Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сынып сағаты: "Жолдан абай болайық!"
Материал туралы қысқаша түсінік
жақсы сынып сағаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2018
802
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
сынып 1 «А» мерзімі: 07.12.2018 мұғалімі: Ержан ТСабақтың тақырыбы: Жолда жүру ережесіне саяхатСабақтың мақсаты: Жолда жүру ережелерін білу, Бағдаршамның түстерін ажырату, және жол белгілерін білу салыстыра алу. Күтілетін нәтиже: жолда жүру ережесін біледі, бағдаршамның түстерін ажырата алады, жол белгілерін біледі, және салыстыра алады.Көрнекіліктері: шар, бағдаршамның суреттері, плакат, оқушылар жұмыстары. Ұйымдасыру кезеңі:
Асем: Тоқта! Сақтан! Жол ашық!Жүрме жолға таласып.Жол тәртібін білейік,Аман - есен жүрейік!
Нұрмухамед:Қызыл жарық жанғанда,Қалт тоқтай қал табанда.Сары шамы жанғанда,Сақ, абай бол барынша.Жасыл жарық жол ашық,Зымырай бер бел асып. Балжан: Жол тәртібін білейік, Аман-есен жүрейік.Қазақ атты елімде,Бақытты өмір сүрейік!
Поезді келесі аялдамаға жіберейік (Дауыстарын шығару немесе музыка қосу)№1 АЯЛДАМА « Сұрақ –жауап» Сұрақтарды мұқият тыңдап, жақсы жауап беруіміз керек, жақсы жауап берген топ жетон жинаймыз сабақтың соңында қай топта көп жетон бар сол топ жеңіске жетеді.1-топ: Жол ережесі дегеніміз не?2-топ: Жол ережесін не үшін білуіміз керек? 3- топ: Жол ережесін қалай сақтаймыз? (Оқушылар жауаптары тыңдалады. Өздерін шапалақтап, бағалап жетон беріледі.)2-тапсырма. «Жұмбақтар» мұқият тыңдаймыз әр топқа 2 жұмбақ жасырамын.1-топ: 1.Ала таяқ ұстаған,Жол тәртібін нұсқаған. Өміріңді күзеткен. Ысқырықпен түзеткен.(Полиция қызметкері) 2. Көше бойлап аяңдайды,Адам тасып, аялайды. (Автобус) 2-топ: 1. Көліктің қаншасын үстінен өткізген,Іргеден басталып, алысқа жеткізген. (Жол)2. Жоқ өзінде бас та, ауыз да, құлақ та,Бақырайған үш көзі бар бірақ та. (Бағдаршам) 3- топ: 1. Арқаным бар тым ұзын,Ала - алмайсың бір үзім.Табыңдаршы, балалар,Бұл жұмбақтың шешуін. (Жол)2. Өзі сөйлей білмейді,Бірақ «Тоқта, жүр!» дейді. (Бағдаршам)(Оқушылар жауаптары тыңдалған соң, бағалап жетондар таратып, жарайсыңдар балалар)№2 АЯЛДАМА: Сендер парталарыңның үстінде бағдаршам бар, ол бардаршамды қолдарыңа алып топпен бояйсыңдар ( топта екі жұмыс)1-топ: Бағдаршамның қызыл көзі ғана жану керек. 2- топ: Бағдаршамның жасыл көзі ғана жануы керек.3-топ: Бағдаршамның сары түсі ғана жануы керек.Тек ғана бір көзін бояуларың керек. Жұмысты аяқтаған топ тақтаға шығып қорғайды. (қол шапалақтау, өздерін бағалау, жетон беру.) Интерактивті тақтадан көрсету керек. Дұрыс жауаптарын.Сұрақтар: Бағдаршамның қандай түсі жанғанда адам жүруге болады? Немесе болмайды?№3 АЯЛДАМА « Сергіту жаттығуы» Кім мұқият есіне сақтайды: Шеңбереге тұрамыз Бағдаршамның қызыл көзі жанғанда (тоқтаймыз.)Сары көзі жанғанда қолдарын шапалақтайды. (орнымызда ғана жүреміз) Жасыл түсі жанғанда ( жүреміз). Тамаша өте жақсы бәрің мұқият есте сақтайды екенсіңдер «Жарайсыңдар!» жетон беру. Олай болса келесі аялдамаға жүрейік ол аялдамада бізді не күтіп тұр екен. Поездің даусын қосу. №4 АЯЛДАМА «Жол белгілерін атаймыз.»Біз тек бағдаршам деп жатырмыз Балалар бағдаршамнан басқа жол белгілері де бар екен. Сендердің естулерің барма жол белгілері туралы ? Қандай жол белгілерін білеміз? (Оқушалар жауаптарын тыңдау.) Олай болса тапсырма орындап көрейік. Әр парталарыңның үстінде мазайкалар бар және ақ парақтар бар сол ақ параққа мазайкаларды дұрыстап, жапсырып. құрастырыңдар. Әр топқа екі белгі беріледі.(Жолда жүру ережесінің әнін қоямын.) тапсырма орындалып болған соң әр топтан бір оқушы шығып жұмыстарын қорғайды.ҚБ( шапалақтау әдісі арқылы қолдарын шапалақтап бағалайды және жетондар алады, егер 2 тапсырманың екеуі де дұрыс болса 2 жетон беріледі)Тапсырма: Топпен ақылдасып жауап береді, әр топқа интер тақтада суреттер беріледі олар топпен ақылдаса жауаптарын хормен айтады. 1-топ Жаяу жүргінші жолы2-топ: Автобус аялдамасы.3-топ Тайғақ жолҚб (бір бірін шапалақтау әдісі арқылы бағалау, жетон беру.) келесі аялдамаға кеттік поездің даусымен № 5 АЯЛДАМА (соңғы аялдама ) «Топ басшылары сайысы» болады , болмайды деп жауап беру керек.Жаяу адам жүретін белгі жоқ жермен өтуге ...... жол бойында қалай болса солай жүруге......... жол бойында доп қуалап ойнауға ........... жол жиегінде ролик тебуге...... жүріп бара жатқан машинаның артынан жүгіруге ..... Көшенің келесі бетіне қай жерден өту керек? хормен: әнРефлекция Бүгінгі сабақта не білдік?Не үйрендік?Қай тапсырма ұнады? Сабақта өзіңнің көңіл күйің қандай болды?
«Свободный орта мектебі» КММ
Тақырыбы: «Жолда жүру ережесін білесің бе?»Өткізген: Ержан Т
- сыныпты түгендеу, оқушылармен және ұстаздармен амандасу.
- Бағдаршамның қызыл түсі жанып тұрса, жүгіріп өте шығамыз ба?
- Өте асығыста келе жатырмыз, көліктердің арасынан жүгіріп өте шығуға болама?
- Үйден мектепке кетіп бара жатып, көлік жүретін жолмен ойнауға болама?
Асем: Тоқта! Сақтан! Жол ашық!Жүрме жолға таласып.Жол тәртібін білейік,Аман - есен жүрейік!
Нұрмухамед:Қызыл жарық жанғанда,Қалт тоқтай қал табанда.Сары шамы жанғанда,Сақ, абай бол барынша.Жасыл жарық жол ашық,Зымырай бер бел асып. Балжан: Жол тәртібін білейік, Аман-есен жүрейік.Қазақ атты елімде,Бақытты өмір сүрейік!
Поезді келесі аялдамаға жіберейік (Дауыстарын шығару немесе музыка қосу)№1 АЯЛДАМА « Сұрақ –жауап» Сұрақтарды мұқият тыңдап, жақсы жауап беруіміз керек, жақсы жауап берген топ жетон жинаймыз сабақтың соңында қай топта көп жетон бар сол топ жеңіске жетеді.1-топ: Жол ережесі дегеніміз не?2-топ: Жол ережесін не үшін білуіміз керек? 3- топ: Жол ережесін қалай сақтаймыз? (Оқушылар жауаптары тыңдалады. Өздерін шапалақтап, бағалап жетон беріледі.)2-тапсырма. «Жұмбақтар» мұқият тыңдаймыз әр топқа 2 жұмбақ жасырамын.1-топ: 1.Ала таяқ ұстаған,Жол тәртібін нұсқаған. Өміріңді күзеткен. Ысқырықпен түзеткен.(Полиция қызметкері) 2. Көше бойлап аяңдайды,Адам тасып, аялайды. (Автобус) 2-топ: 1. Көліктің қаншасын үстінен өткізген,Іргеден басталып, алысқа жеткізген. (Жол)2. Жоқ өзінде бас та, ауыз да, құлақ та,Бақырайған үш көзі бар бірақ та. (Бағдаршам) 3- топ: 1. Арқаным бар тым ұзын,Ала - алмайсың бір үзім.Табыңдаршы, балалар,Бұл жұмбақтың шешуін. (Жол)2. Өзі сөйлей білмейді,Бірақ «Тоқта, жүр!» дейді. (Бағдаршам)(Оқушылар жауаптары тыңдалған соң, бағалап жетондар таратып, жарайсыңдар балалар)№2 АЯЛДАМА: Сендер парталарыңның үстінде бағдаршам бар, ол бардаршамды қолдарыңа алып топпен бояйсыңдар ( топта екі жұмыс)1-топ: Бағдаршамның қызыл көзі ғана жану керек. 2- топ: Бағдаршамның жасыл көзі ғана жануы керек.3-топ: Бағдаршамның сары түсі ғана жануы керек.Тек ғана бір көзін бояуларың керек. Жұмысты аяқтаған топ тақтаға шығып қорғайды. (қол шапалақтау, өздерін бағалау, жетон беру.) Интерактивті тақтадан көрсету керек. Дұрыс жауаптарын.Сұрақтар: Бағдаршамның қандай түсі жанғанда адам жүруге болады? Немесе болмайды?№3 АЯЛДАМА « Сергіту жаттығуы» Кім мұқият есіне сақтайды: Шеңбереге тұрамыз Бағдаршамның қызыл көзі жанғанда (тоқтаймыз.)Сары көзі жанғанда қолдарын шапалақтайды. (орнымызда ғана жүреміз) Жасыл түсі жанғанда ( жүреміз). Тамаша өте жақсы бәрің мұқият есте сақтайды екенсіңдер «Жарайсыңдар!» жетон беру. Олай болса келесі аялдамаға жүрейік ол аялдамада бізді не күтіп тұр екен. Поездің даусын қосу. №4 АЯЛДАМА «Жол белгілерін атаймыз.»Біз тек бағдаршам деп жатырмыз Балалар бағдаршамнан басқа жол белгілері де бар екен. Сендердің естулерің барма жол белгілері туралы ? Қандай жол белгілерін білеміз? (Оқушалар жауаптарын тыңдау.) Олай болса тапсырма орындап көрейік. Әр парталарыңның үстінде мазайкалар бар және ақ парақтар бар сол ақ параққа мазайкаларды дұрыстап, жапсырып. құрастырыңдар. Әр топқа екі белгі беріледі.(Жолда жүру ережесінің әнін қоямын.) тапсырма орындалып болған соң әр топтан бір оқушы шығып жұмыстарын қорғайды.ҚБ( шапалақтау әдісі арқылы қолдарын шапалақтап бағалайды және жетондар алады, егер 2 тапсырманың екеуі де дұрыс болса 2 жетон беріледі)Тапсырма: Топпен ақылдасып жауап береді, әр топқа интер тақтада суреттер беріледі олар топпен ақылдаса жауаптарын хормен айтады. 1-топ Жаяу жүргінші жолы2-топ: Автобус аялдамасы.3-топ Тайғақ жолҚб (бір бірін шапалақтау әдісі арқылы бағалау, жетон беру.) келесі аялдамаға кеттік поездің даусымен № 5 АЯЛДАМА (соңғы аялдама ) «Топ басшылары сайысы» болады , болмайды деп жауап беру керек.Жаяу адам жүретін белгі жоқ жермен өтуге ...... жол бойында қалай болса солай жүруге......... жол бойында доп қуалап ойнауға ........... жол жиегінде ролик тебуге...... жүріп бара жатқан машинаның артынан жүгіруге ..... Көшенің келесі бетіне қай жерден өту керек? хормен: әнРефлекция Бүгінгі сабақта не білдік?Не үйрендік?Қай тапсырма ұнады? Сабақта өзіңнің көңіл күйің қандай болды?
«Свободный орта мектебі» КММ
Тақырыбы: «Жолда жүру ережесін білесің бе?»Өткізген: Ержан Т
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)