|
Мектеп: Саттар Ерубаев атындағы № 24 ІТ мектеп-лицей |
|||||||
|
Сабақ тақырыбы: Заттардың қасиеті өзгере ме? |
|||||||
|
Күні: 29.11.21 |
Мұғалімнің есімі: Жигитекова Дана |
||||||
|
Сынып: 4 Б |
|
|
|||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
4.3.1.1 заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау 4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: заттардың қасиеттері мен оларды қолдану аясы туралы әңгімелейді. Оқушылардың басым бөлігі: заттың қасиеттеріне байланысты қолдануды анықтайды. Кейбір оқушылар: заттардың қасиеттерінің өзгеруіне зерттеу жұмыстарын ұсынады. |
||||||
|
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
-заттардың қасиеттері мен оларды қолдану аясы туралы әңгімелейді; -ауаның орын ауыстыру үдерісін сипаттайды; -желдің пайда мен зиян тигізуіне мысал келтіреді; -ауаны ластауға мысал келтіріп, оны тазарту жолдарын сипаттайды. |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: -заттардың қасиеттері мен оларды қолдану аясы туралы әңгімелейді; |
||||||
|
Терминология: Зат, дене, қатты, жұмсақ, мортсынғыш, иілгіш, борпылдақ, ғаламшар, ауа, тазалық; мөлдірлік, газдану; сақтау, жел, қозғалыс. |
|||||||
|
Сөз тіркестері: Талқылау сұрақтары: Адам жанды табиғатта кездеспейтін заттарды неден жасайды? Түрлі заттарды жасағанда металдың қандай қасиеттерін пайдаланады? |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек. |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||||||
|
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Заттар қандай болады? |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|||
|
Басталуы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Топқа біріктіру. Шаттық шеңберін құрып,жақсы тілек тілеу.Кәне балалар бір-бірімізге жақсы тілектер тілейік. Күн сәулесін шашқаның үшін рақмет! Ауа,таза аспаның үшін рахмет! Бұлт,жаңбыр сепкенің үшін рақмет! Білім нәрін бергенің үшін рақмет! Өткен сабақты қортындылап кету. «Шынжыр әдісі»
ҚБ: «Отшашу» арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру -Заттардың қайда қолданылатынын білесің. - Заттардың қалай өзгеретінін және оған не әсер ететінін түсінесің. |
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
|
Оқушылар ды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмала ры |
|||
|
Ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі - Жент дегеніміз не және ол туралы не білеміз? (оқушылар жент туралы білетіндерін айтады) Слайдта жент туралы толықтырып көрсетіледі. «Бізде қонақта» айдары - Балалар бүгін біздің сабағымызға қонаққа Ұлбала әжеміз келді. Әжеміз бізге женттің жасалу жолдарын, оның пайдасы жайында айтып, көрсететін болады. Әжені қарсы аламыз.
Пиктограмманы оқы Негеш әжесі дайындаған тосаптың жасалу жолын пиктограммалармен көрсетті. Пиктограммаға қарап, құлпынай тосабын дайындау үдерісін айтып бер.
Оқушылардың алдына құлпынай, қант, су, және қайнатылған ыдысқа құйылған дайын тосап қойылады. Балалар заттардың бастапқы күйінен өзгеріске ұшыраған күйі бойынша айтады. - Тосап дайындау үдерісінде қандай заттар пайдаланылды? - Үдеріс барысында заттар өзгерді ме? Қандай заттар өзгерді? - Тосап жасау үдерісін қалай атауға болады? Ол немен байланысты? - Нәтижесінде қандай зат алынды? - Үдеріс басындағы зат пен соңында алынған затты салыстыр. Олар туралы не айтуға болады? Дескрипторы: заттардың қайда қолданылатынын біледі; заттардың қалай өзгеретінін, оған не әсер ететінін түсінеді. «Үш шапалақ» бағалау Оқулықпен жұмыс. Заттар түрлі үдеріс кезінде басқа заттарға айналады. Ол үшін заттарды араластырады, қыздырады, ерітеді. Кейбір заттар араласқан қоспаның құрамында болса да, қасиеттерін жоғалтпайды. Ал кейбір заттар басқа заттармен әрекеттесіп, өз қасиеттерін жоғалтады немесе өзгертеді. Олар бастапқы қалпына келе алмайды. Адамдар заттарды қосу, араластыру арқылы заттың қасиеттерін жақсартуды, құрамын өзгертіп басқа заттар жасауды үйренді.
Зертте тапсырмасы бойынша әр топқа картоптан крахмалды алу жұмысы тапсырылды. Керекті заттармен оқушылар тәжірибе жасады. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау Жентке қажетті заттар:тары, тары талқаны, сары май, құмшекер, ыдыстар. Белсенді оқу тапсырмала ры. Қажетті заттар: құлпынай, қант, су, құлпынай тосабы. Ойлан Заттардың қасиетін білудің қандай пайдасы бар?
Оқулық
Қажетті заттар: картоп, үккіш, стақандағы су, суқұйғы, сүзгі, йод. |
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау Жентке қажетті заттар:тары, тары талқаны, сары май, құмшекер, ыдыстар. Белсенді оқу тапсырмала ры. Қажетті заттар: құлпынай, қант, су, құлпынай тосабы. Ойлан Заттардың қасиетін білудің қандай пайдасы бар?
Оқулық
Қажетті заттар: картоп, үккіш, стақандағы су, суқұйғы, сүзгі, йод. |
|||
|
Аяқталуы |
Сүттен не жасалады? Сүттен не әзірленетінін
білесің бе? Негеш пен Эврика сызбасын сызды. Қай кезеңде сүттің
қасиеті өзгереді? Қай кезеңдерде жаңа зат пайда
болады? Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Білім гүлі» кері байланыс.
|
Қажетті заттар: сүт, сары май, құрттар, ірімшік. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмала ры арқылы білдіре алады. |
|
Қажетті заттар: сүт, сары май, құрттар, ірімшік. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмала ры арқылы білдіре алады. |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Заттардың қасиеті өзгере ме?
Ашық сабақ Заттардың қасиеті өзгере ме?
|
Мектеп: Саттар Ерубаев атындағы № 24 ІТ мектеп-лицей |
|||||||
|
Сабақ тақырыбы: Заттардың қасиеті өзгере ме? |
|||||||
|
Күні: 29.11.21 |
Мұғалімнің есімі: Жигитекова Дана |
||||||
|
Сынып: 4 Б |
|
|
|||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
4.3.1.1 заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау 4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: заттардың қасиеттері мен оларды қолдану аясы туралы әңгімелейді. Оқушылардың басым бөлігі: заттың қасиеттеріне байланысты қолдануды анықтайды. Кейбір оқушылар: заттардың қасиеттерінің өзгеруіне зерттеу жұмыстарын ұсынады. |
||||||
|
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
-заттардың қасиеттері мен оларды қолдану аясы туралы әңгімелейді; -ауаның орын ауыстыру үдерісін сипаттайды; -желдің пайда мен зиян тигізуіне мысал келтіреді; -ауаны ластауға мысал келтіріп, оны тазарту жолдарын сипаттайды. |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: -заттардың қасиеттері мен оларды қолдану аясы туралы әңгімелейді; |
||||||
|
Терминология: Зат, дене, қатты, жұмсақ, мортсынғыш, иілгіш, борпылдақ, ғаламшар, ауа, тазалық; мөлдірлік, газдану; сақтау, жел, қозғалыс. |
|||||||
|
Сөз тіркестері: Талқылау сұрақтары: Адам жанды табиғатта кездеспейтін заттарды неден жасайды? Түрлі заттарды жасағанда металдың қандай қасиеттерін пайдаланады? |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек. |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||||||
|
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Заттар қандай болады? |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|||
|
Басталуы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Топқа біріктіру. Шаттық шеңберін құрып,жақсы тілек тілеу.Кәне балалар бір-бірімізге жақсы тілектер тілейік. Күн сәулесін шашқаның үшін рақмет! Ауа,таза аспаның үшін рахмет! Бұлт,жаңбыр сепкенің үшін рақмет! Білім нәрін бергенің үшін рақмет! Өткен сабақты қортындылап кету. «Шынжыр әдісі»
ҚБ: «Отшашу» арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру -Заттардың қайда қолданылатынын білесің. - Заттардың қалай өзгеретінін және оған не әсер ететінін түсінесің. |
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
|
Оқушылар ды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмала ры |
|||
|
Ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі - Жент дегеніміз не және ол туралы не білеміз? (оқушылар жент туралы білетіндерін айтады) Слайдта жент туралы толықтырып көрсетіледі. «Бізде қонақта» айдары - Балалар бүгін біздің сабағымызға қонаққа Ұлбала әжеміз келді. Әжеміз бізге женттің жасалу жолдарын, оның пайдасы жайында айтып, көрсететін болады. Әжені қарсы аламыз.
Пиктограмманы оқы Негеш әжесі дайындаған тосаптың жасалу жолын пиктограммалармен көрсетті. Пиктограммаға қарап, құлпынай тосабын дайындау үдерісін айтып бер.
Оқушылардың алдына құлпынай, қант, су, және қайнатылған ыдысқа құйылған дайын тосап қойылады. Балалар заттардың бастапқы күйінен өзгеріске ұшыраған күйі бойынша айтады. - Тосап дайындау үдерісінде қандай заттар пайдаланылды? - Үдеріс барысында заттар өзгерді ме? Қандай заттар өзгерді? - Тосап жасау үдерісін қалай атауға болады? Ол немен байланысты? - Нәтижесінде қандай зат алынды? - Үдеріс басындағы зат пен соңында алынған затты салыстыр. Олар туралы не айтуға болады? Дескрипторы: заттардың қайда қолданылатынын біледі; заттардың қалай өзгеретінін, оған не әсер ететінін түсінеді. «Үш шапалақ» бағалау Оқулықпен жұмыс. Заттар түрлі үдеріс кезінде басқа заттарға айналады. Ол үшін заттарды араластырады, қыздырады, ерітеді. Кейбір заттар араласқан қоспаның құрамында болса да, қасиеттерін жоғалтпайды. Ал кейбір заттар басқа заттармен әрекеттесіп, өз қасиеттерін жоғалтады немесе өзгертеді. Олар бастапқы қалпына келе алмайды. Адамдар заттарды қосу, араластыру арқылы заттың қасиеттерін жақсартуды, құрамын өзгертіп басқа заттар жасауды үйренді.
Зертте тапсырмасы бойынша әр топқа картоптан крахмалды алу жұмысы тапсырылды. Керекті заттармен оқушылар тәжірибе жасады. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау Жентке қажетті заттар:тары, тары талқаны, сары май, құмшекер, ыдыстар. Белсенді оқу тапсырмала ры. Қажетті заттар: құлпынай, қант, су, құлпынай тосабы. Ойлан Заттардың қасиетін білудің қандай пайдасы бар?
Оқулық
Қажетті заттар: картоп, үккіш, стақандағы су, суқұйғы, сүзгі, йод. |
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау Жентке қажетті заттар:тары, тары талқаны, сары май, құмшекер, ыдыстар. Белсенді оқу тапсырмала ры. Қажетті заттар: құлпынай, қант, су, құлпынай тосабы. Ойлан Заттардың қасиетін білудің қандай пайдасы бар?
Оқулық
Қажетті заттар: картоп, үккіш, стақандағы су, суқұйғы, сүзгі, йод. |
|||
|
Аяқталуы |
Сүттен не жасалады? Сүттен не әзірленетінін
білесің бе? Негеш пен Эврика сызбасын сызды. Қай кезеңде сүттің
қасиеті өзгереді? Қай кезеңдерде жаңа зат пайда
болады? Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Білім гүлі» кері байланыс.
|
Қажетті заттар: сүт, сары май, құрттар, ірімшік. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмала ры арқылы білдіре алады. |
|
Қажетті заттар: сүт, сары май, құрттар, ірімшік. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмала ры арқылы білдіре алады. |
|||
шағым қалдыра аласыз


















