Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша және мектепалды даярлық сонымен қоса шағын орталық тәрбиешілеріне көмегі тиеді деген ойдамын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

II - кіші «Қарлығаш-І » тобы ның ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Күні:20.04.2018 ж.

Білім беру саласы: «Таным», «Әлеуметтік орта», «Шығармашылық»

Бөлімі: ҚМТҚ, Құрастыру, Экология негіздері, Жапсыру

Тақырыбы: «Орманға саяхат»

Мақсаты:

  • Балаларды (жоғары, төмен, биік) деген сөздерді қолданып екі заттың биіктігін салыстыруды, (қанша,неше көп-аз) деген сөздерді қолданып екі топтағы пішіндердің тең тең еместігін анықтау біліктілігін бекіту.

  • Заттарды салыстыру арқылы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту.

  • Балаларды ұқыптылыққа, реттілікке тәрбилеу.

Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: Құстардың суреті, жабайы аңдар, тоғай , табиғаттың макеті, геометриялық пішіндер (үшбұрыш, төртбұрыш, шаршы, цилиндр), майшам, банка, аудио дауыс (жабайы аң),

Сөздік жұмысы: «алдынды», « артында», «ортасында», «үшбұрыш», «төртбұрыш», «шаршы», «шеңбер».

Билингвалды компонент: үшбұрыш -треугольник, төртбұрыш-прямоугольник, шаршы – квадрат, шеңбер-круг, жақын-близко, алыс-далеко.


Іс - әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Шаттық шеңбері

Амансың ба, Аспан ата!

Амансың ба, Жер ана!

Амансың ба, достарым!

Сендерді корсем қуанам!

Шаттақ шеңберін жасайды.

Ұйымдастыру- іздестіру

1. Ғажайып сәт.( есік қағылады) Балалар бізге біреу қонаққа келген сияқты. Бұл кім екенін көрейін.

-Балалар қарандаршы бізге кім қонаққа келгенін?

Балалар барыс өзінің жолдастарынан адасып қалып, бізден көмек сұрап келген екен.

-Барысқа аю, қасқыр, керік, жолбарысты табуға көмек тесеміз бе?

-Барыстың жолдастары қайда тіршілік етеді?

-Ендеше балалар орманға саяхатқа шығамыз ба?

2. «Қандай тоғай»

- Биік тоғайдың басында отырған қандай құстар?

-Барлығы неше құс?

-Оған тағы 3 торғай қосылды.

-Барлық отырған құс қанша болды?


«Артында - алдында» дидактикалық ойыны.

1 ұшып келген торғайды, тоқылдақтың алдына орналастыр.

2 ұшып келген торғайды, қарғаның алдына орналастыр.

3 ұшып келген торғайды, жапалақтың артына орналастыр


- Балалар біз бұл жерден барыстың жолдастарын кездестіре алдықпа?

-Ендеше ары қарай жолға шығайық.


3. «Есте сақта»

-біз саяхатқа шыққанда топтан қалмай жүруіміз керек.

-Орман ішінде жүрген уаққытта қоқыстарды шаспау керек.

-Орман ішінде от шығаруға болмайды.


4. «Бәрі өзгеше»

- Балалар бұл жердің табиғат құбылысы өзгеріп кеткен екен

- Балықтар шөпте тіршілік етіп жүр екен, ал көбелектер суда.

- Қандай өзгешелікті байқайсындар?

- Балықтар қайда тіршілік етеді.

- Ал көбелектер ше?

- Неше балық бар?

-Неше көбелек бар?

- Балалар біз бұл жерден барыстың достарын таба аламыз ба?


5. «Жабайы аңдар» кеңістікті бағдарлау (дауыс қосылады).

- Бұл барыстың дастары ғой?

- Оларға жақындасақ олар бізге қауіп туғызады. Сондықтан балалар оларды біз алыстан бақылаймыз?

-Қандай аңдар жүр, қане атап көрейікші.

- Бұлар балалар қандай аңдар?

- Барыс сендерге өзінің дастары туралы сендерге жұмбақ жасырғысы келіп тұр соны шешсеңдер мен жолдастарыма қуанышпен ораламын дейді, онда барыстың жұмбақтарын шешемізбе?


Жұмбақ

1. Тәтті көрсе бас салар,
Айнымайды баладан.
(аю)


2. Далада жүр шапқылап
Керемет бір саққұлақ.
(қоян)


3. Түрі -жылқы бейнесі,
Жолақ-жолақ жейдесі.
(зебра)

- Барысты достарымен табыстырып топқа қайтайық.


Сергіту сәті:

Біз кішкентай баламыз,

Өсіп -өніп толамыз.

Күнге қарай талпынып,

Көкке қолды созамыз.

Қанат қағып ұшамыз,

Қарлығаштай самғаймыз.


5. «Ауаның қасиеті» тәжірбие жасап көрсету

-Балалар біз немен тыныс аламыз?

-Ауа бізге үшін қажет екен?

- Ауа бізге өте кажет екен, біз онымен тыныс алып тіршілік етеді екенбіз?

- Балалар біз табиғатқа демалуға шыққанда біз таза ауамен демалады екенбіз. Өйткені ол жерде оттегі бөліп шығаратын тоғайлар көп болады.

-Қала ортасындаауада біздің денсаулығымызға кері әсер ететін газ мөлшері көп болады.Ол газдарды завоттардан, машиналар, фабрикалар шығарады.

6.«Не жетіспейді»

- Бұл қандай жануарға ұқсайды?

-қандай пішіннен жасалған?

-Керікке не жетіспейді.

-Теңбілдері қандай пішінге ұқсайды?

-Ендеше керіктің әшекейлейік.

«Пішіндерді ата және топтастыр»

-балалар біздің алдымызда қандай пішіндер жатыр ендеше осы пішіндерді топтастырайық.

Сөздік жұмысы: үшбұрыш – треугольник, төртбұрыш – прямоугольник, шаршы – квадрат, шеңбер – круг, алдында-переди,арты- назад, ортасында- в середине.



Тан қалады.

Барыстың келгенін айтады.




Иә

Орманда


Иә




Торғай, сауысқан, жапалақ,тоқылдақ, Қарға.

5

8

Жоқ





Торғайларды орналастырады.




Жоқ






Естеріне мұқият сақтайды.





Балықтар суда тіршілік ететінін, ал көбелектің гүлде тіршілік ететіндігін айтып өз орындарына орналастырады.


Санайды, нешеу екенін айтады.

Барыстың достары жоқ екенін айтады.





Таң қалады, алыстан кеңістікті бақылайды.

Аю, керік, маймұл, арыстан т.б.





Иә, жұмбақты шешеміз.






Жұмбақты шешеді.














Өлең сөзіне қарай қимыл –қозғалыстар жасайды.







Ауаның қасиетін тыңдайды ?


Тәжірбиені бақылайды.









Керіке

Цилиндрден жасалған.

Сопақшаға ұқсайтындығын айтады.


Пішіндерді атайды және оларды топтастырады.



Сөздікті кайталап айтады.

Рефлексивті- түзетушілік

Қорытынды сұрақтар:

  • Бүгінгі ойын іс - әрекеті сендерге ұнады ма?

  • Біз қандай аңды жолдастарымен табыстырдық?

  • Барыстың жолдастарын іздеу кезінде қандай іс-әрекеттер жасадық?

  • Балаларды мадақтау.



Сұрақтарға жауап береді.

Қуанады.


Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек

құстардың тұрған жерлерін бағдарлай алып «алдында», «артында», «ортасында» ұғымдарын дұрыс пайдалануды

Нені игереді

«алды», «арты», «ортасы» ұғымдары туралы түсінік, кеңістікті бағдарлау туралы ұғымды

Нені біледі

жұмбақтарды шеше біледі, табиғатты ластамауды


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.05.2018
1786
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі