Ашық сабақ.Мінез-құлық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ.Мінез-құлық

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұсынып отырылған сабақ жоспарының биология пәнінің мұғалімдеріне берер көмегі мол.Сабақта аталған тақырыпқа сай тапсырмалар және дискрипторлар берілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Координация және реттелу


Мұғалімнің аты-жөні: Мырзакулова Г.М

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғаты: шартсыз және шартты рефлекстер. Шартты рефлекстердің сөнуі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.7.6 Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлығы: Оқушылар рефлекстерді біледі, мысал келтіріп түсіндіре алады.

Көбісі: Шартсыз және шарты рефлекстерді талдап сипаттап бере алады.

Кейбіреуі: Шартты рефлекстердің тежелуін біле алады.

Бағалау критерийлері


  1. Рефлексті түсінеді.

  2. Шартсыз рефлекстерді түсіндіреді.

  3. Шартты рефлекстерді меңгереді.

  4. Шартсыз және шарты рефлекстерді сипаттап талдайды.

  5. Шартты рефлекстердің тежелуін меңгереді.

  6. Шартты рефлекстерге мысал келтірді.

Дағдылар

Білу, түсіну, талдау, қолдану

Тілдік мақсаттар

шартсыз рефлекс, қорғаныштық шартсыз рефлекс, бағдарлау рефлексі, шартты рефлекс, уақытша байланыс.

Құндылықтарға баулу

Қарым-қатынас жасау қабілеті.

Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету.

Пәнаралық байланыс

Әдеп, Өзін-өзі тану, Медецина.

Алдыңғы білім

7.1.7.5

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Сабақтың басы



























Сабақтың ортасы






























. Сәлемдесу (оқушылар түгелдеу) Оқушыларды «Сүйікті затым» арқылы топқа біріктіру.

Сұрақ жауап арқылы үй тапсырмасын сұраймын.

1.Қарапайым рефлексті ата.

2.Рефлекторлық доға қандай болады?

3.Күрделі рефлексті ата.

4.Қай нейрон атқарушы деп аталады?

«ДЖИГСО» әдісін қолданудағы мақсатым жаңа тақырыпты меңгерту арқылы білімдерін жетілдіру. Бүгінгі сабақты түртпе, сынақтан өткізу және басқаға бақыттау арқылы сабақты пысықтаймын. (154-156 беті оқу)

1-топ. Шартты рефлекс.

2-топ. Шартсыз рефлекс.

3-топ. Шартты рефлекстің тежелуі.

Шартсыз және шартты рефлектер айырмашылығы.

1.Шартсыз рефлекстер


2.Шартты рефлекстер






Кеспе қағаз























Оқулық, дәптер, ручка,

Сабақтың соңы



«Пікір алмасу» әдісі арқылы сабақты қортындылау. Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды

Дәптер, ручка.





Үйге тапсырма

Шартсыз және шарты рефлекстерге тест құрастыру



Бағалау критерийлері

Дескриптор

Белгі


Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру

  1. Сұрақ жауап.

  2. «Джигсо» әдісі

  3. «Пікір алмасу» әдісі


2.1.0

2.1.0

2.1.0

Кері байланыс парағында мынадай сұрақтар болады:

Бүгінгі сабақта қандай тапсырма саған қиындық келтірді? Атап көрсет. Неліктен?

Ол қиындықты қалай жеңемін деп ойлайсың?

Кім саған көмектесе алуы мүмкін?

Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Қабілетті оқушыларға деңгейлеп тапсырма беремін.

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Өзін-өзі бағалау.

Пəнаралық байланыс

Әдеп, Өзін-өзі тану, Медецина.

Рефлексия

  1. Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды ма?

  2. Бүгін оқушылар не үйренді?

  3. Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

  4. Уақытты қалай пайдаландым?

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту

мен оқуға қатысты)?

1:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.06.2019
1484
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі