Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Біліу
5 мин
| Өткен тақырыбы бойынша үй тапсырмасы тек сұрақ-жауап арқылы сұралады. Ол үшін «Миға шабуыл» әдісін пайдалану
| Қызығушылықты ояту. Дүниежүзілік карта және тақырып бойынша сұрақтар:1.Мемлекеттердің саяси картадағы орны.2.Экономикалық- географиялық жағдайы және мемлекеттік құрылымдары.3.Табиғат жағдайлары мен ресурстары.4.Халқы, шаруашылығы және сыртқы экономикалық байланыстары. | Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды топпен қатесіз орындау, білімдерін тексеру. |
Түсіну
8 мин | Өткен тақырып пен жаңа сабақтың тақырыбы айтылады. Одан кейін өткен тақырыпқа қатысты тапсырмалар беріледі, таратылады.
| Шығыс Еуропа елдерінің қандай басты ерекшеліктері бар? Негізгі маманданған шаруашылық салаларын атаймыз. Шығыс Еуропа елдерінің бір-бірімен ұқсастығы бар ма? деген сияқты ой тастаймын. Оқушыларға мәтінді беремін, қалай талқылайтындықтарын түсіндіремін. Мен тек оқушыларға бағыт беремін.А 4 форматтағы қағазды таратамын. | Оқушылар өз ойын саяси және экономикалық карталар арқылы жеткізеді.Оқушылар өздігінен мәтінді оқып, бір-бірімен талқылайды. Сұрақтар қояды.Берілген қағазға өз ойларын жазып шығады. Тақтаға шығып қорғайды.
|
Қолдану
5 мин | Іздену мен өз ақыл ойын пайдалану арқылы жаңа тақырыппен жұмыс жасау, атласты қолдана отырып ойларын кескін картаға түсіру | Ортаға бірнеше тапсырма беремін. Тәжірибенің орындалуын, сапалық нәтижесін айтамын. | Оқушылар атласпен және арнайы ресурстармен жұмыс жасайды, түсіндіреді,саяси картаны қолданады. Тақырып бойынша сипаттайды |
Сергіту сәті2 мин | «Чехия Республикасына саяхат» бейнебаян | Бейнебаян көрсетілімі. «Чехия Республикасына саяхат» | Интербелсенді тақтадағы бейнебаян көріністері саяхатын талқылайды. |
Талдау
10 мин | Жаңа сабаққа арналған тапсырмаларды талдау үшін «Кемпірқосақ» әдісін пайдалану | Алғашқы топта Чехия Республикасының аумақтық құрамы мен мемлекеттік құрылымы туралы өздеріне берілген тақырыпты меңгеріп, үйренгендерін бір-біріне үйретіп шығады, ал келесі топта шаруашылығы мен сыртқы экономикалық байланыстарын әр оқушы өз тобында талқылағандарын ортаға салады. | Оқушылар тапсырмалар мен сұрақтарды бір біріне үйретеді |
Жинақтау
4 мин | Тақырыпқа қатысты, сол елдердің кескін картасын құрастыру арқылы жинақтайды | Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа елдердің кескін карталары таратылады, сол елдерді анықтап кескін картаға түсіру тапсырылады | Әр топ өзара тақырыпқа қатысты елдерді қысқаша сипаттай отырып, өз ойларын жинақтайды ортаға шығып картадан көрсетеді |
Бағалау
2 мин | Критерийлері:1.Мәтінді талдай алады;2.Сұрақтарға жауап бере алады;3.Кескін карта бойынша мәтін құрастырады.
| Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалаймын. Олардың топқа берген бағаларын тыңдаймын. Жалпы бағасын шығарамын. | Топты бағалау. Бірін-бірі бағалау. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал өз топтарының бағаларын қорытындылап айтады. |
Рефлексия 1 мин | Кері байланыс жасайды.
| Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
Үйге тапсырма 1 мин | §33. Чехия | Тақырыпты оқу, кескін картаға түсіру | Үйге берілген тапсырманы белгілеп алады |