(МК,
Ұ)
Мақсаты: тиімді
есептеу тәсілдерін оқушының өзі
анықтау.
Екі таңбалы сандарды
«бағанмен» қосу амалдарын орындау жолы
қарастырылады.
1.Графикалық
модель арқылы және «бағанмен» шығарылған есептерді салыстыру,
тиімдісін анықтау;
2. «Бағанмен»
азайтуды орындау ретін
анықтау.
(Т) 1-тапсыра :
«Матрешкалар».
Мақсаты: оқушының
жаңа тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау, сыни ойлауын дамыту,
белсенділігін арттыру.
Тапсырма топтар
арасында жарыс түрінде
ұйымдастырылады.
(Ж)
2-тапсырма: Саңырауқұлақтың түбіртегін
тап.
Мақсаты: оқушының
жаңа тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау, сыни ойлауын дамыту,
белсенділігін арттыру.
Оқушылар
саңырауқұлақтың «басы» мен түбіртегіндегі өрнек пен өрнектің
шешімін сәкестендіріп қою керек.
(Ж)3- тапсырма:
сызба бойынша есеп
құрастыру.
Есеп құру мүмкіндігі
топ мүшелерінің еркіне
беріледі.
4-тапсырма.
«Қандай қала аттары
жасырылған?».
Мақсаты: оқушының
екі таңбалы сандарды азайту амалдарын орындау деңгейін анықтау,
белсенділігін дамыту, жаңа ақпаратты білуге ұмтылысын
арттыру.
Оқушылар тасырманы
орындай отырып, сан мен қала аттарын сәйкестендіреді. Нәтижесінде
НЗМ бар Қазақстанның қала аттары
шығады.
45-19
Талдықорған
63-15
Алматы
68-37
Астана
53-16
Шымкент
71-36
Қызылорда
44-19
Көкшетау
Сергіту сәті :
«Қара жорға»
(Т)5-
тапсырма:
«Жануардың көңілді
түскі асы»
Мақсаты: оқушының
қызығушылығын арттыру, топпен бірлесе жұмыс жасауға
дағдылану.
Оқушылар берілген
тапсырманы топпен орындайды. «Гелерея» әдісі бойынша бірін-бірі
тексереді.
Бағалау
дескрипторы:
Әрбір дұрыс жауапқа
1 баллдан қойылады.
(Т) «Есеп құра бірлікпен,
шешімін тап ол күткен» ойыны
Мақсаты:
оқушыларды шығармашылыққа баулу, өмірмен байланыс, ұжыммен
жұмыс.
Топ оқушылары
өмірмен байланыстыра отырып, есеп құрастырады да келесі топ
мүшелеріне оқиды. Ал қалған топ мүшелері есептің жауабын айту
керек. Егер есептің шешімі дұрыс табылса, келесі топ өз есептерін
жасырып, ойын жалғасады.
Оқушылар бірін-бірі
«Смайликтер» арқылы
бағалайды.
Қорытынды: Сұрақ
жауап арқылы екі таңбалы сандарды азайтудың реті
сұралады.
|