Сабақтың
басы
3
мин
Сабақтың ортасы
32 мин
|
І.Ұйымдастыру сәті
Оқушылармен амандасып,түгендеу
II. Үй
жұмысын тексеру
. 1-тапсырма:
№272 Әр
топқа төрт шығарылу жолы бірдей төрт есеп беріледі,есептің
берілгенін оқып,топ ішінде өзара талдайды,әркім өз есебін біраз
шығарып қарағаннан кейін 1-лер бір жерге,2-лер бір жерге,3-тер бір жерге,4-тер бір жерге жиналып,шығару жолдары туралы
ақылдасады,орындарына қайта келіп,есептерін аяғына дейін
шығарады,топ ішінде,1-ден 4-ке дейін бір-біріне түсіндіріп
шығады.
1) Тікбұрышты
үшбұрыштың катеттері а=1,6м в=4,5м. Үшбұрыштың ауданын
табыңдар.
|
2) Тікбұрышты
үшбұрыштың катеттері а=5см в=7,6см. Үшбұрыштың ауданын
табыңдар.
|
3) Тікбұрышты
үшбұрыштың гипотенузысы 5 дм, бір катеті 3дм. Үшбұрыштың ауданын
табыңдар.
|
4) Тікбұрышты
үшбұрыштың гипотенузысы 10 см, бір катеті 6см. Үшбұрыштың ауданын
табыңдар.
|
Бағалау: Қай топ белсенді,қай топ жақсы,қай топ енжар қатысты
деген сұраққа бесбармақ арқылы топтық
бағалау.
2-тапсырма:
№274 «Елші» тәсілі арқылы шығарамыз, яғни барлық топқа шығарылу
жолдары бірдей есептер беріледі,әр топ
өзінің «елшісін» сайлап алады.Әр топ есептің шығарылу жолын топ ішінде
талдайды,шығарады,шығарып болғаннан кейін,елші шығып басқа топтарға
барып түсіндіреді,ең соңында өз тобына
келеді.
Екі қабырғасы және
олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер
в=12; с=8,4; А=300
|
Екі қабырғасы және
олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер
в=2см; с=3см; А=600
|
Екі қабырғасы және
олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер
в=3дм; с=18 ; А=450
|
Екі қабырғасы және
олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер
в=7м; с=14м; А=300
|
3
-тапсырма:
№270 Төрт топқа 4 түрлі есеп беріледі,есепті топта
оқиды,талдайды,сызбасын салып, шығару жолдарын жазып,есепті
шығарыды.Топтар есепті
бір-біріне «Аялдама» тәсілі бойынша түсіндіреді,яғни топта есепті
түсіндіретін бір оқушы қалады,қалған оқушылар басқа топтарға
барып,есептің шығарылу жолдары туралы тыңдайды,солай жалғасады,өз
тобына жеткенше.
АВС үшбұрышы
берілген.АВ=8, АС=5, : : =3:4:11. Үшбұрыштың ауданын
табыңдар.
|
Теңбүйірлі үшбұрыштың
периметрі 32-ге тең.Табанының бүйір қабырғаға қатынасы 6:5
қатынасындай. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.
|
Егер бүйір қабырғасы
40см тең,ал төбесіндегі бұрыш 1200 тең болса,тең бүйірлі үшбұрыштың ауданын
табыңдар.
|
Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы 750-қа тең. Бүйір қабырғасы 24
см. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.
|
Бағалау
критерийі
|
Дискрипторлар
|
ұпай
|
Теңбүйірлі үшбұрыштың
ауданын таба алады
|
1.Үшбұрышты
салып,төбелерін, қабырғыларын, бұрышын дұрыс белгілей
алады
2. Теңбүйірлі
үшбұрыштың қасиеттерін пайдалана алады.
3.Пифагор теоремасын
пайдалана алады.
4.Формуланы дұрыс
таңдай алады.
5. Үшбұрыштың
ауданын табады
|
1
1
2
2
3
|
Кім
жылдам?» ойыны
Енді
біраз ауызша есептер шығарайық. Бұл есептер үшбұрыш ішінде
жазылған. Алдымен үшбұрыш түрін анықтаймыз. Тақтада керек
формулалар тұр, осылардың ішінен сәйкесін тауып ал да ауызша
есептей бер.
1.Қабырғасы екіге тең болатын тең қабырғалы үшбұрыштың
ауданы неге тең? (√3)
2.
Каттері 6 және 8 болатын тікбұрышты үшбұрыштың ауданын тап
(24)
3.
қабырғалары 3; 4; 5 үшбұрыш қандай үшбұрышқа жатады? (тікбұрышты
үшбұрыш)
4.
Қабырғалары 7; 6; 5 болатын үшбұрыштың ауданын тап
(6√6)
Деңгейлік
тапсырмалар
А
деңгейі
№2 а) Катеттері 4 см
және 7 см-ге тең тік бұрышты үшбұрыштың ауданын
тап.
№2 ә)Катеттері 1,2 м
және 35дм ге тең тік бұрышты үшбұрыштың ауданын
тап
В
деңгейі
№3 Теңбүйірлі
үшбұрыштың бүйір қабырғасы 5-ке, табаны 6-ға тең ауданын
тап
№5 екі қабырғасы 3
см, 8 см және олардың арасындағы бұрышы 30º қа тең. Тең бүйірлі
үшбұрыштың ауданын тап.
Тексеру
үшін интерактивті тақтадағы жазылған есептің жауабы арқылы
жұмыстарын өзара алмастыру арқылы тексереді.
|
Кеспе
қағаздар,стикер,слайд,
|