Сабақтың басы
10
минут
|
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Үйге берілген
тапсырманы: «Ыстық орындық» әдісі арқылы
орындау.Бір оқушыны таңдап ыстық орындықта отыр деп қарастырамыз,
отырған оқушы сұрақтарға тез жауап беру
керек;
-
Зат құрылымының молекулалық теориясының үш
қағидасы қалай тұжырымдалады?
-
Диффузия деп қандай құбылысты айтады? Не себепті
диффузия туындайды
-
және оның пайдасы мен зияны
қандай?
|
Ыстық орындыққа отырған оқушы сұрақтарға тез
жауап береді.
|
Дескриптор:
--
Заттың құрылысын біледі
-
Әр заттың күйінде диффузияның өтуін түсіндіреді.
-МКТ-ның үш қағидасын біледі.
Жалпы балл-2
|
Оқулық, пән дәптерлері,
Слайд, ДК экран
Қосымша-1
|
Сабақтың ортасы
20 минут
|
Жаңа тақырыпты
игеру
Тапсырма -1 “Көрнекілік ”
әдісі
Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің
нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп
атайды.
Қысым бетке перпендикуляр
бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына
қатынасы.«Джиксо »
әдісі (G)
Әр оқушы тақырыпты өз
беттерінше оқып, мағынасын ашады, талдайды, бір – біріне
түсіндіреді, постер құрады.
Тапсырма-2 «Деңгейлік тапсырма» -
(I)жеке жұмыс. А,Б,С топтарына арналған
деңгейлік есептер шығару.
3-тапсырма:
Шығармашылық жұмыс эксперименттік есеп
әдісі
Ыдыс ішінде су бар . ыдыс түбінде тиын жатыр.
Қақпақ, сіріңке,қағаз.пинцет,стақан сияқты құралдардың қайсысын
пайдаланып.қолды су қылмай,тиынды қалай алуға
болады?
|
Оқушылар оқулықпен жұмыс жасап, тақырыпты
бір-бірінің арасында талдайды.
Оқушылар постер қорғау арқылы алған білімдерін
практикада яғни ееп шығаруда қолданады.
Қысым тақырыбын бекіту нақтылау барысында
эксперименттік есептер шығарады.
|
Дескриптор
-Қатты денелердегі қысымды
түсінеді.
-Формуласымен, өлшем бірлігімен
танысады.
-Қысымға байланысты мысалдар келтіре
алады.
Жалпы балл-2
Дескриптор
- ХБЖ аударады.
-Формуланың дұрыс жазады.
-Шаманы дұрыс есептейді
-Физикалық шаманың формуласын дұрыс түрлендіре
алады.
Жалпы балл-4
Дескриптор
-Эксперимен дұрыс жасалады
-Тәжірибе қандай физикалық құбылысты,үдерісті
көрсететінін анықтайды
Жалпы балл-2
|
Постер құру
Оқулық
Деңгейлік тапсырмалар
Қосымша-2
|
Сабақтың соңы.
10мин
Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
Бекіту.
Күнделікті өзін – өзі бағамдау
нысаны әдісі арқылы рефлекция жасау(жеткен
жетістігім)
Не түсіндім? Не ұнады? Не қиын
болды?
Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері
бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау
§23
оқу, 4,1-жаттығу №3
|
|
Жалпы
бағалау критерийлер бойынша 10 балл
|
Кесте
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
Дарынды және талантты оқушыларға «сұрақ -
жауап» әдісі арқылы қысымға сұрақтар қойып жауап аламын және
«Деңгейлік тапсырма» арқылы оқушыларды сыни ойлауға, өздігінен
шешім қабылдай алу дағдысын дамыту мақсатында сыни тапсырмалар
беремін.
« Шығармашылық жұмыс» оқушыларды жан – жақты ойлауға жетелейді.
Төмен деңгейдегі оқушыларға жеңіл сұрақ – жауаптар мен терминмен
жұмыс берілді.
|
Дескриптор әдісі арқылы
бағаланды.
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі
еске салынады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|