-Өте жақсы
балалар.
Топтық
жұмыс
Тапсырма (тақтаға «Достық пен Дос сөзін ортаға жазып
қою) -Балалар, «Дос», «Достық» деген не? Жауабын
тауып көрейік. Алдарында жатқан ақ қағаздарға фломастермен жауабын
жазамыз. (Жауаптарын тақтаға
ілу). адалдық--------ДОСТЫҚ-------сыйластық сенім, жауапкершілік ,
шыншылдық , ДОС-----Сыр бөлісетін адам,мені
жақсы түсінетін адам,сенімді адам,ақыл кеңес беретін адам,әрдайым
шындықты айтады,
Оқылым
.«Ортақ үйімізде татулық пен
келісім болсын» 62-
бет.
Мәтін бойынша
тапсырма.(Топпен
жұмыс)
1-2 топ : Мәтінді оқиды,тірек
сөздерді табады.
Айтылым. Мәтін бойынша
сұрақтарға жауап береміз.
1.Қазіргі ұрпаққа қандай
міндеттер жүктелген?
2.Тату өмір сүруіміз үшін не
істеуіміз керек?
3.Қазақстан халқы
ассамблеясына қанша ұлт кіреді?
4.«Береке басы- бірлікте»
дегенді қалай түсінеміз?
Бағалаймыз
«Түртіп алу әдісі»Ж.Ж.6-
тапсырма. 62- бет.Сөйлемдерді
сәйкестендіру.
Бағалаймыз.
Сергіту
сәті.
Жазылым. Грамматикалық
қоржын.7- тапсырма. Мәтіндегі етістіктерді шартты,
қалау, бұйрық райларға ауыстыру.
1-топ. Шартты райдың
жұнақтарын қосып талдау жасаймыз
2- топ. Бұйрық райдың
жұрнақтарын қойып талдау жасаймыз
Қалау райдың жұрнақтарын
қойып талдау жасаймыз.
Бағалаймыз.
«Мақалдарды жалғастыр» ойыны.
(Ауызша).
1.«Кемшіліксіз …. іздеген адам ….
қалады».
2«Дұшпан …. айтады,
дос….айтады».
3«Жаңылмайтын … жоқ, сүрінбейтін тұяқ
…….».
4«…. жаңасы жақсы, … көнесі
жақсы.».
5«……….ақшаң болғанша, көп досың
…».
6«Досы көппен ….
,
Досы жоқпен …
».
7«Досы … , өзі де
жақсы».
8 «…. басқа
қарайды,
… аяққа
қарайды».
9«Ақылсыз ….ақылды дұшпан
….».
10« Досың мың
….,
Бағалаймыз.
Енді балалар, досымыздың
жақсы жаман қасиеттеріне қарай «Т кестесін»
толтырайық.
Достықтың жақсы, жаман
қасиеттерін жазып шығайық.
Адал, мәдениетті, көпшіл.
Игілікті, парасатты жақсы,
Өтірікші, жаман, екіжүзді,
мақтаншық, еріншек, арам, пайдакүнемдік
Өте
жақсы.Бағалаймыз.
Біздің достарымыз
қандай?Достарымызға мінездеме жазамыз.
Өте
жақсы.
Бағалаймыз.
«Дос»,«Достық» деген сөзге синквейн
құрастырайық.
|