Іздену – ұйымдастырушы
Рефлексифті –
коррекциялаушы
|
-Әңгімелесу
Балалар балабақша қуаныш
пен сүйіспеншілік үйі балабақшада балалар бір-бірін сыйлауды,
қамқор болуға көмектесуге тату ойнауға үйренеді.
«Доссыз адам-жапырақсыз
ағашпен тең» «Ағаш жапырақсыз ,адам дссыз болмайды. Жапырақ ағашқа
көрік береді . Сол сияқты досы көп адам әрқашан жайнап,жадырап
жүреді. Балалар біздер кәзір балабақшаға саяхат жасаймыз.
Балалармен балабақша
бөлмелеріне саяхат жасау.
(Асхана, жуынатын бөлме,
Кітапхана ,музыка залы , Шаруашылық меңгерушісі , Әдіскер ,Дәрігер,
Менгеруші бөлмелерін таныстыру)
Сергіту сәті
«Он саусақ»
Жалғыз саусақ тіпті
де,
Ұстай алмас жіпті де
Екі саусақ бірікті,
Ине қолға ілікті .
Үш саусағым ормады,
Жүгірттеді қаламды
Өнерлі екен он
саусақ!
Қалас салсақ жол
салсақ.
-Балалар мына суретте
балалар не істеп жатыр?
-Балалар сендердің
үйлерінде ойыншықтарын бар ма?
-Балалар сендердіңде
балабақшада сол сияқты ойыншықтарын бар ол ойыншықтармен бәріміз
ойнаумыз керек..
Ән
: Бала ,бала ,баламыз
Сөзін жазған:Е. Өтетілеуов
Әнәін жазған:Б Қыдырбек
Бала ,бала баламыз
Бақшамызға барамыз
Күні бойы қызыққа
Батамызда қаламыз.
Иілеміз оңға бір,
Иілеміз солға бір.
Тәрбиеші қарайды
Аяққа бір қолға бір.
Дидактикалық
ойын: « Артықын тап »
Шарты: Балаларға балабақшада бар және жоқ
заттарды іліп қойып не артық екенін табу.
Сұрақ-жауап
Балалар біздер қайда саяхат жасадық?
Балабақшада қандай бөлмелермен
таныстындар?
Балабақша сендерге ұнадыма?
Балаларды мадақтау.
|
-Балалар балабақшадан көргендерің кімдермен
танысқаның айтады
Балалар қимыл қозғалыс арқылы
жасайды.
-ойнап жатыр
-балалар екі-үш рет қайталады.
-балалар ойынға белсене
қатысты.
-Балабақшаға
-Асхана, дәрігер, музыка залы,
т.б
-Ия балабақшада көп ойыншықтар
бар.
|