Сабақтың басталуы
|
Ұйымдастыру сәті.
сәлемдесу, қатысушыларды тексеру.
Оқушылар назарын жұмылдыру,жұпқа
бөліну
«Сурет бойынша
әңгіме» әдісі
Жұптарға тақырыпқа сай
суреттер беріледі. Сол суреттерге қарап оқушылар әңгіме құрастыру
керек. Онда сурет қай уақытта түсірілген, нені бейнелейді, қай
жерде, осы суретке қарап сол уақыт туралы не айтуға
болады?
|
Білімді өзектендіру
Үй
тапсырмасы
Өткен білімді еске
түсіру
Өздеріне берілген сұрақтар
бойынша әңгімелейді
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігне қарай мадақтау әдісі бойынша
бағланады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
|
1 ші
тапсырма
«Жұппен
оқып,жұппен баянда»
әдісі
Сынып оқушылары жұппен (А, Б
оқушы) отырады. Берілетін мәтін 2-ге бөлінген. 1-ші бөлімін А, 2-ші
бөлімін Б оқушы оқиды. Сосын бір-біріне оқығандарын айтады. Екеуі
бірігіп мәтін бойынша сұрақтар дайындайды. Сынып болып сол
сұрақтарға жауап береді.
«Әскери робот
түрлері» атты бейне роликті
көрсету
2 ші
тапсырма
«Борт журналы»
әдісі
«Борт журналы» -
тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі
әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым
түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң
қолданылады
«Әскери сапер»
атты бейнеролик
тамашалау
3 ші
тапсырма
«Түйінді сөздер»
әдісі
Мұғалім жаңа
тақырыптың ішінен түйінді сөздерді әр жұпқа бөліп
береді
«Ұшқышсыз ұшу
аппараттары» атты бейнеролик
тамашалау
.
4 ші
тапсырма
«Атаулар (терминдер) кестесі»
әдісі
Кстеге тақырып бойынша 3 негізгі
атауларды (терминдерді) жазып,оқушыларға оларды мынандай кестеге
түрлендіруді ұсынамыз
|
Берілген мәтінді
жұптағы оқушылар кезекпен оқып,мәтінді баяндайды.Жұптасып сұрақтар
дайындайды,келесі жұптар сұрақтарға жауап
береді.
Бейне роликті
тамашалайды.
Оқушылар берілген
мәтіндер бойынша журналды
толтырады
Бейне роликті
тамашалайды.
Оқушылар жұп болып
бірігіп сол сөздердің анықтамасын, мағынасын ашып, басқа жұптарға
түсіндіреді.
Бейне роликті
тамашалайды
Оқушылар бұл тапсырманы
алдымен жекелей (2-4 минут) орындап, одан кейін кестелерін топ
(немесе жұп) ішінде оқып, талқылап, толықтырады (3-6
минут).
|
Бағалау кестесін
толтыру арқылы бағалау
Бағалау кестесін
толтыру арқылы бағалау
Бағалау кестесін
толтыру арқылы бағалау
Бағалау кестесін толтыру
арқылы бағалау
|
“Роботтарға арналған міндеттер” тақырыбы бойынша мәтін, оқу- лық, дәптерлер
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бос жолдармен
суреттермен сөйлем»
әдісі.
Мұғалім оқушыларға
тақырыпқа қатысты сөздері түскен сөйлем суретімен
ұсынады.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар топпен не
жеке (жұппен) бірлесе сөйлемді өз ойларымен
аяқтайды.
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен
өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін
маған..........сәті түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
Үй
тапсырмасы: §18-ты оқу. Ar-
duino машинкасын Android
смарт- фондағы G-сенсордың
көмегімен басқару бойынша
проблемаларды шешу мысалдарын іріктеу.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
|