Ұйымдастыру
бөлімі
Үй тапсырмасын
пысықтау, тарихи математикалық
есеп.
Бастапқы
ынталандырушы материал.мақсатында Видеоролик
тамашалату.
Оқушыларға Ұлы Жібек
жолының картасын көрсетіп, тақырыпқа болжам жасатыңыз. Қосымша
сұрақтар қойыңыз:
Берілген картада не
белгіленген?
Неліктен бұл жол
«Ұлы жібек жолы» деп аталды деп
ойлайсыз?
Сабақ тақырыбы
мен оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін таныстырыңыз. Оқушыларға
оқу мақсаттары бойынша бағалау критерийлерін өз беттерімен
құрастыруларына беруге
болады.
Зерттеу және
талдау
Сабақта оқушылардың
зерттеу әрекетін ұйымдастыруға бағытталған тапсырмалар
беріледі:
Т
1-тапсырма. Оқушыларды
Карта, мата,құмыра
арқылы бөліп, топтық тапсырмаларды беріңіз. Топтық жұмыс ережелерін
оқушылармен бірге еске
түсіртіңіз.
Топтық
жұмыс. Ойлан-бөліс-жұптас. 1 топ.Ұлы
Жібек жолының пайда болуы (диалог
құру)
2-топ. Жібек жолы
бойымен Қазақстан
аумағындағы алғашқы
сауда саттық қатынастар
(импровизация)
3-топ. Ұлы Жібек
жолының Қазақстандағы тармақтары (кескін картамен
жұмыс)
Бағалау:
жұптық
Бағалау
критерийі: Ұлы Жібек жолының қалыптасуын
түсіндіреді.
Дескрипторлар:
Халықаралық сауда
жолының «Ұлы Жібек жолы» аталуының мәнін
түсіндіреді;
Ұлы Жібек жолының
пайда болу себептерін
талдайды;
Ұлы Жібек жолының
бойымен ежелгі дәуірдегі қарым-қатынастардың орнау себептерін
талдайды;
Мемлекеттер
арасындағы байланыстардың нәтижелерін
сипаттайды;
Ұлы Жібек жолының
Қазақстандағы тармақтарын белгілеп,
көрсетеді;
Ұлы Жібек жолы
бойындағы негізгі қалаларды
атайды.
Топтық
жұмыс
Т
2-тапсырма. Интерпретацияланған
деректермен жұмыс (дәптерге жазбаша орындап, ауызша
қорғайды):
Интерпретацияланған деректермен
жұмыс:
Оқушылар берілген
деректерді оқып,
талдайды:
-
Деректен қазіргі
таңда Жібек жолының мемлекетіміз үшін маңызын
көрсетеді;
-
Транзиттік жол
қатынастарының Қазақстан мемлекетіне оң әсерін
анықтайды.
-
Ұлы Жібек жолындағы
“Транзиттік жол” бағыттарын айтады
.
Бағалау: өзін-өзі
бағалау
Бағалау
критерийі: Ұлы Жібек жолының халықаралық
қатынастарды нығайтудағы рөліне баға
береді.
Дескрипторлар:
Деректен Жібек
жолының өркендегенін көрсететін дәлелдерді
келтіреді;
Жібек жолы бойындағы
халықаралық қатынастардың дамуының себептерін
түсіндіреді;
Ұлы Жібек жолы
мемлекеттердің саяси, экономикалық, мәдени өміріне әкелген
өзгерістерін талдайды;
Жібек жолының
халықаралық маңызын
бағалайды.
ЖК : Зарипов Нұртілек
Асқарқызы Сындар
Құмыра, мата сөздеріне әңгіме
құрастыру.
Қорытынды:
“ПТМС-формуласы”
|
Ұлы Жібек жолының картасы
http://hameleons.com/uploads/posts/2012-10/1349886170_istoria-jibek.jpg
Ақпараттық білім
ресурстары орталығы.
7 сынып. Қазақстан
тарихы. Электронды оқулығы. 2011ж.
www.nci.kz
Байпақов. К., Нұржанов
А. Ұлы Жібек жолы және ортағасырлық
қалалар – Алматы, 2005 ж.
Мамраимов А. Ұлы
Жібек жолындағы киелі жерлер. – Алматы: Алматы кітап,
2009.
http://lms.nci.kz/history/view?f=143&id=7&lang=kaz
https://www.youtube.com/watch?v=Ae7QAZ5pdEo
http://baq.kz/foto/ffad69a5a69bdad2c515ec3df4011e15.jpg
|