Күні:
Білім беру
саласы: «Таным»
Бөлімі: Математика
негіздері
Тақырыбы: «Ғажайып
пішіндер» еліне
саяхат
Мақсаты: Ертегі арқылы математикалық білім дағдыларын
шыңдау. Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық пішіндер
мен түстерді ажырата білуге
үйретуді пысықтау. Топтасып тапсырманы орындау арқылы
бір-бірімен тату дос болуға
тәрбиелеу.
Билингвалды
компонент:
Сөздік жұмыс
: геометриялық
денелер.
Көрнекіліктер: тақырып бойынша суреттер,
викторина шеңбері, жұмыс дәптері.
Мотивациялық-қозғаушылық
«Сәлем сөздің
анасы»
«Үш тілде
амандасу»
Оқу қызметінің
ережесі
-
Бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты, дәл жауап
береміз!
-
Өзіміздің шапшаңдығымызды,
тапқырлығымызды көрсетеміз!
-
Оқу қызметіне белсене қатысып,
жақсы баға аламыз!
Ұйымдастырушы-
ізденістік
Есік қағылады, почташы
ғажайып шарлар мен хат алып
келеді
Тәрбиеші:
Ортақ білім
шапағат
Жүрсін бізге жол
бастап
Ғажайып шарларды
қосайық
Бәріміз саяхатқа
барайық.
Музыка әуенімен «Ғажайып
пішіндер» еліне келеді
Тәрбиеші:
Балалар:
Тәрбиеші:
Топқа
бөлу
-
Түрлі түсті қима суретті
таңдап алады
-
Түстері бойынша топқа
бөлінеді
-
Қима суреттерді
құрастыру
-
Топ:
«Үшбұрыштар»
-
Топ
«Төртбұрыштар»
-
Топ
«Дөңгелектер»
Тәрбиеші:
-
Балалар қандай ертегі
кейіпкерін көріп тұрсыңдар?
-
Бауырсақ
-
Бауырсақтың қолында бізге
арналған тапсырмасы бар сияқты, ашып
көрейік.
Бауырсақ:
Билингвалды
компонент
Үшбұрыш –
Треугольник
- Triangle
Төртбұрыш – Прямоугольник
- Rectangle
Дөңгелек – Круглый
- Round
Дидактикалық ойын «Қандай
пішінге ұқсайды?»
Ойынның
мақсаты: бірдей пішіндегі «ұлғайтқыш
әйнек» көмегімен белгілі бір пішіндегі заттарды
іздеу.
Тапсырма логикалық ойлауды,
зейінді, байқампаздықты дамытуға мүмкіндік
береді.
Тәрбиеші:
«Бас
бармақ» әдісі бойынша
бағалау
Тәрбиеші:
-
Менің қасыма әр топтан екі
баладан келіңдерші, тақтада ненің суретін көріп
тұрсыңдар?
-
Қоян
-
Қояндардың пішіндері қандай?
Олар қандай көкөністі жақсы көреді?
-
Үшбұрыш,
төртбұрыш,дөңгелек. Сәбізді жақсы
көреді.
-
Әр қоянға өзінің пішіндеріне
сай сәбіздерлі апарып беріңдер.
Тақтаға шыққан балалар
тақтамен, орнында отырған балалалр алдарындағы қағазға
сәйкестендіріп сызады.
Дидактикалық
ойын: «Сәбіздерді
жина»
Тақтаға үш түрлі қоянның
суреттерін ілінеді, балалар әр қоянға өзінің сәбіздерін
сәйкестендіріп апарып береді.
Бірінші орындап болған топқа
жұлдызшалар таратылады.
Сергіту
сәті
Музыка әуенімен билеу, музыка
тоқтаған кезде қолдарымен тәрбиеші көрсеткен пішіндерді
көрсету.
Тақтаға аюдың суреті мен
тапсырмасы ілінеді.
Тәрбиеші:
-
Аюдың бізге берген
тапсырмасында балықтарды олардың формаларына сәйкес келетін
аквариумдарға орналастыру керек екен. Қай топ бірінші аяқтайды, сол
топ аюдың жұлдызшаларын алады. Тапсырманы орындауға дайынбыз ба?
Ендеше мен музыка қосамын, музыка аяқталғанша балықтарды
аквариумдарға
орналастырайық.
Дидактикалық ойын: «Кім
жылдам?»
Ойынның
мақсаты:
Ойын барысында бала
геометриялық фигураларды ажырата білуге үйренеді. Тапсырма
логикалық ойлауды, зейінді, байқампаздықты дамытуға мүмкіндік
береді.
Тәрбиеші:
Жеңімпаз топты анықтау.
Балабақшаға қайта оралу.
Есік қағылады, почташы хат
алып келеді
Тәрбиеші:
Хат:
Біздің білімпаз достарымыз,
сендердің ақылдарына, ұйымшылдықтарына өте риза болдық. Біздің елге
келіп, тапсырмаларымыздың бәрін дұрыс орындағандарын үшін сендерге
алғысымызды білдіреміз.
Алғыс хат
тарату
Рефлексиялық-
түзетушілік
-
Қайда елге саяхат
жасадық? Немен саяхатқа
бардық?
-
Қандай тапсырмалар
орындадық?
-
Бүгінгі өткен пішіндерімізге
қандай заттар ұқсайды екен?