Ашық тәрбие сағаты "Зорлық -зомбылықтың алдың алу"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық тәрбие сағаты "Зорлық -зомбылықтың алдың алу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Зорлық -зомбылықтың алдың алу жақдайлары туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Арнайы мектеп педагогикалық ұжымдар, балалардан қоғамға деген қажеттілігін тәрбиелеуге бағытталған.Естімейтін және нашар еститін балаларды еңбекке тәрбиелеу басты мақсат болып табылады.Бастауыш сыныптарынан бастап,балалар өздерінше қызмет етеді:дене шынықтыру,төсектерін жинайды,сыныпта кезекшілік атқарады.Кейінен өзіне қызмет ету қиындатылады: асханада кезекшілік атқарады,мектеп ауласын тазартады.

Жоғарғы сыныптың балалары өзіне қызмет көрсетуді үйреніп қана қоймай,сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларына өздерінің тәжірибелерін үйретуге тырысады.

Естімейтін және нашар еститін рухани байлықтарды әртүрлі қабылдайды.Осының салдарынан психикалық даму ерекшеліктері байқалады.Қоғамдағы қарым-қатынасты игеру балалардың жанұядағы қарым-қатынасына,жанұядағы мәдениетіне, педагогикалық жұмыс жүйесіне байланысты.Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы естімейтін балалардың негізгі іс-әрекеті –ойын.Д.Б.Элькониннің айтуы бойынша «Ойын арқылы іс-әрекет пайда болып,адамгершілік артады».Өмірдің әртүрлі жағдайларын ойнай отырып заттар, құбылыстар және адам турлы мағлұматтар алып, оларда ұжымдық, қоршаған ортамен және бір-бірімен қарым-қатынасты қалыптастырады.Естімейтін балалар және нашар еститін балаларды тәрбиелеуде,мұғалімдер мен тәрбиелеушілер, олардың даму ерекшеліктеріне қарап,әдістер мен тәрбиенің салаларына байланысты нақты формаларды өңдеп,қарастырған жөн. Осы мәселелерді арнайы мектептерде қарастыру үшін ең алдымен тәрбиені тәжірибелер арқылы зерттеп,жалпылап алу керек.

Естімейтін және нашар еститін балаларға арналған мектептің жалпы және негізгі мақсаты –ол балаларды жан-жақты дамытып, өз бетімен өмір сүруін және еңбек етуіне даярлық жасау .Бұл міндеттерді шешу үшін жүйелі түрде коррекциялық шаралар жасау, есту кемістігі бар балалардың кемістігін жақсартыу, жеке тұлғаның жан-жақты қалыптасуы мен әлеуметтік бейімделуін жоспарлап жүргізу керек.

Естімейтін және нашар еститін балаларға арналған мектептің мұғалімдері мен тәрбиелеушілердің негізгі міндеті ,яғни тәрбиеленушілердің қоршаған ортаға деген көз-қарасын ,іс-ірекетіне баға беруге қалыптастыру.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.06.2021
630
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі