Қысқа мерзім жоспары
|
Сабақтың тақырыбы |
Химиялық реакция теңдеулері |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың типі |
Тренинг – сабақ (білім мен іскерлік дағдыны жетілдіру) |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың әдісі |
Жазбаша, ауызша, СКТ технологиясының тапсырмалары, есептер шығару, дәріс, сынақ |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың көрнекіліктері |
Үлестірме қағаздар, жеке тапсырмалар,кеспе қағаздардағы формулалар, плакат |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жүру барысы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыт |
Жоспар мазмұны |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекетінен күтілетін нәтиже |
Ұпай |
||||||||||||||||||||||||||
|
Кіріспе бөлім 3 мин |
Психологиялық ахуал |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
«Атом молекула» тренинг. Мақсаты:тұлғааралық байланысты орнату. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау 3 мин |
Мақсаты:Оқушылардың өткен материалдар бойынша алған білімдерін тексеру. Ашық тест
Сен білесіңбе? |
Оқушылардың білімдерін тексеру үшін түрлі тапсырмалар таратылады. 1.темірдің таттануы химиялық 2.судың булануы физикалық 3. адамның ойлауы екеуіне де жатады 4.қанттың суда еруі екеуіне де жатпайды 2.Атомдар |
Берілген тапсырмалар бойынша оқушылар біледі:
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
дегеніміз....... |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
Химиялық диктант
|
3. молекулалар дегеніміз......... 4. Жай заттар дегеніміз.......... 5.Күрделі заттар дегеніміз....... 6. валенттілік дегеніміз............ Тақтада тапсырмалық формулалар ілініп тұрады. Әр оқушыға жеке-жеке химиялық элементтердің сөзбен жазылған тапсырмалар таратылады. |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин
10 мин |
2. Химиялқ теңдеу.
3.Химиялық теңдеуді жазудың ережесі. Негізгі ұғымдар:
|
1. Химиялық теңдеу дегеніміз – химиялық реакцияны химиялық таңбалар және формулалар арқылы шартты түрде жазу. Әрекеттесуші заттар – реакцияға кіріскен реакцияласушы заттар не қысқаша реагенттер деп аталады. Жаңадан түзілген заттар реакциядан шыққан заттар немесе өнімдер деп аталады. 2. Химиялық теңдеуді жазудың ережесі: Реагенттердің формуласын жазу: 2. Өнімнің формуласы: 3. Химиялық теңдеуді теңестіру: |
|
5 балл
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин |
«Кім жылдам» аукционы /теңдеу құрып, теңестіру/ |
Әр оқушыға тапсырма беріледі. Химиялық реакция теңдеуін құрып, теңестіру қажет. Ca + O2 → Na + Cl2 → Al + S → Al + Cl2 → Li + O2 → Zn + Cl2 → S + O2 → |
бұл тапсырмада оқушылардың жылдам ойлау, жылдам жауап беру, жылдам әрекет ету қабілеттері артады |
5 балл |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
3 мин |
Ойлан, тап! /тақтамен жұмыс/ |
Төмендегі химиялық реакция теңдеулеріндегі қажетті |
Оқушылардың логикалық ойлау |
3 балл |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
заттардың формуласын тауып, коэффициенттерін қойыңдар: А) ............ + О2 → ZnO; Ә) ……… + O2 → CaO; Б) ……… + O2 → Cr2O3 В) ............+ О2 → MgO Г) ............ + О2 → Р2О5 Д) ............ + О2 → N2O3 Е) .............. + О2 → СО2 |
қабілеттері артады. Теңестіре білу дағдылары қалыптасады. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Химиялық реакция теңдеу құру. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Критерийлер арқылы |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Мен не білдім. Не үйрендім. Білгім келеді.Стикерге жазу. |
Шағын шығарма жазу. |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Ж.Жабаев атындағы №6 мектеп жасына дейінгі
шағын орталығы бар жалпы білім беретін орта мектеп
Химиялық реакция теңдеулері
(ашық сабақ 8 «ә» сынып)
Химия пәні мұғалімі: Ходжаназарова Б
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ:"Химиялық реакция теңдеулері" 8-сынып
Ашық сабақ:"Химиялық реакция теңдеулері" 8-сынып
Қысқа мерзім жоспары
|
Сабақтың тақырыбы |
Химиялық реакция теңдеулері |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың типі |
Тренинг – сабақ (білім мен іскерлік дағдыны жетілдіру) |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың әдісі |
Жазбаша, ауызша, СКТ технологиясының тапсырмалары, есептер шығару, дәріс, сынақ |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың көрнекіліктері |
Үлестірме қағаздар, жеке тапсырмалар,кеспе қағаздардағы формулалар, плакат |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жүру барысы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыт |
Жоспар мазмұны |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекетінен күтілетін нәтиже |
Ұпай |
||||||||||||||||||||||||||
|
Кіріспе бөлім 3 мин |
Психологиялық ахуал |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
«Атом молекула» тренинг. Мақсаты:тұлғааралық байланысты орнату. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау 3 мин |
Мақсаты:Оқушылардың өткен материалдар бойынша алған білімдерін тексеру. Ашық тест
Сен білесіңбе? |
Оқушылардың білімдерін тексеру үшін түрлі тапсырмалар таратылады. 1.темірдің таттануы химиялық 2.судың булануы физикалық 3. адамның ойлауы екеуіне де жатады 4.қанттың суда еруі екеуіне де жатпайды 2.Атомдар |
Берілген тапсырмалар бойынша оқушылар біледі:
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
дегеніміз....... |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
Химиялық диктант
|
3. молекулалар дегеніміз......... 4. Жай заттар дегеніміз.......... 5.Күрделі заттар дегеніміз....... 6. валенттілік дегеніміз............ Тақтада тапсырмалық формулалар ілініп тұрады. Әр оқушыға жеке-жеке химиялық элементтердің сөзбен жазылған тапсырмалар таратылады. |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин
10 мин |
2. Химиялқ теңдеу.
3.Химиялық теңдеуді жазудың ережесі. Негізгі ұғымдар:
|
1. Химиялық теңдеу дегеніміз – химиялық реакцияны химиялық таңбалар және формулалар арқылы шартты түрде жазу. Әрекеттесуші заттар – реакцияға кіріскен реакцияласушы заттар не қысқаша реагенттер деп аталады. Жаңадан түзілген заттар реакциядан шыққан заттар немесе өнімдер деп аталады. 2. Химиялық теңдеуді жазудың ережесі: Реагенттердің формуласын жазу: 2. Өнімнің формуласы: 3. Химиялық теңдеуді теңестіру: |
|
5 балл
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин |
«Кім жылдам» аукционы /теңдеу құрып, теңестіру/ |
Әр оқушыға тапсырма беріледі. Химиялық реакция теңдеуін құрып, теңестіру қажет. Ca + O2 → Na + Cl2 → Al + S → Al + Cl2 → Li + O2 → Zn + Cl2 → S + O2 → |
бұл тапсырмада оқушылардың жылдам ойлау, жылдам жауап беру, жылдам әрекет ету қабілеттері артады |
5 балл |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
3 мин |
Ойлан, тап! /тақтамен жұмыс/ |
Төмендегі химиялық реакция теңдеулеріндегі қажетті |
Оқушылардың логикалық ойлау |
3 балл |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
заттардың формуласын тауып, коэффициенттерін қойыңдар: А) ............ + О2 → ZnO; Ә) ……… + O2 → CaO; Б) ……… + O2 → Cr2O3 В) ............+ О2 → MgO Г) ............ + О2 → Р2О5 Д) ............ + О2 → N2O3 Е) .............. + О2 → СО2 |
қабілеттері артады. Теңестіре білу дағдылары қалыптасады. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Химиялық реакция теңдеу құру. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Критерийлер арқылы |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Мен не білдім. Не үйрендім. Білгім келеді.Стикерге жазу. |
Шағын шығарма жазу. |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Ж.Жабаев атындағы №6 мектеп жасына дейінгі
шағын орталығы бар жалпы білім беретін орта мектеп
Химиялық реакция теңдеулері
(ашық сабақ 8 «ә» сынып)
Химия пәні мұғалімі: Ходжаназарова Б
шағым қалдыра аласыз













