Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру саласы: «Таным», «Қатынас», «Әлеумет» Бөлімі: «ҚМҰҚ», «Жаратылыстану» Мақсаты: 5 көлемінде сандық есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау. .Балалардың тілін дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс-әрекет дағдыларын меңгерту, әлемнің тұтас бейнесін түсініп, ойлауға ауызша қосып -алу және геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді ажыратуға, қарым-қатынас, көмек көрсету, сыйластықты қалыптастыру Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу. Балалардың білімге деген қызығушылығын арттыру, бірлікке, татулыққа тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

БЕКІТЕМІН

ЖШС «Ай-Іскер» мектепке дейінгі

шағын орталығының директоры

____________Молдагалиева Л.Ж.













Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы

Тақырыбы "Ғажайып білім әлемі"

«Күншуақ» ортаңғы тобы

2017-2018 оқу жылы

















Тәрбиеші:Алпысбаева М.А.















Семей қаласы



Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы

Тақырыбы "Ғажайып білім әлемі"

Білім беру саласы: «Таным», «Қатынас», «Әлеумет»

Бөлімі: «ҚМҰҚ», «Жаратылыстану»

Мақсаты: 5 көлемінде сандық есептеуге үйрету.  Сандарды тура және кері санау. .Балалардың тілін дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс-әрекет дағдыларын меңгерту, әлемнің тұтас бейнесін түсініп, ойлауға  ауызша қосып -алу және геометриялық пішіндер  туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді  ажыратуға, қарым-қатынас, көмек көрсету, сыйластықты  қалыптастыру Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.

Балалардың білімге деген қызығушылығын арттыру, бірлікке, татулыққа тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: математикалық сандар,геометриялық пішіндер, видио.

Биллингвалды компонент: ақ-белый-уайт, сары- желтый-иелоу, жасыл-зеленый-грин, қызыл-красный-ред, үшбұрыш-треугольник-триенгл, шаршы-квадрат-скуеа, шеңбер-круг-а сиркл.

Іс — әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің  іс — әрекеті

Балалардың іс — әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық


 Сәлеметсіңдерме балалар?


«Мейірімді сөздер» : сен әдемісің, сен сүйкімдісің, сен ақылдысың, сен қайырымдысың.

Сәлеметсізбе! Здраствуйте! Hello.

Балалар бір – бірінің ќолдарынан ұстап мейірімді сөздер айтады.

Ұйымдастыру-іздестіру

1. Ұйымдастырылған оқу қызметінің тақырыбы: «Ғажайып білім әлеміне саяхат».

-Балалар, мен сендерге құр қол келген жоқпын

Мына шарларды ала келдім .

-Бір жылда неше мезгіл бар?

-Төрт мезгіл. Кәне, атап шығайық.

 Бұл шарлардың түсі де сол төрт мезгілді белгілейді. 

Мына шардың түсі қандай ?

-Бұл шардың түсі қай мезгілді білдіреді?

Қыс. қыста жер қандай болады (ақ)

Сары  шарды  көрсету

Бұл түс қандай жыл мезгілін білдіреді.(күз)

-Себебі күзде ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге түседі.

Жер беті сары кілемге ұқсайды.

Жасыл шарды көрсету.

Бұл түс шөптердің түсі сияқты.

-Табиғат  көктемде оянып ,жер беті жасыл шөпке толады..

Ағаштар бүршік жара бастайды.(көктем)

Қызыл шарды көрсету.

-Қызыл түс қандай жыл мезгілін білдіреді.?

Қай уақытта гүлдер қызыл түске боялады?.(жаз)

Есік қағылып Буратино қонаққа келеді.

-Сәлеметсіңдерме балалар. Бұл «Ғажайып білім әлемі» ме балалар?

-Балалар, мен алтын қақпамның кілтін жоғалтып алып едім, қайдан табатынымды білмей жүрмін, маған көмектесесіңідерме?

Музыкамен саяхатқа шығады.

Тәрбиеші: балалар міне біз 1-ші аялдамаға да келіп қалыппыз

Бұл бірінші аялдама: «Математика» аялдамасы екен

Бірінші аялдама бізге мынадай тапсырмалар тапсырыпты:

1-5 ке, дейін санау (үш тілде).

Сергіту сәті:

Аяқпенен топ-топ-топ

Алақанмен хлоп-хлоп

Бір –оңға, бір- солға

Айналайық кел мұнда.

2-ші аялдама «Геометриялық пішіндер» аялдамасы

Бұл аялдама бізге мынадай тапсырмалар тапсырыпты:

Геометриялық пішіндердің түрлерін және түстерін атау.

Видио көрсетіледі.

3-ші аялдама Логикалық есептер

  • -Қоянда неше құлақ бар?(қоянның суретін көрсету)

   Мынау ненің суреті?   

  -Қолда қанша саусақ бар?     

4- ші аялдама. Балаларды екі топқа бөліп, 1-ші топ тұзды қамырдан пішіндер жасайды.

2-ші топ кілттің суретін құрастырып жабыстырады.

Буратино : Алақай, алақай менің кілтім табылды.

-Тәрбиеші : Балалар қараңдаршы біз алтын қақпаға да келіп қалыппыз. «Ғажайып білім әлемі» деген осы жер балалар.

-«Ғажайып білім әлемі» бізге ең бастысы білім сыйлады. Біз бәріміз бірігіп, қызықты тапсырмалар орындадық, Буратиноға кілтін табуға көмектестік.

Буратино: Балалар сендерге көп-көп рахмет. Сендер маған «Ғажайып білім әлеміне» баратын жолды көрсетіп, алтын кілтімді табуға көмектестіңдер,  көптеген тапсырмалар орындадыңдар. Мен осындай «Күншуақ» тобының тапқыр, ақылды, білімді балаларының барына қуанып тұрмын. Рахмет сендерге. Сау болыңдар.

Тәрбиеші: Міне балалар Буратиноға көп көмек көрсеттіңдер. Кілтін табуға көмектестіңдер. Өздеріңнің тапқырлықтарыңды, қиындықтан қорықпайтындарыңды көрсеттіңдер. Осымен «Ғажайып білім әлеміне» саяхатымыз аяқталды.Енді балалар, тамаша музыка әуенімен мына автобусқа отырып ,бақшаға оралайық.

Ән Rain, rain



Балалар тыңдайды.




 4 мезгіл бар

 Қыс, көктем, күз, жаз



Ақ

Қысты, қарды



Ақ болады


Күз, сары түс







Жасыл түс








Қызыл түс, гүлдің бейнесін


Жаз мезгілі





Жоқ, бұл балабақша.




-ия, көмектесеміз.


Барлығы қол ұстасып, саяхатқа шығады.





Балалар 1-5 –ке дейін үш тілде санайды.



Сергіту жаттығуларын жасайды.








Пішіндерді атайды





Екі құлақ бар



Қолдың суреті

5 саусақ бар


Пішіндер мен кілтті жасайды.

































Ән орындайды.

Рефлексивті түзетушілік

-Бүгінгі сабақ ұнады ма?

-Несімен ұнады?

-Түстерді, жыл мезгілдерін атайықшы.

-Қонаққа кім келді?

-Біз саяхатқа қайда бардық?


-Қандай тапсырмалар орындадық?



-Жарайсыңдар балалар! Бәріміз келген қонақтармен қоштасайық.


Сұрақтарға толық жауап береді, өз іс — әрекеттерін талдайды.

 Ақ, сары, жасыл, қызыл.

Қыс, көктем, жаз, күз.

Буратино келді.

«Ғажайып білім әлеміне» бардық.

1-5-ке дейін санадық, пішіндер туралы видио көрдік, қамырдан пішіндер жасадық, пішіндерден кілт жасадық.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.06.2018
592
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі