Материалдар / Ашық сабақ.Чехия Республикасы.11-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ.Чехия Республикасы.11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Чехия Республикасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
486
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Чехия Республикасы
Сілтеме11-сынып «География» оқулығы, оқу-әдістемелік құралдар, слайд.
МақсатыОқушылар Чехия мемлекетін зерттеу арқылы түсіне отырып мәліметтер алады, топпен тапсырмаларды орындауға машықтары дамыйды
Жалпы мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеТақырып туралы түсінік ала отырып, топ арқылы тапсырмаларды орындауға үйренеді.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл, өткен тақырыпты талқылау, кескін картамен жұмыс, кемпірқосақ әдісі
Қолданылатын ресурстарАКТ, маркерлер, саяси және экономикалық карталар, атлас, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

2 мин



Оқушылардың назарын сабаққа аударамын. Керекті құрал жабдықтарын әзірлетемін. Оқушыларды топқа бөлемін.Топ ережесін еске түсіремінСабаққа керекті құралдарын әзірлеп, дайындайды. 4 оқушыдан 6 топқа бөлінеді. Бір-бірлеріне жақсы тілектерін айтады.
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Біліу



5 мин

Өткен тақырыбы бойынша үй тапсырмасы тек сұрақ-жауап арқылы сұралады. Ол үшін «Миға шабуыл» әдісін пайдалану

Қызығушылықты ояту. Дүниежүзілік карта және тақырып бойынша сұрақтар:1.Мемлекеттердің саяси картадағы орны.2.Экономикалық- географиялық жағдайы және мемлекеттік құрылымдары.3.Табиғат жағдайлары мен ресурстары.4.Халқы, шаруашылығы және сыртқы экономикалық байланыстары. Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды топпен қатесіз орындау, білімдерін тексеру.
Түсіну







8 мин
Өткен тақырып пен жаңа сабақтың тақырыбы айтылады. Одан кейін өткен тақырыпқа қатысты тапсырмалар беріледі, таратылады.





Шығыс Еуропа елдерінің қандай басты ерекшеліктері бар? Негізгі маманданған шаруашылық салаларын атаймыз. Шығыс Еуропа елдерінің бір-бірімен ұқсастығы бар ма? деген сияқты ой тастаймын. Оқушыларға мәтінді беремін, қалай талқылайтындықтарын түсіндіремін. Мен тек оқушыларға бағыт беремін.А 4 форматтағы қағазды таратамын.Оқушылар өз ойын саяси және экономикалық карталар арқылы жеткізеді.Оқушылар өздігінен мәтінді оқып, бір-бірімен талқылайды. Сұрақтар қояды.Берілген қағазға өз ойларын жазып шығады. Тақтаға шығып қорғайды.

Қолдану

5 мин
Іздену мен өз ақыл ойын пайдалану арқылы жаңа тақырыппен жұмыс жасау, атласты қолдана отырып ойларын кескін картаға түсіруОртаға бірнеше тапсырма беремін. Тәжірибенің орындалуын, сапалық нәтижесін айтамын.Оқушылар атласпен және арнайы ресурстармен жұмыс жасайды, түсіндіреді,саяси картаны қолданады. Тақырып бойынша сипаттайды
Сергіту сәті2 мин«Чехия Республикасына саяхат» бейнебаянБейнебаян көрсетілімі. «Чехия Республикасына саяхат» Интербелсенді тақтадағы бейнебаян көріністері саяхатын талқылайды.
Талдау



10 мин
Жаңа сабаққа арналған тапсырмаларды талдау үшін «Кемпірқосақ» әдісін пайдалануАлғашқы топта Чехия Республикасының аумақтық құрамы мен мемлекеттік құрылымы туралы өздеріне берілген тақырыпты меңгеріп, үйренгендерін бір-біріне үйретіп шығады, ал келесі топта шаруашылығы мен сыртқы экономикалық байланыстарын әр оқушы өз тобында талқылағандарын ортаға салады. Оқушылар тапсырмалар мен сұрақтарды бір біріне үйретеді
Жинақтау

4 мин
Тақырыпқа қатысты, сол елдердің кескін картасын құрастыру арқылы жинақтайдыТарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа елдердің кескін карталары таратылады, сол елдерді анықтап кескін картаға түсіру тапсырыладыӘр топ өзара тақырыпқа қатысты елдерді қысқаша сипаттай отырып, өз ойларын жинақтайды ортаға шығып картадан көрсетеді
Бағалау



2 мин
Критерийлері:1.Мәтінді талдай алады;2.Сұрақтарға жауап бере алады;3.Кескін карта бойынша мәтін құрастырады.

Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалаймын. Олардың топқа берген бағаларын тыңдаймын. Жалпы бағасын шығарамын.Топты бағалау. Бірін-бірі бағалау. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал өз топтарының бағаларын қорытындылап айтады.
Рефлексия 1 минКері байланыс жасайды.

Оқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру
Үйге тапсырма 1 мин§33. ЧехияТақырыпты оқу, кескін картаға түсіруҮйге берілген тапсырманы белгілеп алады




















Чехия Республикасы

Жанатбек Чаймолдаевич Машанов, №178 лицейінің география пәнінің мұғалімі











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!