Материалдар / Ашық тәрбие сағаты: "Өмірге салауатты қадам" 2-сынып

Ашық тәрбие сағаты: "Өмірге салауатты қадам" 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаты: Өмірге салауатты қадам 2-сынып .Біртұтас тәрбие. Қауіпсіздік ережесі
Авторы:
05 Сәуір 2025
388
5 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

сабақтың тақырыбы)

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

07.04.2025

Сынып: 2 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Өмірге салуатты қадам

Құндылықты дарыту

Оқушыларға салауатты өмір салтының маңыздылығын түсіндіру.

Денсаулықты күтуге, дұрыс тамақтануға, спортпен айналысуға баулу.

Зиянды әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.

Қауіпсіздік сабағы

«ЕГЕР ЖАБАЙЫ ЖАНУАРЛАРДЫ КЕЗДЕСТІРСЕМ НЕ

ІСТЕЙМІН?»


Мақсаты

Сабақтың мақсаты: оқушыларды жабайы жануарлармен кездескен кездегі мінез- құлық ережелерімен таныстыру.



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Амандасу, оқушылардың көңіл-күйін білу.

«Көңілді шеңбер» ойыны (балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады).

Тақырыппен таныстыру:

Мұғалім:
– Балалар, бүгін біз денсаулығымызды қалай күту керектігі туралы сөйлесеміз. Денсаулық – адамға берілген ең үлкен байлық. Дені сау адам – бақытты адам!

Сұрақ: «Денсаулық» деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді?
(Оқушылардың жауаптары тыңдалады, тақтаға негізгі сөздер жазылады: тазалық, спорт, дұрыс тамақтану, зиянды әдеттерден аулақ болу, ұйқы, демалыс).


Дұрыс тамақтану

Денсаулығымыз мықты болуы үшін пайдалы тағамдарды таңдауымыз керек. Көкөністер, жемістер, сүт өнімдері, ет пен балық бізге күш-қуат береді. Ал газдалған сусындар, чипстер, тәттілерді аз жеуге тырысу керек.

Тапсырма:
? Суреттен пайдалы және зиянды тағамдарды ажырат.
(Мұғалім оқушыларға әртүрлі тағам суреттерін беріп, олардан пайдалы және зияндысын бөліп қоюды сұрайды.)




Сабақтың ортасы

  1. Денсаулықтың алғышарттары:
    Мұғалім:

    • Деніміз сау болу үшін бізге не істеу керек? (Оқушылардың жауаптарын тыңдау).

Төрт негізгі қағида:

    1. Дұрыс тамақтану

    2. Денені шынықтыру

    3. Тазалық сақтау

    4. Күн тәртібін сақтау

  1. Топтық жұмыс:

Оқушыларды төрт топқа бөлу.

Әр топқа бір қағида бойынша постер жасау және оны таныстыру.

  1. Қызықты сергіту сәті:

«Көңілді жаттығу» (ән ырғағымен дене қимылдарын жасау).


Тазалық – денсаулық кепілі

Күн сайын қолымызды жуып, тістерімізді тазалап, таза киім кию – микробтардан қорғанудың ең жақсы жолы.

Тапсырма:
? "Тазалық күн тәртібі" суретін сал
Балалар өздерінің таңертеңгілік және кешкілік тазалық жасау әдеттерін көрсететін сурет салады.




Сабақтың соңы

Ойын: «Дұрыс – бұрыс»
Мұғалім әртүрлі жағдайларды айтады, оқушылар «дұрыс» немесе «бұрыс» деп жауап береді.

Тәттіні көп жеу – бұрыс

Күнделікті спортпен айналысу – дұрыс

Қолды жумай тамақтану – бұрыс

Түнде кеш жату – бұрысКөкөніс пен жеміс жеу – дұрыс

Рефлексия:

«Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?»

«Салауатты өмір сүру үшін қандай қадам жасайсыңдар?»


Жақсы әдеттер – ұзақ өмір сүрудің кепілі

Күні бойы сергек жүру үшін ерте ұйықтап, ерте тұру, таза ауада серуендеу, көбірек күлу керек.

Тапсырма:
? "Пайдалы әдеттер" ойыны
Мұғалім әртүрлі әдеттерді дауыстап оқиды (мысалы: "Таңертең ерте тұру", "Тәттіні көп жеу", "Кітап оқу", "Күнде телефон қарау"). Егер бұл пайдалы әдет болса, балалар шапалақтайды, егер зиянды болса, тыныш тұрады.




Қауіпсіздік сабағы

«ЕГЕР ЖАБАЙЫ ЖАНУАРЛАРДЫ КЕЗДЕСТІРСЕМ НЕ

ІСТЕЙМІН?»

Сабақтың мақсаты: оқушыларды жабайы жануарлармен кездескен кездегі мінез- құлық ережелерімен таныстыру.

Сабақ барысы

1.Ұйымдастыру кезеңі

Жағымды мотивациялық көзқарасты қалыптастыру (1-2 мин).

  1. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы. - «Жабайы жануарлар».

  2. Білімді өзектендіру. Өтілгенді қайталау

Жабайы жануарлар қайда тұрады? Үй жануарлары қайда тұрады?

- Өкінішке қарай, барлық үй жануарлары иелерімен бірге өмір сүрмейді, олардың көпшілігінде баспана жоқ және көшеде, далада тұруға мәжбүр. Олар жиі ашығады.

4. Білімді бастапқы игеру және түсінгенін тексеру

Неліктен көше иттері шабуыл жасайды деп ойлайсыздар? Көше иттері өз беттерінше өмір сүреді, тамақ іздейді. Көше иттердің шабуылының ең айқын себептерінің бірі – ойнауға деген ұмтылыс. Иттер жалығады, ойнағысы келеді, әсіресе айғайлап, қол бұлғап, жүгіріп келе жатқан адам иттер үшін керемет ойыншық. Әрине, әркім осындай ойынның барлық қауіптілігіне қарамастан, жол бойында қуана-қуана жүретін иттерді кездестіреді. Өтіп бара жатқан көліктердің артынан жүгіреді. Егер адам кездейсоқ иттер жүрген аумаққа тап болса, онда жануарлар бөтен адамды қуып жіберуге тырысады. Көше иттері шабуылының тағы бір себебі – бұрынғы кек. Адамдар қанша рет таспен немесе таяқпен ұрғанын, оларды қаншалықты жиі ұрып-соғып, мазақ еткенін елестету қиын.

Есіңде болсын!

жалғыз келе жатқанда ит алдыңнан шықса, басқа (қарама-қарсы) жаққа бұрылуға тырысыңыз, айқайламаңыз;

-ересек адамдарға қарай сабырлы түрде жақындауға тырысыңыз;

-егер кенеттен ит кішкентайларға жасырынып (жақындаса), бұл туралы ересектерге тез хабарлаңыз; -иттерді ызаландырмаңыз. Тыйым салынады:

итке таяқ, бұтақ лақтыруға, қол бұлғауға; айқайлауға; - жейтін азығын тартып алуға.

Көшеде жануарларды байқасаңыз ата-анаңызға хабарлаңыз, кеңес алыңыз немесе ветеринарлық ауруханаға хабарласып, апарыңыз.

5. Бекіту

- Сіздердің үстелдеріңізде әрқайсысында екі жартыға бөлінген қағаз парақтары бар екі бағанға жауаптарды жазып, сұраққа жауап беріңіз, өзіңіздің қазіргі және ересек болған кездегі әрекеттеріңізді жазыңыз. Көшеде қаңғыбас жануармен (мысық, ит) кездескенде не істейсіз?

6. Қорытынды. Рефлексия

Білдім. Білемін. Білгім келеді . Пайдалы сілтеме:

https://www.youtube.com/watch?v=9xvc5ySjiXU&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS -IEuEG9KjOrJzvPM&index=27


































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі