және жауабын табады
Жалпы балл-
3
|
Кесте
парағы


|
1 мин
|
Үй
тапсырмасы:
"Магниттік
қасиеттерді тиімді пайдалану" тақырыбында постер
немесе презентация дайындаңыз. Онда заманауи магниттік
материалдардың инновациялық қолданыстарын сипаттаңыз (мысалы,
магниттік левитация, кванттық компьютерлердегі магниттік сақтау,
магниттік терапия).
|
|
|
|