Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық тәрбие сағаты "Еңбектің наны тәтті"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Еңбектің наны тәтті.Мақсаты: Балалардың «еңбек» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту.Міндеттері:
еңбектің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру;
еңбекті қадірлеу, бағалау, еңбектің қуанышын сезіну, іскерліктерін дамыту;
еңбек сүйгіштікке, табандылыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Көрнекі құралдары: дәптер, оқулық, түрлі түсті қағаздар, қайшы.Шаттық шеңберіМұғалім балаларменбірге шаттық шеңбер құрып тұрады, сәлемдеседі. Мына өлең жолдарындауыстапайтады: Әдепті де өнерлі,Еңбексүйгіш баламыз.Жаңа істің шебері,Жасаушысыболамыз.Жаңа сабақ тақырыбымен таныстыру.-Алдыңғы сабақтарда біз өнер мен білімдіигеру мен ақылды болу үшін көп еңбектену қажеттігі туралы қызықты шығармалармен таныстық. Адам еңбектің дәмін өзі тер төккенде ғана жақсы сезінеді. Бүгін біз осы туралы әңгімелесеміз.ӘңгімелесуОқушылармен*Адамға еңбекқорлық не үшін қажет?*Өз еңбектеріңіздің жемісін көрген кезде қандай сезімде болдыңдар? Дегенсауалбойынша әңгімелесу.Мәтінмен жұмысЕңбек етудің мәнін түсіндіру үшін әңгімелеу жұмысы ұйымдастырылады.Осы жерде мәтін таратылмас бұрын оқушыларға 3-топқа бөлінуді ұсыну.Топтарға үлестірмелі карточкада жазылған мәтіндер таратып беру. Әр топ берілген мәтінді оқып мазмұнын әңгімелеп береді.1-топ «Маңдай тер» Б.Досымов.
2-топ «Түскі тамақ пен кешкі тамақ» С.Көбеев.3-топ «Еңбекпен тапқан тиын» ( грузин ертегісі)Әр топқа өз мәтінінің мазмұны бойынша сұрақтар қойылып, жауаптары тыңдалады. Сергіту сәтіЕңбектің мәнін ұғындыру мақсатында сергіту сәті ұйымдастырылады.
ЕңбекН.ЖанаевҚырға шықсаң, өрлеп,Мұның аты – Еңбек.Кесте тіксең ,зерлеп,Мұның аты – Еңбек.Сабағыңа жөндепӘзірленсең – Еңбек.Қиындықтың бәрінЕңбек қана жеңбек.Дәйек сөзОқушылардың ойлары дәйексөздің мәнін түсіндірумен түйінделеді.Тақтаға «Бейнетің қатты болса, татқаның тәтті болар» деген халық мақалын жазып қою және оның мәнін түсіндіру.- Әрадам өз еңбегінің нәтижесін көргенде асқан қуанышты сезімдеболады, оны басқалардың таптауынажолбермейді. Әркімге өзінің еңбегімен келген нәрсе ыстық және қымбат. «Бейнетің қатты болса, татқаның тәтті болар» деген халық даналығы осыдан шыққан.ТапсырмаСабақта оқушылардың алған білім-біліктеріндамыту мақсатында әр топқа тапсырмаберіледі.1-тапсырма бойынша оқушылар оқулықта ұсынылған суреттерге қарап , өздеріне ұнайтын еңбек туралыайтыпбереді.2-тапсырма бойынша өз қолдарыңмен түрлі бұйымдар жасап, «Бәрі де еңбектің арқасы» атты көрме ұйымдастырады.Жаңа ақпаратМұғалім оқушыларға еңбек, еңбекқорлық сөздерінің мағынасын ашып түсіндіреді:«Адал еңбектің нәтижесі адамды қуанышқа бөлейді. Адам өз мақсатына ерінбей еңбек еткенде ғана қол жеткізеалады.»ОйынБалалардың денесінсергітумен жұмыс істеуге дағдыландыру мақсатында « Аралар» аттыойын жүргізіледіБір топ бала қол ұстасып, шеңбер жасап тұрады да, 3-4 бала ортаға шығады.
Баудағы кім?
Олар – аралар.
Ара болсаң, ызыңда
З-з-з, ж-ж-ж, з-з-з, ж-ж-ж!
Жұмыс істе , тығылма!
Араларбір-бірімен сөйлесе бастайды, қандай жұмыс түрін көрсететінін келіседі. «Жұмыс істе, тығылма!» -деген сөзді естігенкезде тоқыма тоқығандай, ағаш жарғандай, оны аралағандай, еден сыпырғандай қимыл-қозғалыстар жасайды:Топ-топ ара ұшады,Үстімен де бұтаның,Астымен де бұтаның.Үстімен де бұтаның.Балаларосылай әндетіп, аралардың қимылын қайталайды да: «Тап болсаң бір жалқауға, алыпкел оны ортаға!» -депхормен әндетеді.Аралар осы сөздерді айта жүріп, өздерінің қимылын қайталай алмаған «жалқауларды» ортаға шығарады да, өздері солардың орнынабарып тұрады. Енді шеңбер жасап тұрғандардың бәрі дауыстап әндетеді:Әй-әй , жалқау бұл қулар,Жалқауды тез қуыңдар!Сөйтіп, сұқ саусақтарын шошайтып жалқауларды аластайды. Бұдан кейінойын қайта басталады.Дәптермен жұмыс Дәптердегі тапсырма оқушылардың еңбек туралыойларын тереңдету мақсатында беріледі.Тапсырма: Дәптерде берілгенЕртай Ақышбаевтың «Маңдай тердің жемісі» атты өлеңін оқып, мазмұнына сәйкес сурет салу.Қорытындылау- Адал еңбек адамды қуанышты сезінуге, өзіне дегенсенімділіккежетелейді, бақытқа, байлыққа жеткізеді. Еңбексүйгіш адамайналасына да сыйлы, беделдіболады. Әрқашан өз ісімізгеадалболып, еңбектің тәтті дәмін сезінебілейік. Адал еңбекті бағалап, қадірлейік.Жүректен жүреккеМұғалім балаларменбірге шеңбер құрып тұрады да кезегімен «Өз еңбегіңнің жемісінеліктен тәтті?» деген сұраққа жауапберіп шығады. Балалардың жауаптары «Өйткені ...»депбасталады:-Өйткені өз қолыңмен жасайсың.- Өйткені өз күшіңді жұмсайсың.- Өйткені қиналып, шыдап көресің.Бір-біріне еңбектерінің жемістіболуынатілекбілдірулерін сұрау.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз