1.Мотивация
2.Ізденіс
–ұйымдастыру
Кезеңі
3.Рефлексия
|
Балалар шеңбер жасап тұрады
да,өлең жолдарын әндетіп
айтқызады.
Аспан түрді
түндігін
Жерге сәуле
жайылды.
Неткен ашық күн
бүгін,
Қайырлы
таң,қайырлы!
Тәрбиешінің
әңгімесі:
-
-
1-2 санын санату арқылы екі
топқа бөлуЖаңасабақ:
Жұмбақжасыру .
-
Мектептіңжүрегі ,білімніңтірегі. (
Мұғалім)
-
Сауықтырарсырқатты ,жылыүнментілқатты.
(Дәрігер)
-
Тіктіәсемкиімді, дүкенгеәкепілінді. (
Тігінші)
-
Зымырандыерттеген, ай жұлдыздызерттеген.
(Ғарышкер)
-
Тәртіпзаңынсақтайды, ел сенімінақтайды.
(Маиқызметкері)
-
Тыныштықтыотанның, күзететінадамкім?
(Шекарашы)
-
Өскеншаштыжаратпайтын, қайшысы бар жалақтайтын.
(Шаштараз)
-
Дабылға
тез жететін, жалынғасүнгіпкететін.
(Өртсөндіруші)
-
Бал
татығанмәзір, ол бар жердеәзір.(Аспазшы)
-
Жалтылдапқалағы, салатынкімқаланы?
(Құрлысшы)
-
Тұрадыәркезсаудасатып, таразы,
шотпендостасып.(Сатушы)
-
Олкөліктітізгіндейді,жолжөнекейқсасынанжолаушыбірүзілмейді.
(Шофер)
Байланыс құралдары жайлы
түсінік беру.
-Мұнайдан алынатын
жанармай,жағармайлармен машиналар жүреді.Мұнайдан парафин
алынады.Парафинді электр жарығы жоқта
пайдаланамыз.
Тас қалаушы-бұл құрылыс
маманы.Үй құрылысында әртүрлі мамандық иелері бар.Олар:ағаш
шебері,тас қалаушы ,краншы, шатырлаушы, сылақшы.Сол сияқты басқа
мамандық иелері де бар.Олар:дәрігер,архитектор,
инженер,шахтер.
Слайд көрсету арқылы
тапсырмаларды орындату
Карточкамен
жұмыс
Сергіту
сәті:
Орнымыздан
тұрайық,
Құстай қанат
қағайық.
Бір отырып,біт
тұрып,
Сәл тынығып
алайық.
Әліппе-дәптермен
жұмыс:
Суреттегі мамандықтар жөнінде
әңгімелету.
Д/о» Кім
болам?»
Шарты:балаларға болашақта
қандай мамандық иелері болатындығын
әңгімелету.
Сабақты
қорытындылау.
Сұрақтар мен
тапсырмалар:
1.Қандай мамандықтарды
білесіңдер?
2.Жақсы мамандық иесі болу
үшін не істеу керек?
|
Бәрі бірге
қайталайды.
Балалар
тыңдайды.
Балалар түсінгендерін айтып
береді,сұрақтарға жауап
береді.
Өлең мазмұнына қарай қимылдар
жасайды.
Тапсырмаларды ынтамен
орындайды
Дидактикалық ойынға балалар
белсене қатысады.
Балалар интербелсенді тақтамен
жұмыс жасайды.
|
Жұмбақты дұрыс шеше
білді.
Барлық балалар берілген
тапсырманы орындады, сурет бойынша сөйлемдер
құрастыр
ды.
Сабақ мақсатына жетті, балалар
мамандық
тар туралы білмдер
алды.
|
|