Қоршаған ортамен танысу сабағынан ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы:
"Мамандықтар"

Өткізген: Мектепалды даярлық тобының
Бөлімі:Қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы : «Мамандықтар»
Мақсаты:
1.Адамдардың түрлі мамандықтар туралы білімдерін жетілдіру
2.Балалардың мұнайшы,шахтер,құрылысшы мамандықтар туралы түсінігін қалыптастыру.
Сөздік жұмыс:мұнай,таскөмір. Құрылысшы, сылақшы.
|
Іс-әрекет |
Тәрбиеші әрекеті |
Бала әрекеті |
Жағымды |
жағымсыз |
|
1.Мотивация
2.Ізденіс –ұйымдастыру Кезеңі
3.Рефлексия
|
Балалар шеңбер жасап тұрады да,өлең жолдарын әндетіп айтқызады. Аспан түрді түндігін Жерге сәуле жайылды. Неткен ашық күн бүгін, Қайырлы таң,қайырлы! Тәрбиешінің әңгімесі:
Жұмбақжасыру .
Байланыс құралдары жайлы түсінік беру. -Мұнайдан алынатын жанармай,жағармайлармен машиналар жүреді.Мұнайдан парафин алынады.Парафинді электр жарығы жоқта пайдаланамыз. Тас қалаушы-бұл құрылыс маманы.Үй құрылысында әртүрлі мамандық иелері бар.Олар:ағаш шебері,тас қалаушы ,краншы, шатырлаушы, сылақшы.Сол сияқты басқа мамандық иелері де бар.Олар:дәрігер,архитектор, инженер,шахтер. Слайд көрсету арқылы тапсырмаларды орындату Карточкамен жұмыс Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Құстай қанат қағайық. Бір отырып,біт тұрып, Сәл тынығып алайық. Әліппе-дәптермен жұмыс: Суреттегі мамандықтар жөнінде әңгімелету. Д/о» Кім болам?» Шарты:балаларға болашақта қандай мамандық иелері болатындығын әңгімелету. Сабақты қорытындылау. Сұрақтар мен тапсырмалар: 1.Қандай мамандықтарды білесіңдер? 2.Жақсы мамандық иесі болу үшін не істеу керек? |
Бәрі бірге қайталайды.
Балалар тыңдайды.
Балалар түсінгендерін айтып береді,сұрақтарға жауап береді.
Өлең мазмұнына қарай қимылдар жасайды.
Тапсырмаларды ынтамен орындайды
Дидактикалық ойынға балалар белсене қатысады.
Балалар интербелсенді тақтамен жұмыс жасайды. |
Жұмбақты дұрыс шеше білді.
Барлық балалар берілген тапсырманы орындады, сурет бойынша сөйлемдер құрастыр ды. Сабақ мақсатына жетті, балалар мамандық тар туралы білмдер алды. |
|
Күтілетін нәтиже:
Білу керек:мамандықтар туралы түсініктерін молайту.
Игеру керек:пайдалы қазбалардың алыну жолдарын игеруі.
Меңгеру керек:сурет бойынша әңгімелеп беруі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ.Қоршаған ортамен таныс.Тақырыбы:«Мамандықтар». Мектепалды даярлық сынып.
Ашық сабақ.Қоршаған ортамен таныс.Тақырыбы:«Мамандықтар». Мектепалды даярлық сынып.
Қоршаған ортамен танысу сабағынан ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы:
"Мамандықтар"

Өткізген: Мектепалды даярлық тобының
Бөлімі:Қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы : «Мамандықтар»
Мақсаты:
1.Адамдардың түрлі мамандықтар туралы білімдерін жетілдіру
2.Балалардың мұнайшы,шахтер,құрылысшы мамандықтар туралы түсінігін қалыптастыру.
Сөздік жұмыс:мұнай,таскөмір. Құрылысшы, сылақшы.
|
Іс-әрекет |
Тәрбиеші әрекеті |
Бала әрекеті |
Жағымды |
жағымсыз |
|
1.Мотивация
2.Ізденіс –ұйымдастыру Кезеңі
3.Рефлексия
|
Балалар шеңбер жасап тұрады да,өлең жолдарын әндетіп айтқызады. Аспан түрді түндігін Жерге сәуле жайылды. Неткен ашық күн бүгін, Қайырлы таң,қайырлы! Тәрбиешінің әңгімесі:
Жұмбақжасыру .
Байланыс құралдары жайлы түсінік беру. -Мұнайдан алынатын жанармай,жағармайлармен машиналар жүреді.Мұнайдан парафин алынады.Парафинді электр жарығы жоқта пайдаланамыз. Тас қалаушы-бұл құрылыс маманы.Үй құрылысында әртүрлі мамандық иелері бар.Олар:ағаш шебері,тас қалаушы ,краншы, шатырлаушы, сылақшы.Сол сияқты басқа мамандық иелері де бар.Олар:дәрігер,архитектор, инженер,шахтер. Слайд көрсету арқылы тапсырмаларды орындату Карточкамен жұмыс Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Құстай қанат қағайық. Бір отырып,біт тұрып, Сәл тынығып алайық. Әліппе-дәптермен жұмыс: Суреттегі мамандықтар жөнінде әңгімелету. Д/о» Кім болам?» Шарты:балаларға болашақта қандай мамандық иелері болатындығын әңгімелету. Сабақты қорытындылау. Сұрақтар мен тапсырмалар: 1.Қандай мамандықтарды білесіңдер? 2.Жақсы мамандық иесі болу үшін не істеу керек? |
Бәрі бірге қайталайды.
Балалар тыңдайды.
Балалар түсінгендерін айтып береді,сұрақтарға жауап береді.
Өлең мазмұнына қарай қимылдар жасайды.
Тапсырмаларды ынтамен орындайды
Дидактикалық ойынға балалар белсене қатысады.
Балалар интербелсенді тақтамен жұмыс жасайды. |
Жұмбақты дұрыс шеше білді.
Барлық балалар берілген тапсырманы орындады, сурет бойынша сөйлемдер құрастыр ды. Сабақ мақсатына жетті, балалар мамандық тар туралы білмдер алды. |
|
Күтілетін нәтиже:
Білу керек:мамандықтар туралы түсініктерін молайту.
Игеру керек:пайдалы қазбалардың алыну жолдарын игеруі.
Меңгеру керек:сурет бойынша әңгімелеп беруі.
шағым қалдыра аласыз













