Ашық сабақ. Заттардың қасиеттері.5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Заттардың қасиеттері.5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ашық сабақ

Заттар және материалдар

Мектеп: 178


Күні:17.11.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Жумабаева Г М

Сынып: 5


Қатысқандар саны:31

Қатыспағандар саны:1

Сабақ тақырыбы


5.2A Заттардың қасиеттері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.1.1 бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуын түсіндіру

5.3.1.2 заттардың қатты, сұйық және газ күйіндегі құрылымын бөлшектер теориясына сәйкес түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Оқушылар:

- Заттың жалпы агрегаттық күйі бойынша білімді бөлшектер теориясы тұрғысынан қайталауға тапсырмаларды орындайды.

- Топтық талқылау кезінде заттың негізгі физикалық қасиеттері бойынша ақпарат алмасады.

- Презентацияда негізінде берілген ақпаратты талдайды және жаңа білімді бекіту тапсырмаларын орындайды.

Жетістік критерийлері

Барлық оқушылар:

- Заттың физикалық қасиеттерін- тығыздығын, аққыштығын, электрөткізгіштігін, тапталғыштығын, иілімділігін біледі және түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі:

- заттың физикалық қасиеттерін бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіреді.

Кейбір оқушылар: 

- Аталмыш физикалық қасиеттерін негізінде техникада және күнделікті өмірдегі қолданылу мүмкіндіктерін айтады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар біледі:

- Кілтті сөздермен терминдерді дұрыс қолдануды;

- заттың күйінің өзгерін постерге немесе диаграмма түрінде салады өздері байқаған құбылыстарын түсіндіреді және заттардың жіктелу критерийлерін талқылайды;

- заттарды қасиеттері бойынша жіктей алады.


Пәнге тән лексика мен терминология:

Қаттығ сұйықтық, газтектес, бөлшектер, қату, буландыру, тұндыру, айдау, маталдық, температура қыздыру салқындату



Пәнаралық байланыстар

Физика дене, матери, зат және қоспалар туралы түсінік

Бастапқы білім

5.3.1.1 бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуын түсіндіреді

5.3.1.2 заттардың қатты, сұйық және газ күйіндегі құрылымын бөлшектер теориясына сәйкес түсіндіреді

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Басы

1 мин

Амандасу

Оқушыларды түгендеу


2-8 мин


Тапсырма1 «Мыйға шабуыл»

Сандар сөйлейді.

2900 км тереңдікте мантия орналасқан

+6000º ядроның температурасы

4,5-4,6 миллиард жыл бұрын жер пайда болды

130-дан астам Қазақстанда ұлт тұрады

Құрлықтың 71%су алып жатыр

Құрлық 29%

Экватордың ұзындығы 40 000 км

3000-4000 шамасында дүние жүзінде ұлт бар.

Жердің экваторлық радиусы 6378 км

510,2 млн км кв жердің жалпы ауданы

Жердің экваторлық радиусы мен полюстік радиусының айырмасы 21 км.

Дүние жүзінде 200-ге жуық мемлекет бар.

3000 жыл бұрын жаратылыстану ұғымы пайда болды

Күн мен жердің орташа ара қашықтығы 150млн км.

6357 км жердің экваторлық радиусы

Азимут бойынша толық шеңбер 360º




9-12мин




















13мин

Сабақтың мақсатына шығу

Су құйылған шыны ыдысты алып оның ішіне маргансовка ұнтағын салып диффузия процесі көрсетіледі.Оқушылар диффузия туралы өз ойларын айтады.Маргансовка және су зат екендігі түсіндіріліп,өтетін тақырыппен байланыстырылады.

1. Заттың бірнеше агрегаттық күйі болады ма?

Сұйық затты бір ыдыстан басқа бір ыдысқа құйып алуға болады ма? Заттың осы қасиеттері атады - ... (заттың аққыштығы).


2. Ыстық шайға қасықты салып қойып біраздан кейін ауызға салғанда қасықта температурасы қалай өзгереді? Заттың осы қасиетін ... деп атайды (Электр жəне жылуөткізгіштігі)

Сабақтың тақырыбын түсіндіру:

Заттардың физикалық қасиеттері: тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін, тапталғыштығын, иілімділігін сипаттау.

Презентация


Ортасы

14-18мин




Ұғыну

(Жж) Оқушыларды төрт топқа бөлу:


(С) Оқушыларға оқулықтан жаңа тақырыты оқуға уақыт беріледі. Оқушылар ақпаратты оқып теориялық материалдарды меңгереді және талдайды.

Әрбір топ А4 парағына мини-постер жасауға дайындалады.

Топта оқушылар спикерлерді салайды, спикерлер басқаларға ақпаратты (жеткізеді) түсіндіреді.




.Оқушылардың жаңа түсінікті талқылап түсіну:

Заттардың негізгі физикалық айырмашылығы –тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін, тапталғыштығын, иілімділігін мен сипаттайды

Металл аққыштығы– жүктеме берілу кезінде металдың пластикалық пішінсіздену қасиеті. Металл аққыштығы – жартылай өңделген өнімдерден дайындамалардың сырт пішінін құру кезінде, қысыммен өңдеуге қабілеттігінің барлығын анықтайтын металдардың қажетті технологиялық қасиеті. Суықтай созу кезінде металл аққыштығын анықтау үшін технологиялық сынама түріндегі сынақтардан (бүгу, сығу, жаншу, т.б. сынақтар) өткізеді. Металл аққыштығы балқытылған металдың құйма қалыпты толтыру қабілеттілігі болып табылады. Ол құйма қорытпалардың ең маңызды технологиялық қасиеттерінің бірі.

Беріктік — материалдардың белгілі бір жағдайлар (күйлер) мен шектерде қандай да бір әсерлерді (салмақ түсу, температураның өзгерісі, магнит, электр, т.б. өрістері, кебу немесе ісіну, т.б.) қабылдай отырып, бүлінбей сақталу қасиеті; сыртқы күштердің әсерінен қалпының өзгеруіне және бұзылуына қарсыласатын қатты дененің касиеті.

Иілімділігі (пластикалығы) - Металдарды соққанда, ұсақ түйіршіктерге бөлініп шашырап қалмайды, небəрі пішінін өзгертіп тапталады не жанашылады, яғни соғуға төзімді пластикалық қасиетін, иілімділігін көрсетеді. Созымды деформация деп – жүктеу аяқталғаннан кейін қалпына келмейтін деформация түрін айтамыз. Созымды деформация металдардың құрылымы мен қасиеттерінде қалдық өзгерістер қалдырады.

Электр жəне жылуөткізгіштігі- Электр өрісінің əсерінен электрондар бағытты қозғалысқа ие болады, сөйтіп, электр тогя пайда болады. Электрөткізгіштігі ең жоғары металдар күміс пен мыс, одан кейін алтын, алюминий, темір болып келеді. Ең аз электрөткізгіштік сынапқа тəн.

Қосымша 1 тапсырма


Ноутбуктер


Қосымша пайдалы видео:


Презентация



Деректер:




Қосымша пайдалы ақпарат:




Бекіту

20-37мин


Белгілері

Заттар

Ас тұзы

Өсімдік майы

Мыс

Бор

Агрегаттық күйі

Қатты зат

Сұйық зат

Қатты зат

Қатты зат

Түсі

ақ

сары

сұр

ақ

Жылтырлығы

жоқ

жоқ

бар

бар

Исі

бар

шамалы

жоқ

бар

Судағы ерігіштігі

+

-

-

+



Соңы

38-40 мин



Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

Сабақ кезінде сен не істедіңіз (тізіп), атап жазыңыз.

Түсіндім Білгім келеді Түсінбедім

рефлексия парақшалары



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: құрылымдық тапсырмаларды орындау

2: оқушылардың жеке және жұптық жұмыс жасауға баулу

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: құрылымдық тапысрмаларды әр сабақта қолдану

2: топпен немесе жеке жұмыс жасау үшін үнемі жетістік критерийлерін ұсыну

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.02.2019
3075
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі