II - кіші «Қарлығаш-І » тобы ның ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:20.04.2018 ж.
Білім беру саласы: «Таным», «Әлеуметтік орта», «Шығармашылық»
Бөлімі: ҚМТҚ, Құрастыру, Экология негіздері, Жапсыру
Тақырыбы: «Орманға саяхат»
Мақсаты:
-
Балаларды (жоғары, төмен, биік) деген сөздерді қолданып екі заттың биіктігін салыстыруды, (қанша,неше көп-аз) деген сөздерді қолданып екі топтағы пішіндердің тең тең еместігін анықтау біліктілігін бекіту.
-
Заттарды салыстыру арқылы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту.
-
Балаларды ұқыптылыққа, реттілікке тәрбилеу.
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: Құстардың суреті, жабайы аңдар, тоғай , табиғаттың макеті, геометриялық пішіндер (үшбұрыш, төртбұрыш, шаршы, цилиндр), майшам, банка, аудио дауыс (жабайы аң),
Сөздік жұмысы: «алдынды», « артында», «ортасында», «үшбұрыш», «төртбұрыш», «шаршы», «шеңбер».
Билингвалды компонент: үшбұрыш -треугольник, төртбұрыш-прямоугольник, шаршы – квадрат, шеңбер-круг, жақын-близко, алыс-далеко.
|
Іс - әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Амансың ба, Аспан ата! Амансың ба, Жер ана! Амансың ба, достарым! Сендерді корсем қуанам! |
Шаттақ шеңберін жасайды. |
|
Ұйымдастыру- іздестіру |
1. Ғажайып сәт.( есік қағылады) Балалар бізге біреу қонаққа келген сияқты. Бұл кім екенін көрейін. -Балалар қарандаршы бізге кім қонаққа келгенін? Балалар барыс өзінің жолдастарынан адасып қалып, бізден көмек сұрап келген екен. -Барысқа аю, қасқыр, керік, жолбарысты табуға көмек тесеміз бе? -Барыстың жолдастары қайда тіршілік етеді? -Ендеше балалар орманға саяхатқа шығамыз ба? 2. «Қандай тоғай» - Биік тоғайдың басында отырған қандай құстар? -Барлығы неше құс? -Оған тағы 3 торғай қосылды. -Барлық отырған құс қанша болды? «Артында - алдында» дидактикалық ойыны. 1 ұшып келген торғайды, тоқылдақтың алдына орналастыр. 2 ұшып келген торғайды, қарғаның алдына орналастыр. 3 ұшып келген торғайды, жапалақтың артына орналастыр - Балалар біз бұл жерден барыстың жолдастарын кездестіре алдықпа? -Ендеше ары қарай жолға шығайық. 3. «Есте сақта» -біз саяхатқа шыққанда топтан қалмай жүруіміз керек. -Орман ішінде жүрген уаққытта қоқыстарды шаспау керек. -Орман ішінде от шығаруға болмайды. 4. «Бәрі өзгеше» - Балалар бұл жердің табиғат құбылысы өзгеріп кеткен екен - Балықтар шөпте тіршілік етіп жүр екен, ал көбелектер суда. - Қандай өзгешелікті байқайсындар? - Балықтар қайда тіршілік етеді. - Ал көбелектер ше? - Неше балық бар? -Неше көбелек бар? - Балалар біз бұл жерден барыстың достарын таба аламыз ба? 5. «Жабайы аңдар» кеңістікті бағдарлау (дауыс қосылады). - Бұл барыстың дастары ғой? - Оларға жақындасақ олар бізге қауіп туғызады. Сондықтан балалар оларды біз алыстан бақылаймыз? -Қандай аңдар жүр, қане атап көрейікші. - Бұлар балалар қандай аңдар? - Барыс сендерге өзінің дастары туралы сендерге жұмбақ жасырғысы келіп тұр соны шешсеңдер мен жолдастарыма қуанышпен ораламын дейді, онда барыстың жұмбақтарын шешемізбе? Жұмбақ
1. Тәтті көрсе бас салар,
2. Далада жүр шапқылап
3. Түрі -жылқы бейнесі, - Барысты достарымен табыстырып топқа қайтайық. Сергіту сәті: Біз кішкентай баламыз, Өсіп -өніп толамыз. Күнге қарай талпынып, Көкке қолды созамыз. Қанат қағып ұшамыз, Қарлығаштай самғаймыз. 5. «Ауаның қасиеті» тәжірбие жасап көрсету -Балалар біз немен тыныс аламыз? -Ауа бізге үшін қажет екен? - Ауа бізге өте кажет екен, біз онымен тыныс алып тіршілік етеді екенбіз? - Балалар біз табиғатқа демалуға шыққанда біз таза ауамен демалады екенбіз. Өйткені ол жерде оттегі бөліп шығаратын тоғайлар көп болады. -Қала ортасындаауада біздің денсаулығымызға кері әсер ететін газ мөлшері көп болады.Ол газдарды завоттардан, машиналар, фабрикалар шығарады. 6.«Не жетіспейді» - Бұл қандай жануарға ұқсайды? -қандай пішіннен жасалған? -Керікке не жетіспейді. -Теңбілдері қандай пішінге ұқсайды? -Ендеше керіктің әшекейлейік. «Пішіндерді ата және топтастыр» -балалар біздің алдымызда қандай пішіндер жатыр ендеше осы пішіндерді топтастырайық. Сөздік жұмысы: үшбұрыш – треугольник, төртбұрыш – прямоугольник, шаршы – квадрат, шеңбер – круг, алдында-переди,арты- назад, ортасында- в середине. |
Тан қалады. Барыстың келгенін айтады. Иә Орманда Иә Торғай, сауысқан, жапалақ,тоқылдақ, Қарға. 5 8 Жоқ Торғайларды орналастырады. Жоқ Естеріне мұқият сақтайды. Балықтар суда тіршілік ететінін, ал көбелектің гүлде тіршілік ететіндігін айтып өз орындарына орналастырады. Санайды, нешеу екенін айтады. Барыстың достары жоқ екенін айтады. Таң қалады, алыстан кеңістікті бақылайды. Аю, керік, маймұл, арыстан т.б. Иә, жұмбақты шешеміз. Жұмбақты шешеді. Өлең сөзіне қарай қимыл –қозғалыстар жасайды. Ауаның қасиетін тыңдайды ? Тәжірбиені бақылайды. Керіке Цилиндрден жасалған. Сопақшаға ұқсайтындығын айтады. Пішіндерді атайды және оларды топтастырады. Сөздікті кайталап айтады. |
|
Рефлексивті- түзетушілік |
Қорытынды сұрақтар:
|
Сұрақтарға жауап береді. Қуанады. |
Күтілетін нәтиже:
|
Нені білу керек |
құстардың тұрған жерлерін бағдарлай алып «алдында», «артында», «ортасында» ұғымдарын дұрыс пайдалануды |
|
Нені игереді |
«алды», «арты», «ортасы» ұғымдары туралы түсінік, кеңістікті бағдарлау туралы ұғымды |
|
Нені біледі |
жұмбақтарды шеше біледі, табиғатты ластамауды |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
II - кіші «Қарлығаш-І » тобы ның ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:20.04.2018 ж.
Білім беру саласы: «Таным», «Әлеуметтік орта», «Шығармашылық»
Бөлімі: ҚМТҚ, Құрастыру, Экология негіздері, Жапсыру
Тақырыбы: «Орманға саяхат»
Мақсаты:
-
Балаларды (жоғары, төмен, биік) деген сөздерді қолданып екі заттың биіктігін салыстыруды, (қанша,неше көп-аз) деген сөздерді қолданып екі топтағы пішіндердің тең тең еместігін анықтау біліктілігін бекіту.
-
Заттарды салыстыру арқылы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту.
-
Балаларды ұқыптылыққа, реттілікке тәрбилеу.
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: Құстардың суреті, жабайы аңдар, тоғай , табиғаттың макеті, геометриялық пішіндер (үшбұрыш, төртбұрыш, шаршы, цилиндр), майшам, банка, аудио дауыс (жабайы аң),
Сөздік жұмысы: «алдынды», « артында», «ортасында», «үшбұрыш», «төртбұрыш», «шаршы», «шеңбер».
Билингвалды компонент: үшбұрыш -треугольник, төртбұрыш-прямоугольник, шаршы – квадрат, шеңбер-круг, жақын-близко, алыс-далеко.
|
Іс - әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Амансың ба, Аспан ата! Амансың ба, Жер ана! Амансың ба, достарым! Сендерді корсем қуанам! |
Шаттақ шеңберін жасайды. |
|
Ұйымдастыру- іздестіру |
1. Ғажайып сәт.( есік қағылады) Балалар бізге біреу қонаққа келген сияқты. Бұл кім екенін көрейін. -Балалар қарандаршы бізге кім қонаққа келгенін? Балалар барыс өзінің жолдастарынан адасып қалып, бізден көмек сұрап келген екен. -Барысқа аю, қасқыр, керік, жолбарысты табуға көмек тесеміз бе? -Барыстың жолдастары қайда тіршілік етеді? -Ендеше балалар орманға саяхатқа шығамыз ба? 2. «Қандай тоғай» - Биік тоғайдың басында отырған қандай құстар? -Барлығы неше құс? -Оған тағы 3 торғай қосылды. -Барлық отырған құс қанша болды? «Артында - алдында» дидактикалық ойыны. 1 ұшып келген торғайды, тоқылдақтың алдына орналастыр. 2 ұшып келген торғайды, қарғаның алдына орналастыр. 3 ұшып келген торғайды, жапалақтың артына орналастыр - Балалар біз бұл жерден барыстың жолдастарын кездестіре алдықпа? -Ендеше ары қарай жолға шығайық. 3. «Есте сақта» -біз саяхатқа шыққанда топтан қалмай жүруіміз керек. -Орман ішінде жүрген уаққытта қоқыстарды шаспау керек. -Орман ішінде от шығаруға болмайды. 4. «Бәрі өзгеше» - Балалар бұл жердің табиғат құбылысы өзгеріп кеткен екен - Балықтар шөпте тіршілік етіп жүр екен, ал көбелектер суда. - Қандай өзгешелікті байқайсындар? - Балықтар қайда тіршілік етеді. - Ал көбелектер ше? - Неше балық бар? -Неше көбелек бар? - Балалар біз бұл жерден барыстың достарын таба аламыз ба? 5. «Жабайы аңдар» кеңістікті бағдарлау (дауыс қосылады). - Бұл барыстың дастары ғой? - Оларға жақындасақ олар бізге қауіп туғызады. Сондықтан балалар оларды біз алыстан бақылаймыз? -Қандай аңдар жүр, қане атап көрейікші. - Бұлар балалар қандай аңдар? - Барыс сендерге өзінің дастары туралы сендерге жұмбақ жасырғысы келіп тұр соны шешсеңдер мен жолдастарыма қуанышпен ораламын дейді, онда барыстың жұмбақтарын шешемізбе? Жұмбақ
1. Тәтті көрсе бас салар,
2. Далада жүр шапқылап
3. Түрі -жылқы бейнесі, - Барысты достарымен табыстырып топқа қайтайық. Сергіту сәті: Біз кішкентай баламыз, Өсіп -өніп толамыз. Күнге қарай талпынып, Көкке қолды созамыз. Қанат қағып ұшамыз, Қарлығаштай самғаймыз. 5. «Ауаның қасиеті» тәжірбие жасап көрсету -Балалар біз немен тыныс аламыз? -Ауа бізге үшін қажет екен? - Ауа бізге өте кажет екен, біз онымен тыныс алып тіршілік етеді екенбіз? - Балалар біз табиғатқа демалуға шыққанда біз таза ауамен демалады екенбіз. Өйткені ол жерде оттегі бөліп шығаратын тоғайлар көп болады. -Қала ортасындаауада біздің денсаулығымызға кері әсер ететін газ мөлшері көп болады.Ол газдарды завоттардан, машиналар, фабрикалар шығарады. 6.«Не жетіспейді» - Бұл қандай жануарға ұқсайды? -қандай пішіннен жасалған? -Керікке не жетіспейді. -Теңбілдері қандай пішінге ұқсайды? -Ендеше керіктің әшекейлейік. «Пішіндерді ата және топтастыр» -балалар біздің алдымызда қандай пішіндер жатыр ендеше осы пішіндерді топтастырайық. Сөздік жұмысы: үшбұрыш – треугольник, төртбұрыш – прямоугольник, шаршы – квадрат, шеңбер – круг, алдында-переди,арты- назад, ортасында- в середине. |
Тан қалады. Барыстың келгенін айтады. Иә Орманда Иә Торғай, сауысқан, жапалақ,тоқылдақ, Қарға. 5 8 Жоқ Торғайларды орналастырады. Жоқ Естеріне мұқият сақтайды. Балықтар суда тіршілік ететінін, ал көбелектің гүлде тіршілік ететіндігін айтып өз орындарына орналастырады. Санайды, нешеу екенін айтады. Барыстың достары жоқ екенін айтады. Таң қалады, алыстан кеңістікті бақылайды. Аю, керік, маймұл, арыстан т.б. Иә, жұмбақты шешеміз. Жұмбақты шешеді. Өлең сөзіне қарай қимыл –қозғалыстар жасайды. Ауаның қасиетін тыңдайды ? Тәжірбиені бақылайды. Керіке Цилиндрден жасалған. Сопақшаға ұқсайтындығын айтады. Пішіндерді атайды және оларды топтастырады. Сөздікті кайталап айтады. |
|
Рефлексивті- түзетушілік |
Қорытынды сұрақтар:
|
Сұрақтарға жауап береді. Қуанады. |
Күтілетін нәтиже:
|
Нені білу керек |
құстардың тұрған жерлерін бағдарлай алып «алдында», «артында», «ортасында» ұғымдарын дұрыс пайдалануды |
|
Нені игереді |
«алды», «арты», «ортасы» ұғымдары туралы түсінік, кеңістікті бағдарлау туралы ұғымды |
|
Нені біледі |
жұмбақтарды шеше біледі, табиғатты ластамауды |
шағым қалдыра аласыз













