Материалдар / Ашық сабақ"Күрделі сөздер" 4-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ"Күрделі сөздер" 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған оқу бағдарламасы негізінде жасалған сабақ жоспары (ҚМЖ)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2020
4473
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Күні:

Сынып: 4

Мектеп: «К.Аханов атындағы орта мектеп»КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Жубаниязова Малике Мажитовна

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Күрделі сөздер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.2.4.1 – мəтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сəйкестігін анықтау жəне ондағы негізгі ойды тұжырымдау

4.4.2.1 - күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз)

4.​3.​6.​1 каллиграфиялық нормаларды сақтау, жазу техникасын жетілдіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:Мəтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сəйкестігін анықтайы, күрделі сөздердің түрлерін ажыратады (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз)Каллиграфиялық нормаларды сақтап жазады, жазу техникасын жетілдіреді.

Көптеген оқушылар: Мәтіннің мазмұнына сай келетін мақал мәтелдер жазып,мағынасын түсіндіреді Тірек сөздерді қолданып бірнеше күрделі сөздер құрастырып ұсынады.

Кейбір оқушылар:Мәтіннің негізгі идеясын басшылыққа ала отырып күрделі сөздерді қолданып әңгіме құрастырады.

Бағалау критерийлері

1.Мəтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сəйкестігін анықтайды,негізгі ойды тұжырымдайды.

2.Күрделі сөздердің түрлерін ажыратады

3.Каллиграфиялық нормаларды сақтап жазады

Тілдік мақсаттар


Құндылықтарды дарыту




Құрмет өзгелердің көзқарастарына құрметпен қарау,

Еңбек пен шығармашылық – адал еңбекке ынталанып,әр түрлі тапсырмалар орындап жолын табады

Ашықтық - Мәтіндегі негізгі ойды анықтай отырып ой қорыту жасайды, пікірін жетізеді

Мәтіндегі негізгі ойды анықтай отырып өмір бойы білім алу қажеттілігін түсінеді

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

Сабақ тақырыбын ашуда Қандай жемістерді білесіңдер? Қандай қасиетті жемістер бар? сұрақтарына жауап алынады.

АКТ қолдану

дағдылары

Оқушылар планшетте мәтіннің негізгі идеясын қолданып білім туралы өз ойларын жазады


Бастапқы білім

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

жауап аламын.


Ынтымақтастық атмосфера құру:

«Аудиториядағы заттар» Аудиториядан қандай да бір затты таңдап,бір минут ішінде оны өзіне немесе өзінің көңіл –күйінің ұқсастығын ойластырып, топ ішінде бір біріне айтып беруі керек.

(Ұ) «Болжау» әдісі» Мәтіннің тақырыбына қарап мәтін не жайында деп ойлайсыңдар? Қандай қасиетті жемістер бар?

Ең қасиетті жеміс қай жеміс?-деп ойлайсыңдар? Осындай сұрақтарға жауап ала отырып мәтінді түсініп оқу ұсынылады.

(Т) Мәтінді оқиды.

1-топ

Мәтіннің атауы мазмұнына сай келе ме?

Мәтіннен негізгі ойды білдіріп тұрған бөлігін анықтап,мəтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сəйкестігін анықтайды, ойды тұжырымдайды

2- топ «Ролдік ойын» әдісі

Мәтіннің екінші бөліміне сахналық қойылым жасайды,автордың ойын көрініс арқылы жеткізеді

Мәтіннің атауы мазмұнына сай келеме?

Ол тақырыптың қысқаша атауы ма,әлде негізгі ойдың атауы ма? Осындай жетелеуші сұрақтар қоя отырып мәтіннің тақырыбы мазмұнына сәйкестігін анықтайды, өз ойларын баяндап айтады,ойларын тұжырымдайды,сабақ басында болжаған ойларымен салыстырады,өз көзқарастарын білдіреді.

Бағалау критерийі

Мəтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сəйкестігін анықтайды, негізгі ойды тұжырымдайды

Дескриптор

-мәтінді түсініп оқиды

-cұрақтарға жауап береді

-мәтіннің негізгі ойын анықтайды

- мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының байланысын тұжырымдайды

- мәтіннің мазмұнына қатысты қорытынды жасайды.

- сахналық қойылым жасайды


(Ж) Тапсырма:Мәтіннің мазмұнына сай келетін мақал мәтелдер жазып, мағынасын түсіндір.

Планшеттіне мәтіннің негізгі идеясын қолданып өз ойыңды жаз

Бағалау критерийі

1.Мәтіннің мазмұнына сай келетін мақал мәтелдер жазады

2.жазуын каллиграфиялық талаптарға сай жазады 3.мәтіннің негізгі идеясын қолданып өз ойыңды жаз

ҚБ « Бос микрофон»



А.Әлімов

Оқу құралы

Алматы -2013













Жұмабаева Ә.Е

Уайісова Г.И

Сәдуақас Г.Т

Қазақ тілі.

Жалпы білім беретін мектептің 4-сыныбына арналған оқулық.2-бөлім Алматы:Атамұра,

2019







Сабақтың ортасы


























Сергіту сәті «Қуыр,қуыр,қуырмаш»

Санамақты айта отырып жұптасады

Бас бармақтар,балаң үйректер,ортан теректер,шылдыр шүмектер,кішкентай бөбектер

«Ойлан,жұптас,пікірлес»

(Ж) Екі бағандағы сөздерді оқып,салыстыр.Оларға сұрақ қойыңдар,.Не байқадыңдар? Екінші бағандағы сөздердің жазылуына назер аударып,мағыналарын түсіндіріңдер.

Айна,гүл,қызыл,

ала,

қара,торғай,ит,

мұрын,көк, жиек,тас, бақа,бақыт,гүл

Айгүл,қызыл-ала,қараторғай,

итмұрын,көк жиек,тасбақа,

Бақытгүл

Бағанның оң жағындағы сөздер неге күрделі сөз деп аталатынын айтып түсіндіреді. Жұпта тапсырмаларды орындап өз ойларымен бөліседі.

Аудио дискден күрделі сөзге анықтаманы тыңдайды.

Екі немесе одан да көп түбірден жасалған сөзді күрделі сөз дейміз.Күрделі сөз,екі сөз бірігіп бір ғана мағынаны білдіреді,бір ғана сұраққа жауап береді.Өздігінен сөз тіркесі бола алмайды,тек сөз тіркесінің бір сыңары болады.Күрделі сөздердің түрлері:біріккен сөз,қысқарған сөз,қос сөз,тіркескен сөздер болатынын біледі.Кестенің оқ жағындағы күрделі сөздерді калиграфиялық нормаға сай жазады.

ҚБ «Екі жұлдыз,бір тілек»

Күрделі сөздердің түрлерін ажыратуға жаттығулар жүргізіледі.

1-топ «Кім жылдам» әдісі

Берілген сөздерден күрделі сөздерді теріп жаз

2-топ« Семантиалық кесте» Берілген сөздерді күрделі сөздердің түрімен сәйкестендір

Бағалау критерийі

Күрделі сөздердің түрлерін ажыратады

-күрделі сөздерді табады

-сөздерді күрделі сөз түрімен сәйкестендіреді

ҚБ «Бұрыштар»



Сабақтың соңы

(Ж) «Шахмат» әдісі

Шахмат тақтасының ақ ұяшықтарына күрделі сөз жайында не білетіндерін жазады сөз болуы мүмкін,сойлем болуы мүмкін, ереже болуы мүмкін,курделі сөздің түрлерін жазуы мүмкін


Мәтіндегі негізгі ойды анықтай отырып өмір бойы білім алу қажеттілігін түсінеді


ҚБ «Позиция таңдау «Иә,жоқ» өз ұстанымдарын дәлелдеп береді,өзін өзі бағалау

Кері байланыс «Бір ауыз сөз»





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!