Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақ:9.8

    Мектеп:С.Қожанов атындағы №55 жалпы орта мектебі

    Күні:10.04.2019ж.

    Мұғалімнің аты-жөні:Кембілбекова Гулзина Оңғарбековна

    Сынып:6-сынып

    Қатысқандар:17

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Лексикалық тақырып:Қазақстандағы кітапханалар.

    Грамматикалық тақырып:Күшейткіш үстеу.

    Осы сабақта қол жеткізіетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.Ж6 мəтіндегі орфографиялық жəне пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау

    6.ӘТН4 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы орындай алады:Мəтіндегі орфографиялық жəне пунктуациялық қателерді табады.Оқылған мәтіндегі үстеуді табады,мағыналық түрлеріне ажыратады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Мəтіндегі орфографиялық жəне пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзетеді. Үстеудің жасалу жолын түсіндіре алады

    Кейбір оқушылар орындай алады:Сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзетілген мәтінді редакциялай алады.Үстеудің емле ережесін сақтай отырып тапсырма орындайды.

    Бағалау критерийі

    Мəтіндегі қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзетеді

    Үстедің жасалу жолына қарай ажырата алады.

    Синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдана алады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:Мәтіннен орфографиялық жəне пунктуациялық қателерді анықтай алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Жеке кітапхана,Ғылыми кітапхана,магистрант,оқырман,кітапхананы автоматтандыру.


    Диалог құруға, шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Ғылыми кітапхана,сауыты,Автоматтандыруәлемдегі және еліміздегі кітапхана.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    -Біздің елімізде қандай кітапханалар бар?

    -Балаларға арналған кітапханаларға бардың ба?

    -Үстеудің мағыналық түрлерін білеміз бе?

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық патриотизм,ынтымақтастық,азаматтық жауапкершілік,сын тұрғысынан ойлау.

    Пәнаралық байланыс

    География.

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Үстеу және мағыналық түрлерін біледі.Пунктуация мен орфография жайлы біледі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут




    3минут









    Сабақтың ортасы

    12минут











    7минут







    6минут























    Сабақтың соңы

    4 минут






    5 минут












    І.1.Ұйымдастыру кезеңі: «Шаттық шеңберін» құру.

    Бір-бірлеп өз бойындағы жақсы қасиеттерін айтып өту.

    Әр түрлі бейнедегі кеме суреттерін үлестіру.

    2.Кемелерге билет алу арқылы суреттегі кемеге байланысты үш топқа бірігу.

    3.Қызығушылығын ояту. «Сұрақтар жаңбыры» әдісі бойынша сұрақтар қою.

    1. Біздің елімізде қандай кітапханалар бар?

    2.Кітапханаға барып оқырман ретінде тіркелдің бе?

    3.Жеке кітапханаң бар ма?

    4.Топтау деген не жіне сұрақтары қандай.

    ҚБ. «Мадақтау» әдісі.

    Лексикалық тақырып:Қазақстандағы кітапханалар. Грамматикалық тақырып:Күшейткіш үстеуі. Оқу мақсатымен,бағалау критерийімен таныстырамын.

    І.Топтық жұмыс. «Топтық зерттеу» әдісі.Аудиотаспадан мәтінді тыңдату.

    5-тапсырма.Мәтінді тыңдап,сұрақтарға жауап бер.

    1.Мәтіндегі негізгі ойды анықта.

    2.Қазақстанда тағы қандай шағын кітап бар еді? Екеуін салыстыр.

    3.Кітаптардың кішкентай болу себебі неде?

    Оқушылар топта осы үш сұрақ төңірегінде талдау жасап,қорғап шығады.

    Дескриптор:

    -Мәтінді түсініп тыңдайды.

    -Мәтіннен қажетті мәліметтерді алады.

    ҚБ. Дескриптормен бағалау. Мұғалімнің бағалауы.

    Бұлақ-жақсы, дегенмен әлі де талпыну керек,

    Өзен-жақсы, көл-өте жақсы

    Жұптық жұмыс. «Серіктесіңнен сұра» әдісі.

    8-тапсырма.Төмендегі мәтінді оқы.Орфографиялық,пунктуациялық қателерді анықтап,түзетіп жаз.



    ҚБ.«Балық түрлері арқылы бағалау». Жұптар бірін- бірі бағалайды

    Жеке жұмыс. «Ізденіп тап» әдісі.9-тапсырма. Сөйлемдердегі күшейткіш үстеулерді теріп жаз.


    Сөйлемдер

    Күшейткіш үстеу

    Үйдегілердің бәрі:апам, Айна,інім маған ылғи қамқорлығын көрсетіп жүреді.


    Ол ойланып барып былай дедеі: «Биыл тым асығыстау емес пе?Келесі жылы барайық».


    Адамға ең ыстық туған жер ғой,шіркін!


    Сол жылы қызылшадан өте көп өнім алдық.


    Жарықтық өзі әбден титықтап шаршаған екен.


    Тіпті маған мойнын бұрар емес,қатты өкпелепті.


    Дескриптор:

    1.Күшейткіш үстеулерді таба алады.

    2.Уақытты тиімді пайдаланады.

    ҚБ. Өзін өзі бағалау баспалдағы.



    Кері байланыс. «Төрт сөйлем» әдісін пайдалана отырып,сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.

    Пікір. Тыңдалған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз.

    Дәлел. Өз рікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

    Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып,бір мысал жаз.

    Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз.


    Рефлексия«Білім теңізі».

    «Білім теңізіне» қайықтарыңды жіберіңдер.

    Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар өз қайықтарын «Білім теңізіне», ал өз біліміне сенімсіз оқушылар «Ереже шығанағында» қалады.

    Үйге тапсырма: 11-тапсырма.190-бет. Тілдік бағдардағы күшейткіш үстеулерді қолданып «Мен оқыған кітап» тақырыбында шағын мәтін жаз.











    Билет алу арқылы үш топқа біріктіру.

    Интербелсенді тақта







    Оқулық.

    6-сынып

























    «Мен оқыған кітап»




    Қосымша ақпарат

    Оқылған мәтіннен мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады,жауап береді.Үстеудің емле ережесін сақтай отырып тапсырма орындайды.





    Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай текеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    -Интербелсенді тақта



    1.Топтық,жұптық,жеке жұмыстарды бірлесіп,ынтымақтаса атқаруда белсенді оқу әдістерін қолданамын.

    2.«Сұрақтар жаңбыры» әдісімен өтілген сабақтарды пысықтауға байланысты сұрақтарға тыңғылықты жауап беруге дағдыланады.

    3.Жеке жұмыс үшін «Ізденіп тап» әдісі таңдап алынды.

    4.Барлық оқушыларға «Топтық зерттеу» әдісі бойынша тыңдалым дағдысы бойынша бірдей тапсырма берілді.


    Оқушылардың ілгерілеуін,уәжін дамыту мақсатында бірнеше бағалау түрлерін пайдаландым. Бірлескен топтық, жұптық,жеке жұмыстарын бағалауда «дескриптормен бағалау», «Балық түрімен бағалау», «Өзін-өзі бағалау баспалдағы» қолдандым.Кері байланыста «Төрт сөйлем» әдісі мен рефлексия кезінде «Білім шыңы» әдісін қолдандым.


    Интербелсенді тақтамен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігін сақтау ережелері назарға алынды.



    Рефлексия

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сай келетін сұрақтарға жауап беріңіз

    Оқу мақсаттары мен сабақ мақсаттары SMART өлшеміне сай шынайы жоспарланды. Оқу мақсатындағы дағдыға байланысты әдіс-тәсілдерді қолдандым.Сынпта қолайлы орта қалыптастыру үшін белсенді оқу және саралау әдістерін пайдаландым. Мұғалім мен оқушы арасында кері байланыс жүргізілді.Оқушылардың ілгерілеуін, уәжін дамыту мақсатында бірнеше қалыптастырушы бағалау түрлерін қолдандым. Оқушылар топтық,жұптық,жеке жұмыстарды бірлесе отырып,ынтымақтаса атқарды.Оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дискрипторлар қолданылды. Әр тапсырма барысында оқушы қажеттілігін ескере отырып,тапсырмаларды жүйелі қолдануды мақсат еттім.



    Сабақ оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Сабақтың оқу мақсаттары тапсырмаларды орындау барысында шынайы,қолжетімді болды.



    Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолданып, жеке, топтық жұмыстаржүргізу арқылы білім алушылардың бүгінгі тақырыпты меңгергеніне көзім жетті.Білім алушылар топтық жұмыстарды орындауда бір-бірімен ынтымақтастықта болды.

    Мәтін бойынша сұрақтар құрастырып, жауап беруде белсенділік танытты. Жеке жұмыс орындауда өз бетінше ізденіп, нәтижеге қол жеткізуге тырысты.Тақырып бойынша сұрақтар құрастырды. Сұрақтарға өз ойларын дәлелдеп, жауап берді.



    Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Жоспарланған саралау тапсырмалары оқушы қабілетіне сәйкес болды.

    Сабаққа байланысты жоспарлаған саралау тапсырмалары оқушылардың қажеттіліктеріне қарай жұмыс жасауына, оқушыларды ынталандыруға оң ықпалын тигізді.



    Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

    Тапсырмалар уақытқа шақталып берілгендіктен сабақ өз деңгейінде өтті.Уақытты тиімді пайдалана білдім.



    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Ықшамсабақ-тиімді жоспар құрудың үлгісі екендігіне көз жеткіздім.Сабақ мақсатын оқу мақсатымен байланыстыра отырып,жүйелі құруды үйрендім.Баланың жас ерекшеліктері мен қабілетін ескере отырып,сабақ барысындағы әрекеттерінде дағдыларды кіріктіруді,әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды назарда ұстау керектігін түсіндім.Ықшамсабақты жоспарлауда тренердің және әріптестерімнің кері байланысы бойынша «Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісін «Көршіңмен талқыла» әдісіне алмастырдым.Бұл әдістің тиімділігі оқушылар жұппен жұмыс орындап, жұмыстарын көршісімен ауыстырып,кері байланыс жасады.Жеке жұмыс барысында «Конверт-сұрақ» әдісінің тиімділігін айтты.Ықшамсабақтың жоспарын алдағы уақытта да SMART формасында қолданып,тәжірибеме толықтай енгіземін.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кембілбекова Гулзина Оңғарбекқызы
    07 Маусым 2019
    1866
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ.Қазақстандағы кітапханалар.Күшейткіш үстеу. 6-сынып.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ.Қазақстандағы кітапханалар.Күшейткіш үстеу. 6-сынып.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материалды осы сыныпқа беретін мұғалімдер қажетіне қарай қолдануына болады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақ:9.8

    Мектеп:С.Қожанов атындағы №55 жалпы орта мектебі

    Күні:10.04.2019ж.

    Мұғалімнің аты-жөні:Кембілбекова Гулзина Оңғарбековна

    Сынып:6-сынып

    Қатысқандар:17

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Лексикалық тақырып:Қазақстандағы кітапханалар.

    Грамматикалық тақырып:Күшейткіш үстеу.

    Осы сабақта қол жеткізіетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.Ж6 мəтіндегі орфографиялық жəне пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау

    6.ӘТН4 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы орындай алады:Мəтіндегі орфографиялық жəне пунктуациялық қателерді табады.Оқылған мәтіндегі үстеуді табады,мағыналық түрлеріне ажыратады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Мəтіндегі орфографиялық жəне пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзетеді. Үстеудің жасалу жолын түсіндіре алады

    Кейбір оқушылар орындай алады:Сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзетілген мәтінді редакциялай алады.Үстеудің емле ережесін сақтай отырып тапсырма орындайды.

    Бағалау критерийі

    Мəтіндегі қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзетеді

    Үстедің жасалу жолына қарай ажырата алады.

    Синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдана алады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:Мәтіннен орфографиялық жəне пунктуациялық қателерді анықтай алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Жеке кітапхана,Ғылыми кітапхана,магистрант,оқырман,кітапхананы автоматтандыру.


    Диалог құруға, шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Ғылыми кітапхана,сауыты,Автоматтандыруәлемдегі және еліміздегі кітапхана.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    -Біздің елімізде қандай кітапханалар бар?

    -Балаларға арналған кітапханаларға бардың ба?

    -Үстеудің мағыналық түрлерін білеміз бе?

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық патриотизм,ынтымақтастық,азаматтық жауапкершілік,сын тұрғысынан ойлау.

    Пәнаралық байланыс

    География.

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Үстеу және мағыналық түрлерін біледі.Пунктуация мен орфография жайлы біледі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут




    3минут









    Сабақтың ортасы

    12минут











    7минут







    6минут























    Сабақтың соңы

    4 минут






    5 минут












    І.1.Ұйымдастыру кезеңі: «Шаттық шеңберін» құру.

    Бір-бірлеп өз бойындағы жақсы қасиеттерін айтып өту.

    Әр түрлі бейнедегі кеме суреттерін үлестіру.

    2.Кемелерге билет алу арқылы суреттегі кемеге байланысты үш топқа бірігу.

    3.Қызығушылығын ояту. «Сұрақтар жаңбыры» әдісі бойынша сұрақтар қою.

    1. Біздің елімізде қандай кітапханалар бар?

    2.Кітапханаға барып оқырман ретінде тіркелдің бе?

    3.Жеке кітапханаң бар ма?

    4.Топтау деген не жіне сұрақтары қандай.

    ҚБ. «Мадақтау» әдісі.

    Лексикалық тақырып:Қазақстандағы кітапханалар. Грамматикалық тақырып:Күшейткіш үстеуі. Оқу мақсатымен,бағалау критерийімен таныстырамын.

    І.Топтық жұмыс. «Топтық зерттеу» әдісі.Аудиотаспадан мәтінді тыңдату.

    5-тапсырма.Мәтінді тыңдап,сұрақтарға жауап бер.

    1.Мәтіндегі негізгі ойды анықта.

    2.Қазақстанда тағы қандай шағын кітап бар еді? Екеуін салыстыр.

    3.Кітаптардың кішкентай болу себебі неде?

    Оқушылар топта осы үш сұрақ төңірегінде талдау жасап,қорғап шығады.

    Дескриптор:

    -Мәтінді түсініп тыңдайды.

    -Мәтіннен қажетті мәліметтерді алады.

    ҚБ. Дескриптормен бағалау. Мұғалімнің бағалауы.

    Бұлақ-жақсы, дегенмен әлі де талпыну керек,

    Өзен-жақсы, көл-өте жақсы

    Жұптық жұмыс. «Серіктесіңнен сұра» әдісі.

    8-тапсырма.Төмендегі мәтінді оқы.Орфографиялық,пунктуациялық қателерді анықтап,түзетіп жаз.



    ҚБ.«Балық түрлері арқылы бағалау». Жұптар бірін- бірі бағалайды

    Жеке жұмыс. «Ізденіп тап» әдісі.9-тапсырма. Сөйлемдердегі күшейткіш үстеулерді теріп жаз.


    Сөйлемдер

    Күшейткіш үстеу

    Үйдегілердің бәрі:апам, Айна,інім маған ылғи қамқорлығын көрсетіп жүреді.


    Ол ойланып барып былай дедеі: «Биыл тым асығыстау емес пе?Келесі жылы барайық».


    Адамға ең ыстық туған жер ғой,шіркін!


    Сол жылы қызылшадан өте көп өнім алдық.


    Жарықтық өзі әбден титықтап шаршаған екен.


    Тіпті маған мойнын бұрар емес,қатты өкпелепті.


    Дескриптор:

    1.Күшейткіш үстеулерді таба алады.

    2.Уақытты тиімді пайдаланады.

    ҚБ. Өзін өзі бағалау баспалдағы.



    Кері байланыс. «Төрт сөйлем» әдісін пайдалана отырып,сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.

    Пікір. Тыңдалған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз.

    Дәлел. Өз рікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

    Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып,бір мысал жаз.

    Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз.


    Рефлексия«Білім теңізі».

    «Білім теңізіне» қайықтарыңды жіберіңдер.

    Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар өз қайықтарын «Білім теңізіне», ал өз біліміне сенімсіз оқушылар «Ереже шығанағында» қалады.

    Үйге тапсырма: 11-тапсырма.190-бет. Тілдік бағдардағы күшейткіш үстеулерді қолданып «Мен оқыған кітап» тақырыбында шағын мәтін жаз.











    Билет алу арқылы үш топқа біріктіру.

    Интербелсенді тақта







    Оқулық.

    6-сынып

























    «Мен оқыған кітап»




    Қосымша ақпарат

    Оқылған мәтіннен мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады,жауап береді.Үстеудің емле ережесін сақтай отырып тапсырма орындайды.





    Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай текеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    -Интербелсенді тақта



    1.Топтық,жұптық,жеке жұмыстарды бірлесіп,ынтымақтаса атқаруда белсенді оқу әдістерін қолданамын.

    2.«Сұрақтар жаңбыры» әдісімен өтілген сабақтарды пысықтауға байланысты сұрақтарға тыңғылықты жауап беруге дағдыланады.

    3.Жеке жұмыс үшін «Ізденіп тап» әдісі таңдап алынды.

    4.Барлық оқушыларға «Топтық зерттеу» әдісі бойынша тыңдалым дағдысы бойынша бірдей тапсырма берілді.


    Оқушылардың ілгерілеуін,уәжін дамыту мақсатында бірнеше бағалау түрлерін пайдаландым. Бірлескен топтық, жұптық,жеке жұмыстарын бағалауда «дескриптормен бағалау», «Балық түрімен бағалау», «Өзін-өзі бағалау баспалдағы» қолдандым.Кері байланыста «Төрт сөйлем» әдісі мен рефлексия кезінде «Білім шыңы» әдісін қолдандым.


    Интербелсенді тақтамен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігін сақтау ережелері назарға алынды.



    Рефлексия

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сай келетін сұрақтарға жауап беріңіз

    Оқу мақсаттары мен сабақ мақсаттары SMART өлшеміне сай шынайы жоспарланды. Оқу мақсатындағы дағдыға байланысты әдіс-тәсілдерді қолдандым.Сынпта қолайлы орта қалыптастыру үшін белсенді оқу және саралау әдістерін пайдаландым. Мұғалім мен оқушы арасында кері байланыс жүргізілді.Оқушылардың ілгерілеуін, уәжін дамыту мақсатында бірнеше қалыптастырушы бағалау түрлерін қолдандым. Оқушылар топтық,жұптық,жеке жұмыстарды бірлесе отырып,ынтымақтаса атқарды.Оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дискрипторлар қолданылды. Әр тапсырма барысында оқушы қажеттілігін ескере отырып,тапсырмаларды жүйелі қолдануды мақсат еттім.



    Сабақ оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Сабақтың оқу мақсаттары тапсырмаларды орындау барысында шынайы,қолжетімді болды.



    Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолданып, жеке, топтық жұмыстаржүргізу арқылы білім алушылардың бүгінгі тақырыпты меңгергеніне көзім жетті.Білім алушылар топтық жұмыстарды орындауда бір-бірімен ынтымақтастықта болды.

    Мәтін бойынша сұрақтар құрастырып, жауап беруде белсенділік танытты. Жеке жұмыс орындауда өз бетінше ізденіп, нәтижеге қол жеткізуге тырысты.Тақырып бойынша сұрақтар құрастырды. Сұрақтарға өз ойларын дәлелдеп, жауап берді.



    Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Жоспарланған саралау тапсырмалары оқушы қабілетіне сәйкес болды.

    Сабаққа байланысты жоспарлаған саралау тапсырмалары оқушылардың қажеттіліктеріне қарай жұмыс жасауына, оқушыларды ынталандыруға оң ықпалын тигізді.



    Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

    Тапсырмалар уақытқа шақталып берілгендіктен сабақ өз деңгейінде өтті.Уақытты тиімді пайдалана білдім.



    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Ықшамсабақ-тиімді жоспар құрудың үлгісі екендігіне көз жеткіздім.Сабақ мақсатын оқу мақсатымен байланыстыра отырып,жүйелі құруды үйрендім.Баланың жас ерекшеліктері мен қабілетін ескере отырып,сабақ барысындағы әрекеттерінде дағдыларды кіріктіруді,әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды назарда ұстау керектігін түсіндім.Ықшамсабақты жоспарлауда тренердің және әріптестерімнің кері байланысы бойынша «Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісін «Көршіңмен талқыла» әдісіне алмастырдым.Бұл әдістің тиімділігі оқушылар жұппен жұмыс орындап, жұмыстарын көршісімен ауыстырып,кері байланыс жасады.Жеке жұмыс барысында «Конверт-сұрақ» әдісінің тиімділігін айтты.Ықшамсабақтың жоспарын алдағы уақытта да SMART формасында қолданып,тәжірибеме толықтай енгіземін.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Жаңартылған бағдарлама Ашық сабақ 6 сынып
    07.06.2019
    1866
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кембілбекова Гулзина Оңғарбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации