Материалдар / Ашық сабақ:Паралелограмның,үшбұрыштың және трапецияның ауданын табуға есептер шығару.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ:Паралелограмның,үшбұрыштың және трапецияның ауданын табуға есептер шығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен жұктеген материал мұғалімдерге арналады.Материал ішінде әдістер мен көптеген есептер жинағы берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2020
746
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Параллеграмның,үшбұрыштың және трапецияның ауданын табуға есептер шығару.

Күні,айы:

Мектебі:

Мұғалімнің аты-жөні: Э.С.Аекешева

Сыныбы: 8

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.3.9 көпбұрыштың ауданы ұғымы және оның қасиеттерін біледі;

8.1.3.10 параллелограммның, ромбтың аудандарының формулаларын қорытып шығарады және қолданады;

8.1.3.11 үшбұрыштың ауданының формулаларын қорытып шығарады және қолданады

8.1.3.12 трапецияның ауданының формулаларын қорытып шығарады және қолданады;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Параллеграмның,үшбұрыштың ауданының қасиеттерін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Трапецияның аудананын формуласын пайдаланып,есептер шығара алады.

Кейбір оқушылар: Күрделі есептер шығара алады.

Тілдік мақсаттар

Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады.

Құндылықтарды дарыту

  • Өзара сыбайластыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, шығармашылықпен еңбек етуге, бірін-бірі сыйлауға баулу. Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдауға, өз білімін көрсете алу қасиеттерін азаматтық жауапкершілікке үйрету. Топпен жұмыс жасай алуын, сынға дұрыс қарауын қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар

Геометрия, еңбекке баулу т.б

Бастапқы білім

Түзулердің параллелдігі.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин
























Сабақтың ортасы
32 мин

І.Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасып,түгендеу

II. Үй жұмысын тексеру .
1-тапсырма:

272 Әр топқа төрт шығарылу жолы бірдей төрт есеп беріледі,есептің берілгенін оқып,топ ішінде өзара талдайды,әркім өз есебін біраз шығарып қарағаннан кейін 1-лер бір жерге,2-лер бір жерге,3-тер бір жерге,4-тер бір жерге жиналып,шығару жолдары туралы ақылдасады,орындарына қайта келіп,есептерін аяғына дейін шығарады,топ ішінде,1-ден 4-ке дейін бір-біріне түсіндіріп шығады.


1) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері а=1,6м в=4,5м. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

2) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері а=5см в=7,6см. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

3) Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузысы 5 дм, бір катеті 3дм. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

4) Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузысы 10 см, бір катеті 6см. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

Бағалау: Қай топ белсенді,қай топ жақсы,қай топ енжар қатысты деген сұраққа бесбармақ арқылы топтық бағалау.

2-тапсырма:

274 «Елші» тәсілі арқылы шығарамыз, яғни барлық топқа шығарылу жолдары бірдей есептер беріледі,әр топ өзінің «елшісін» сайлап алады.Әр топ есептің шығарылу жолын топ ішінде талдайды,шығарады,шығарып болғаннан кейін,елші шығып басқа топтарға барып түсіндіреді,ең соңында өз тобына келеді.


Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=12; с=8,4;  А=300

Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=2см; с=3см;  А=600

Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=3дм; с=18 А=450

Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=7м; с=14м;  А=300


3 -тапсырма:

270 Төрт топқа 4 түрлі есеп беріледі,есепті топта оқиды,талдайды,сызбасын салып, шығару жолдарын жазып,есепті шығарыды.Топтар есепті бір-біріне «Аялдама» тәсілі бойынша түсіндіреді,яғни топта есепті түсіндіретін бір оқушы қалады,қалған оқушылар басқа топтарға барып,есептің шығарылу жолдары туралы тыңдайды,солай жалғасады,өз тобына жеткенше.

АВС үшбұрышы берілген.АВ=8, АС=5,  =3:4:11. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі 32-ге тең.Табанының бүйір қабырғаға қатынасы 6:5 қатынасындай. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

Егер бүйір қабырғасы 40см тең,ал төбесіндегі бұрыш 1200 тең болса,тең бүйірлі үшбұрыштың ауданын табыңдар.

Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы 750-қа тең. Бүйір қабырғасы 24 см. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.



Бағалау критерийі

Дискрипторлар

ұпай


Теңбүйірлі үшбұрыштың ауданын таба алады

1.Үшбұрышты салып,төбелерін, қабырғыларын, бұрышын дұрыс белгілей алады

2. Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін пайдалана алады.

3.Пифагор теоремасын пайдалана алады.

4.Формуланы дұрыс таңдай алады.

5. Үшбұрыштың ауданын табады

1


1


2

2

3

Кім жылдам?» ойыны

Енді біраз ауызша есептер шығарайық. Бұл есептер үшбұрыш ішінде жазылған. Алдымен үшбұрыш түрін анықтаймыз. Тақтада керек формулалар тұр, осылардың ішінен сәйкесін тауып ал да ауызша есептей бер.

1.Қабырғасы екіге тең болатын тең қабырғалы үшбұрыштың ауданы неге тең? (√3)

2. Каттері 6 және 8 болатын тікбұрышты үшбұрыштың ауданын тап (24)

3. қабырғалары 3; 4; 5 үшбұрыш қандай үшбұрышқа жатады? (тікбұрышты үшбұрыш)

4. Қабырғалары 7; 6; 5 болатын үшбұрыштың ауданын тап (6√6)

Деңгейлік тапсырмалар

А деңгейі

2 а) Катеттері 4 см және 7 см-ге тең тік бұрышты үшбұрыштың ауданын тап.

2 ә)Катеттері 1,2 м және 35дм ге тең тік бұрышты үшбұрыштың ауданын тап

В деңгейі

3 Теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 5-ке, табаны 6-ға тең ауданын тап

5 екі қабырғасы 3 см, 8 см және олардың арасындағы бұрышы 30º қа тең. Тең бүйірлі үшбұрыштың ауданын тап.

Тексеру үшін интерактивті тақтадағы жазылған есептің жауабы арқылы жұмыстарын өзара алмастыру арқылы тексереді.

Кеспе қағаздар,стикер,слайд,




Сабақтың соңы

5 мин

Үй тапсырмасы: №3.46

Сабақты бекіту
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Рефлексия:

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім?

- нені толық түсінбедім?

- немен жұмысты жалғастыру қажет?

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалайды



Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.

859999











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!