Материалдар / Ашық сабақ:Галогеналкандарды алу

Ашық сабақ:Галогеналкандарды алу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ:Галогеналкандарды алу.10.4.2.31 галогеналкандарды алу реакциясының радикалды механизімін түсіндіру; 10.4.2.32 галогеналкандардың әсеріне байланысты қоршаған ортада туындаған мәселелерді айқындау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қырқүйек 2021
2101
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Күні:

Педагог аты-жөні:Кудайбергенова З.М

Сабақ: №

Топ:191

Курс: 1

Сабақ тақырыбы: Галогеналкандарды алу



Сабақ типі

Аралас сабақ


Сабаққа негізделген оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)

10.4.2.31 галогеналкандарды алу реакциясының радикалды механизімін түсіндіру;

10.4.2.32 галогеналкандардың әсеріне байланысты қоршаған ортада туындаған мәселелерді айқындау;

Сабақ мақсаты

галогеналкандарды алу реакциясының радикалды механизімін түсіну

Бағалау критерийлері

  • галогеналкандарды алу жолдарын біледі;

  • радикалды механизімін түсіндіреді және мысал келтіреді;

галогеналкандардың қоршаған ортаға әсерін болжайды және айқындайды

Тілдік мақсаттар


- радикалды механизімін түсіндіру

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

- орынбасу реакциясы, галогеналкандар, хлорфторланған, озон, синтез, хлорфторкөміртек, хладагендер, фреондар, хлорфторкөмірсутектер (СFCl3).

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Еріткіштің маңыздылығы ... болып табылады.

Этанолдың құрамы жоғары/ төмен болған сайын, жоғары/төмен .../ көп/аз ... (жүреді).

Егер галогеналкан біріншілік болса, онда

Жоғарғы температуралар тудырады

Құндылықтарды дамыту


Ынтымақтастық: бір- бірін сыйлау

Құндылықтар: қоршаған ортаға қамқорлық және тұрақты даму үшін міндеттеме

Дағдылар : критикалық және шығармашылық даму сенім мен көрініс, диалог, оқу және рефлексия қызметінің дағдыларын дамыту

Пәндік байланыс

Физика,география

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақтаны қолдану

Оқу – әдістемелік құрал жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер ( Техникалық құралдар, материалдар)

Сабақ презентациясы, М. Оспанова, Қ.Аухадиева, Т.Белоусова Химия: Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану - математикалық бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық, 1-2 бөлім, Алматы: «Мектеп», 2019ж.


Сабақтың барысы


Сабақтың жоспарланған

кезеңдері


Жоспарланған іс-шаралар


Ресурстар



Басталуы





Сәлемдесу. Студенттерді түгендеу.


Шаттық шеңбері «Жылулық, шаттық, сергектік» әдісі.

Студенттер шаттық шеңбері әдісі арқылы тілектер айтып шығады. Мен сіздермен кездескеніме қуаныштымын. Қане, бәріміз бір-біріміздің қолымыздан ұстап, шеңбер құрайық. Бір білім алушы «жылылық» сөзін, екінші білім алушы «шаттық» сөзін, үшінші білім алушы күлкі сыйлайды.

Қызығушылығын ояту кезеңі: жаңа тақырыпқа шығу үшін «Галогендер» бейнекөрсетілімі көрсетіледі.

Студенттер бұл бейнекөрсетілім не туралы екендігіне тоқталады. Осыдан соң педагог студенттерден неге дәл осы сөздер төңірегінде ой бөліскендерін сұрай отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға жетелейді


(Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру)

Ой қозғау: Алкандар және галогендер жайлы не білесіңдер? (студенттердің пікірін тыңдау)







https://youtu.be/PVuMVUzGC3Y



Ортасы






Жаңа материалды игеру

1.Тапсырма. «Сұрақ ілмегі» әдісі. Бейнекөрсетілімге назар аудара отырып. Реакция теңдеуін аяқтаңыз. (реакция теңдеуін jambort тақтасында жазып көрсетеді)

Дескриптор:

-Тәжірибе қорытындысынан химиялық реакция теңдеуін құрастырады.

2. тапсырмасы. Реакция теңдеуін жазып, бастапқы заттар мен өнімдерін атаңыздар.(реакция теңдеуін jambort тақтасында жазып көрсетеді)

а) Метанның хлормен

CH4 + Cl2 → CH3Cl + HCl

ә) Этанның броммен

C2H6 + Br 2→C2H5Br + HBr

б) Этиннің хлорсутекпен

C2H2+HCI→C2H3CI

в) Этанолдың хлорсутекпен

С2Н5ОН+НСI= С2Н5СI+H2O

Дескриптор:

  • Реакция теңдеуін жазады

  • Бастапқы заттар мен өнімдерді атайды



https://jamboard.google.com/d/1B_

IMiciCzauIzF6joHqcylFOKsnQaL

ynPxmXHGw3D0M/viewer?f=0


Аяқталуы






Жаңа сабақты бекіту
Жаңа сабақты Фишбоун әдісі арқылы бекітеміз!
Жаңа мәліметті, идеяларды сұрақ-жауап арқылы жаза отырып, қорытынды ойларын жинақтау.

Picture 1


Рефлексия



Сабақтың соңында оқущылар «Тірек сөздер» әдісі бойынша рефлексия өткізеді.

  • Қандай қиындықтар болды? Неге?

  • Оларды қалай жеңдіңіз?

  • Не қаладыңыз? Неге жеттіңіз? Бұған қалай қол жеткіздіңіз?

  • Сізге не ұнамады?

  • Осы тақарап бойынша қандай тапсырмаларды шығаруға болады?

  • Сабақта қолданылған тапсырмалардан ең жеңіл, ең күрделі, ең қызықты қандай тапсырма болды? Неге?


Химия 10 сынып ЖМБ Галогеналкандарды алу. Презентация


Үй тапсырмасы

IV тарау.Галогеналкандар.145бет 5,6 тапсырма «галогеналкандардың қоршаған ортаға әсері» эссе





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ