Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ.Мөлдір денелер мен материалдар2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Мөлдір денелер мен материалдар |
Мұғалімнің аты-жөні:Сейдахметова Г.Б. Күні: |
|||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.5.2.1- кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу; 2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу; |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы : Жарық өткізетін мөлдір денелер туралы біледі. Оқулықта және жаратылыстану дәптерінде берілген тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі: Мөлдір денелер туралы біледі. Олардың жарық өткізгіш қасиеті туралы айта алады.Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі : Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, Мөлдір денелер қандай материалдан тұратындығын біледі.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Жарық өткізетін және өткізбейтін денелерді анықтайды. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар. Ширату жаттығулары, жариялау әдісі, ойлан-жұптас-бөліс, көрнекілік, рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі, дүниетану, бейнелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||
Тілдік құзыреттілік |
Жаңа сөздерді түсіндіру Хрусталь, полиэтилен, пластик, террариум, аквариум, океанариум. |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 5-7 минут |
Білу Сәлемдесу .Үш тілде Біз қандаймыз,қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз! Күлімдеген күндейміз. Ән саламыз күнде біз, Шаттық толы іргеміз, Біз мәңгілік біргеміз! Топқа бөлу Мөлдір денелер,жартылай мөлдір денелер,мөлдір емес денелер. «Ширату» жаттығулары арқылы өткен сабақты пысықтау Топ ережесін еске түсіреміз. Тәртіп, бірлік, білім, белсенділік, уақыт. Миллион кімге бұйырады? І-топ 1.Қандай денелер жарықты өтізеді? а) мөлдір денелер ә) заттар б)мөлдір емес денелер 2.Қандай ертінді жарықты көбірек өткізеді? а)стақандағы сүт ә) стақандағы шырын б)стақандағы су 3.Мөлдір емес заттар арқылы басқа нысанды көреміз бе? а)көре аламыз. ә) жартылай көреміз б) көреміз Миллион кімге бұйырады? ІІ-топ 1.Теңіздегі жартылай мөлдір денелі жануарлар? а) сегізаяқтар ә) медузалар б)балықтар 2.Сыныптағы мөлдір заттар? а)Парталар ә) Тақталар б)Терезелер 3.Мөлдір заттар арқылы басқа нысанды көреміз бе? а)көре аламыз. ә) жартылай көреміз б) көреміз Миллион кімге бұйырады? ІІІ-топ 1.Мөлдір заттарды тап? а) шырын құйылған бөтелке ә)қоңырау б)су құйылған пластикалық бөтелке 2.Сыныптағы мөлдір емес заттар? а)Парталар ә)Шілтер шымылдық б)Терезелер 3.Жарықты өткізбейді ? а)Саздан жасалған құмыра. ә) Полиэтилен қолшатыр б) полиэтилен қалта Қалыптастырушы бағалау (өзара бағалау) 10 000т.100 000т. 1000 000т арқылы бағалау.
|
жазылған суреттер арқылы топқа бөлінеді. (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) |
||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 20-22 минут |
Түсіну 5 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Жариялау» әдісі Оқулықтағы суретпен жұмыс жүргіземін. Оқушыға жетекші сұрақтар бере отырып жаңа тақырыпты ашамын. (Әрбір топ өздеріне берілген сұрақтарға жауап бере отырып өз позициясын жариялайды. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (1 минуттан) басқа қатысушылар алдында қысқа, нақты жауаппен жеткізеді. Сұрақтар: 1.Ойыншы қызды неліктен байқамай тұр? 2.Суреттегі заттарды мөлдірінен бастап мөлдір емесіне дейін ретімен атап бер. 3. Берілген заттардан материалына қарап мөлдір заттарды ажырату. 4. Берілген заттардан материалына қарап мөлдір емес заттарды ажырату
Қалыптастырушы бағалау Мұғалімнің мақтау, мадақтау сөздері арқылы
|
Топтағы белсенді оқушылар көшбасшылық танытады. Бейне таныстырылым |
||||||||||||||||||||||||||
|
Қолдану 5 минут «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып қара, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып қара. Бүгін біз доспыз. Жұптық жұмыс. Ойлан-жұптас-бөліс ( кестемен жұмыс 5 минут)
Қалыптастырушы бағалау От шашу Жоғары деңгейде орындаған жұптарға от шашу арнау.
|
Кесте |
||||||||||||||||||||||||||
|
Талдау 12 минут
Оқулықтағы фотосуреттерді қолдана отырып сұрақтарға ұжым болып жауап беру. Хрусталь, полиэтилен, пластик, террариум, аквариум, океанариум сөздерінің мағынасын оқушыларға жетекші сұрақтар бере отырып ашу.
Топтық жұмыс Ғажайып үйшіктер мәтіні бойынша Құндыз, аю, қоян үшеуі өздеріне өздеріне үйшік тұрғызыпты. Құндыз үйін мұздан, аю ағаштан, қоян шыныдан салыпты. (Сұрақтарға толық жауап беріңіз.)
1 топтың тапсырмасы Қай аңның үйшігі жарығырақ. Неліктен?
1І топтың тапсырмасы Қай аңның үйшігінің қабырғалары жарықты жақсы өткізеді. Неліктен?
ІІІ топтың тапсырмасы Қай аңның үйшігінен маңайдағы заттар анық көрінеді? Дәлелде
1 топтың тапсырмасы Қай аңның үйшігіне жасырынуға болады? Неліктен?
Қалыптастырушы бағалау Қол белгісімен бағалау
|
Бейне таныстырылым
Постермен жұмыс 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |