Материалдар / Ашық сабақБөлімі: Қоршаған ортамен танысу Тақырыбы: «Мамандықтармен танысайық» ( Қоянның арманы дәргер болу )
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақБөлімі: Қоршаған ортамен танысу Тақырыбы: «Мамандықтармен танысайық» ( Қоянның арманы дәргер болу )

Материал туралы қысқаша түсінік
Әр түрлі мамандық түрлері туралы түсінік беру. Мамандық иелерінің қызметі және олардың еңбегімен таныстыра отырып, олардың маңыздылығы туралы білім беру. Әр түрлі мамандық түрлеріне қызығушылығын тудыру және еңбек адамдарына құрмет сезіммен қарауға тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2023
122
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ересек тобына арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

технологиялық картасы.

Білім беру саласы:Әлумет 

Бөлімі: Қоршаған ортамен танысу

Тақырыбы: «Мамандықтармен танысайық» ( Қоянның арманы дәргер болу )

Мақсаты: Әр түрлі мамандық түрлері туралы түсінік беру. Мамандық иелерінің қызметі және олардың еңбегімен таныстыра отырып, олардың маңыздылығы туралы білім беру. Әр түрлі мамандық түрлеріне қызығушылығын тудыру және еңбек адамдарына құрмет сезіммен қарауға тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: мамандық, тігінші, аспазшы, мұғалім, дәрігер, құрылысшы.

Блингвалдық компонент: мамандық-профессия, аспаз-повар, мұғалім-учитель, дәрігер-доктор, құрылысшы-строитель.

Қажетті құрал–жабдықтар мен көрнекіліктер: Мамандық иелерінің суреттері, құрал–жабдықтары.

Әрекеттің кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті


Балалардың әрекеті

Талаптандыру дәлелдеу

(3 мин)

Тәрбиеші:-Балалар қазыр қандай жыл мезгілі?

-Қыстын қай айы?

 Балалар сендер балабақшаға қай уақытта келесіңдер?

Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар!

Міне тағыда таң атып күн шықты.

 -  Көздерім көріп тұр

-  Құлақтарым естіп тұр

-  Қолдарым қол соғып

-  Аяқтарым топылдатты. Біз ояндық!  Жарайсыңдар балалар!

 Ендеше бүгінгі бізге келген қонақтармен амандасайық.

         Үлкенге де сіз,
         Кішіге де сіз
         Құрметпенен сіздерге,
         Бас иеміз біз.

Балалар: Таңда

Қонақтармен амандасады

Ұйымдастыру ізденушілік


















































Ғажайып сәт: Ертегі елінне саяхат Орманға қоянға қонаққа барады (пойзбен барамыз чух-чух,пу-ч-щ, с-с-с)

-Сәлеметсін бе қоян !неге мұнайып отырсын

-Мен арманым дәргер болу ,бірақ сол арманымды қалай орындайтынымды білмей отырмын

-Қоян сен мұнайма біз саған көмек тесеміз.Дәргелге барып мамандықтар туралы сұрап келеміз

Дәргерге қонақа барады(сиқырлы әуенмен)

Дәргерлмен амандасады коянын арманы орындау үшін сізге қонаққа келдік

-Қоянын арманын арындау үшін менін бір неше тапсырмамды орындасандар мен сендерге көмек тесеміз

-балалар дәргердін тапсырмасын орындап қоянға көмектесейік


1.Д\о(Көленкесін тап)

Мақсаты: Көңіл-күйін атай, ажырата білуге үйрету. Қадағалауға , дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу.

-

2 Д\о:(Әр түрлі доптарды сезіу арқылы ажырату)

Мақсаты: Көңіл-күйін атай, ажырата білуге үйрету. Қадағалауға , дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу.

3.Саусақтық жаттығу Су-джок «Добым добым домалап»

Добым-добым домалақ,

Тоқтамайсың домалап.

Үстел үстін бүлдірдің,  (Саусақтарды ұштастыра отырып, доп кейпін жасау) Тарелкені сындырдың.                                                     

Тентек болып кеттің, деп,

Тұрмын сені тепкім кеп.


4.АКТ арқылы Сергіту сәт өткізу «Көнілді-күй»



5.Д\о: «Мамандықтарды құралдарымен сәйкестір»

Мақсаты: мамандықтарға не қажет екендерін атап, керекті заттарын орналастыру


6.Д\о:Суреттерді түстерімен сәйкестәр

Мақсаты: Түске байланысты суреттерді сәйкестіріп түстерді бекіту

Дәргер –Балалар сендер менін тапсырмамда өтте жақсы орындадындар Енді қоянға арманы орындалу үшін дәргердін құралдарын силыққа беремін

Тәрбиеші -рахмет саған даргел енді осы құралдарды біз қоянға апарып берейік

(Сиқырлы әуенмен балалар қояніа орманға аттанады)

-Қоян саған даргер силық беріп жіберді

Қоян –Рахмет сендерге енді менін арманым орындалды

Тәрбиеші –қоян енді біз оз тобымызға барайық

Поезбен қайта қайтамыз)


Ертегі еліне саяхатқа аттанады





Қояның арманын орындауеға дәргерге қонаққа барады











Қояның арманы туралы айтып береді















Балалар ойындыөз еркілерімен қызыға ойнайды





Балалар саусақтық жаттығуды орындайды

Сергіту қимылдарын тәрбиешіге қарап жасайды.



Балалар ойындыөз еркілерімен қызыға ойнайды

Қорытынды


-Балалар сендер өскенде қандай мамандықтын есі болғанды армандайсындар

Балалар өз армандары жайлы тақпақ айтып сабақты қортындылаймыз

Дәмді тамақ пісіріп,

Өнерлі бала боламын.

Халқым сүйген ардақты,

Мен аспазшы боламын. (Айсултан)


Жақсы оқып сабақты,

Білім алып толамын.

Ауруларды емдейтін,

Мен дәрігер боламын.(Ерсултан)


Мен суретші боламын,
Бәріңді де саламын.
Марапатқа ие болып,
Бірінші орын аламын.(Жаксылык)


«Мен ғарышкер боламын,
Жұлдызға ұшып барамын.
Жолын қуам атақты
Тоқтар сынды ағаның», (Санжар)


Қонақтармен қоштасады алгаритмен қортындылау суреттерді жапсырады

Өз пікірлерінді білдіреді. Сұрақтарға жауап қайтарады.

Күтетін нәтиже:

Нені білуі керек:  Балалар мамандық түрлерін білуі, қажетті құралдарын атай білуі керек.

Нені игереді: Суретке қарап әңгіме құруды меңгереді.

Нені білді: Үлкендердің, мамандық иелерінің еңбегін бағалай біледі.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!