Сабақтың
басы
10
мин
|
Дайындық
бөлімі:
Оқушыларды қатарға тұрғызу.
Сәлемдесу.
-
Оқушылардың спорттық
киімдеріне назар
аудару.
-
Сабақтың тақырыбы және
мақсатымен таныстыру.
-
Бағалау критерийлерін
анықтау.
-
Қауіпсіздік ережелерін
ескерту.
«Шаттық
щеңбері»
Оқушылар бір-біріне, және
бүгінгі күнге тілек айту.Көңіл-күй
сыйлау
Саптық
жаттығулар:
-«оңға», «солға»,
«айнал».
Қалыпты жағдайдағы
жүріс.
Бірқалыпты қарқынмен денені
қыздырып, жүгіру.
Бағанада бірінен соң бірі.
Мұғалім орындау қарқынын қадағалайды, оқушыларға әдістемелік
ұсыныстар береді.
Жаяу және тыныс алу
жаттығулары.
ЖДЖ орында/қозғалыс
барысында.
Білім алушылар жүгіру
жаттығуларын орындағаннан кейін, демдерін қалпына келтіріп, дененің
барлық бұлшық еттеріне арналған ЖДЖ
орындайды.
|
Оқушылар орын ауыстыру,
секіру, қысқа аралыққа жүгіру ережелеріне мән береді. Оқушылар
сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият
тыңдайды.
Денені қыздыруға арналған
жүру, жүгіру кезіндегі жаттығуларын толықтай
орындайды.
Мұғалімнің басшылығымен
тапсырманы орындау.
|
ҚБ: қошемет
сөздер
Жарайсың
Жақсы
Керемет
|
Әрбір жаттығу үшін бос
кеңістік,
ысқырық,секундомер
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Оқушылар жұптасып бір – біріне
доп беру жаттығуларды
орындау.
1. Бірінші оқушы допты оң
аяқпен беріп,екінші оқушы сол аяқпен қайтарып
береді.
2. Бірінші оқушы допты аяқтың
ішкі жағымен беріп,екінші оқушы сыртқы жағымен қайтарып
береді.
3. Бір – біріне допты
қосғалыста тұрған қалыпта аяқтың ішкі жағымен
береді.
4. Бір – біріне допты
қосғалыста тұрған қалыпта аяқтың сыртқы жағымен
береді.
5. Ара қашықтықты алшақтата
отырып,қозғалыс жылдамдығын күшейте отырып ос тапсырмаларды
орындайды.
6. Бір – біріне допты бері
арқылы қозғалыста отырып қақпаға соққы
жасау.
7. Командаға бөлініп шағын
қысқартылған ережемен футбол ойнау
5х5
|
Қимыл қозғалысты орындау
және
арнайы дамыту жаттығулары
кезінде қауіпсіздік техникасы талаптарын
сақтайды.
|
Дескриптор:
- түрлі қимыл қозғалыстарды
орындау кезіндегі сақталатын қауіпсіздік ережелерін
біледі;
- жаттығуларды орындау
реттілігін сақтайды
ҚБ: бір-бірін
бағалау
«Шапалақ» әдісімен
бағалау
Бүгінгі сабақта дене
белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару
стратегиясын жүзеге асыру барысында түсінгендерін
бағалайды
|
Әрбір жаттығу үшін бос
кеңістік, ысқырық,
секундомер
Дереккөздер:
https://stud.kz/referat/show/27388
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Сабақты
қорытындылау
Негізгі бөлімдегі
жаттығуларды жіберілген қателікпен талқыланып
ескерілді.
Кері байланыс:
Рефлексия
-
“Бәрі
түсінікті”
-
“Әліде түсінуім
керек”
-
“Сабақ қызықты
болды”
Үйге
тапсырма:
|
Оқушы қиын болған немесе
жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Сабақ басындағы
мұғалім сұрағына жауап
береді.
|
ҚБ: «Эмоция »
арқылы бағалау
“Эмоция“
|
|
Бәрі
түсінікті!!
|
|
Әліде түсінуім
керек!!
|
|
Сабақ қызықты
болды!!!
|
|
Үлкен бос кеңістік,
секундомер
|