Материалдар / Ашық тәрбие сағаты "Мен-өз елімнің патриотымын"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық тәрбие сағаты "Мен-өз елімнің патриотымын"

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдептілік ,ар-ұят-адамдықтың белгісі деген халық мақалын түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2021
293
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Арнайы мектеп педагогикалық ұжымдар, балалардан қоғамға деген қажеттілін тәрбиелеуге бағытталған.Естімейтін және нашар еститін балаларды еңбекке тәрбиелеу басты мақсат болып табылады.Бастауыш сыныптарынан бастап,балалар өздерінше қызмет етеді:дене шынықтыру,төсектерін жинайды,сыныпта кезекшілік атқарады.Кейінен қзңне қызмет ету қиындатылады: асханада кезекшілік атқарады,мектеп ауласын тазартады.

Жоғары сыныптың баллары өзіне қызмет көрсетуді үйретіп қана қоймай,сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларына өздерінің тәжірбиелерін үйретуге тырысады.

Естімейтін және нашар еститін рухани байлықтарды әртүрлі қабылдайды.Осының салдарынан психикалық даму ерекшіліктері байқалады.Қоғамдағы қарым-қатынасты игеру балалардың жанұядағы қарым-қатынасына,жанұядағы мәдениетіне, педагогикалық жұмыс жүйесіне байсалнысты.Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы естімейтін балалардың негізгі іс-әрекеті –ойын.

Д.Б.Элькониннің айтуы бойынша «Ойынша арқылы іс-әрекет пайда болып,адамгершілік артады.»

Өмірдің әртүрлі жағдайларын ойнай отырып затар, құбылыстар және адам турлы мағлұматтар алып, олады ұжымдық, қоршаған ортамен және бір-бірімен қарым-қатынасы қалыптасды,

Естімейтін балалар және нашар еститін балаларды тәрбиелеуде, мұғалімдер мен тәрбиешілер, олардың даму ерекшіліктеріне қарап, әдістер мен тәрбиенің салаларына байланысты нақты формаларды өңдеп, қарастыру үшін ең алдымен тәрбиені тәжірибелер арқылы зерттеп, жалпылап алу керек.

Естімейтін және нашар еститін балаларға арналған мектептің жалпы және негізгі мақсаты-естімейтін және нашар еститін оқушыларды жан-жақты дамытып, өз бетімен өмір сүруін және еңбек етуіне даярлық жасау. Бұл міндеттерді шешу үшін жүйелі түрде коррекциялық шаралар жасау,есту кемістігі бар балалардың кемістігін жақсарту, жеке тұлғаның жан-жақты қалыптасуы мен әлеуметтік бейімделуін жоспарлап жүргізу керек.

Естімейтін және нашар еститін балаларға арналға арналған мектептің мұғалімдері мен тәрбиеленушілердің қоршаған ортаға деген көз-қарасын,іс-әрекетіне баға беруге қалыптастыру.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!