Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы | Сапқа тұрғызу.Рапорт қабылдау.Оңға,солға,артқа бұрылу.бір тізбек бойынша,алаңды айналып жүру Екі қол жоғарыда,аяқтың ұшымен,сыртқы қырымен,ішкі қырымен,өкшемен жүру ж/е бір қалыпты жүгіріу,жыланша тәрізді екі қол шынтақта бүгулі,оң-сол қапталмен аяқты тіркестіре,тізені жоғары көтере,өкшені артқа сілтеп жүгіру тапсырмаларын болғаннан кейін жұптасып жүру арқылы(бір тізбектен,екі тізбек,екі тізбектен,төрт тізбек) саптық жүріу тәсілімен, оқушылардың дем алуын қалыпты жағдайға келтірген соң,қысқада-нұсқа ЖДЖ-ларын орындаймыз.топты шахмат тәрізді тұрғызып,мойынға: оңға-солға жай айналдыру.Қолға:екі қол алақандарын біріктіріп,оңға-солға айналдыру он рет,иықты айналдыру алты-алтыдан,қолды бүгіп жазуұл балалар20,қыз балалар10,екі қолды жоғары көтеріп,алға-артқа айналдырубес-бестен.Белге:екі қолды жоғары көтеріп,оңға-солға,артқа-алға шалқайа айналутөрт-төрттен.Аяққа:оң аяққа отырып,сол аяқты жазып,екі қол екі тізеде,тепе-теңдікті сақтап,бір орыннан,екінші орынға алмасу он-рет,отырып тұру 20 рет.
| Оқу бағдарламасы, мұғалімге арналған нұсқаулық. |
Ортасы | Сабақтың тақырыбы: Волейбол техникасының негізгі элементтерін дамыту.Оқушыларды үш топқа бөліп,волейбол элементтерімен дамытып жаттықтыру.1-топ:дөңгелене тұрғызып, допты төменнен,жоғарыдан екі қолмен қабылдау әдісін дамыту.2-топ:тор арқылы ,допты ойынға қосу,тор арқылы жоғарыдан,төменгі әдісін,ұру дәлдігін дамыту мақсатында.3-топ: жекеше жұмыс беру,жарға қарама-қарсы тұрғызып,жарға ұру арқылы,ж/е төмменнен-жоғарыдан қабылдау арқылы,шапшаңдық қыймыл қозғалысын дамыту.Сабақтың мақсаты: Волейбол ойыны қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауға дамыту. Волейбол ережелерін дамыту:орын алмасу арқылы,бір-біріне пас беру арқылы,ұпай арқылы,секіріп ұру арқылы дәлдігін дамытып, командаға бөліп ойнату.
|
|
Соңы | Соңында жәй жүгіріспен жүгіртіп,бастапқы қалпына келтіріп,сапқа тұрғызу,ойынның нәтижесін,қалай ойналғандығын,сөзбен түсіндіріп жеткізу,ж/е үйге тапсырма:қол күшін,аяқ күшін,шапшаңдық күш қабілетін дамытуды қайталау. |
|
Қосымша ақпарат | Презентация, интерактифтік тақта,интернет,бейнеролик. |
|
Саралауға-оқушыға қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырмасын қалай түсіндіресіз?Қабілет деңгейлеріне қарай топтарға бөлдім.1топқа тапсырма: қабілет деңгейі өте жоғары топтарға.дамыту тапсырмасы:Допты ойынға қосу,секіріп келіп ұру. 2топқа тапсырма:қабілет деңгейі жоғары топтарға.Ойын барысында,орын ауысуы.Бір-біріне пас беру арқылы ойнату.3топқа тапсырма:қабілет деңгейі орташа топтарға.Қарама-қарсы тұрғызып,допты төменнен,жоғарыдан,кеудеден беру арқылы жаттықтыру. | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Лашын тобы: Допты ойынға өте жақсы дәлірек қоса алады,Секіріп допты ұра алады.Бүркіт тобы:допты жардан жоғары-төмен жақсы қабылдай алады. Қыран тобы:шеңберде дөңгелене тұрып, жоғарыдан,төменнен допты орташа деңгейде қабылдап орындады. | Пәнаралық байланыс –физика,матиматика.Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ – мен байланыс. Спорт денсаулықтың кепілі жайлы,ж/е қауіпсіздік ережелерді түсіндіріп ескерту.Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).Оқушыларды бір-бірімен тығыз байланыстыруға,достыққа,еңбек сүйгіштікке,спортқа баулып тәрбиелеу. |
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма ? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті.Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма ?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз? |
| Оқушылар! жарға ілінген тал суретіне:жасыл,сары,қызыл алма сурет қағаздарын жабыстыру арқылы,өз-өздерін бағалады.Оқушылар! волейбол элементтерімен ж/е ойын ережелерімен танысты.Сабақ жоғары-орташа деңгейде өтті.Саралау жоспары іске асты.Сабақтың тапсырмасына ЖДЖ-лар,волейбол элементтері сәйкес келді.Уақытты сәтті,тиімді пайдаландым.Бүгінгі сабақ жоспарына,оқушылардың күш қабілетін,шапшаңдық қабілетін, одан әрі дамыту жұмыстарын енгіздім,себебі: ойын арқылы дағдыларды жақсарту үшін. |
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты )
1:Ең жақсы өткізілгендігі,әр топ бір-бірін бағалауы.
2:Ең жақсы өткізген нәрсесі,оқушылар өзін-өзі бағалауы.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) ?
1: Топ-топқа бөлініп,бірге жұмыс жасауы,бір-бірімен тығыз байланысын артады.
2:Әр оқушы, өз-өзін бағалауы кезінде,өзінің ойлау қабілетін тереңдетуі.
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім ?
1:Осы сабақтың барысында барлық сыныпты,топ-топқа бөліп,келесі сабақта,волейбол ойынын, жарыс әдісі арқылы өткіздіріп,балалардың ойынға деген қызушылығын арттыру.
2:Осы сабақтың барысында,келесі сабақта оқушылармен жекеше жұмыс жасау арқылы,әр балаға тапсырма беріп,балалардың ойшылдық қабілетін шыңдау мақсатында өткізу. |