Ұйымдастырылған оқу қызметінің техналогиялық картасы
Топ: ортанғы Балбөбек
Білім беру саласы: Денсаулық
Тақырыбы: «Көктемгі қызықтар»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Дене шынықтыру
Мақсаты: Балалардық шапшаңдылығын, ойлау қабілеттерін жылы жақтан ұшып келген құстар туралы айту арқылы ой,өрісін,ойлау қабілеттерін дамыту.
Жүргізілу барысы: орманға саяхат
Кіріспе бөлімі:
Нұсқаушы Балалармен шапалақтау арқылы амсандасады.
Балалар нұсқаушыға буындап айтады «Са-ла-мат-сыз ба!».
Балалар бүгін бізде ерекше оқу қызметі болады. Балалар сендер саяхатқа шыққанды жақсы көресіндер ме?
Балалар: ия, ия
Нұсқаушы:Себебі біз сиқырлы орманға саяхатқа барамыз. Балалар бір қатар сапқа тұрады.
Нұсқаушы: Балалар саяхатқа шықпас бұрын бізде саусақтарымызға арналған жаттығу жасаймыз.

Балалар мына суретке қарайықшы мында біз ЖДЖ орындауымыз керек. Денемызды шынықтыруымыз керек.

Балалар орманғада келіп жеттік. Балалар агаш астында тұрған қорапшаны тауып алады. Мә балалар ағаш астында бізге қорап тастап кетіпті ашып қарайық.
Нұсқаушы: Балалар біздін «Жансая» бөбекжай балабақшасына арнайын сендерге хат келды. Ашып оқимыз бе?
Балалар: ия,ия
«Дзин-зин», «Балалар қиын жағдай болды, құстарымыз жылы жақтан оралмай қалды. Зұлым жел олардың жолын сиқырлап тастады. Балалар, құстарыдың үйге оралуына көмектесіңдершы. Бірақ ол үшін сендер желдің тапсырмасын орындауларын керек».
Нұсқаушы: І тапсырма
-
Балалар күзде жылы жаққа ұшып, көктемде оралатын құстарды қалай атаймыз?
Балалар жауабы: жыл құстары
2)Балалар жыл құстарын атайық?
Балалар жауабы: Қарлығаш,қараторғай, шағала,аққу, тырна, қаз,үйрек т.б.
Негізгі бөлім:
Нұсқаушы:Міне балалар алаңға да келіп жетік. Балалар көктемде,орманда құстарсыз өте көңілсіз. Айналамызға бұрылып қарайықшы. Қазыр мен сендерді кішкентай құстарға айналдырам. Өзімнің сиқырлы таяқшамен. Осы кезде балаларға сурет корсетіледі. Ол суретты құстар бинеленген.
Нұсқаушы: Бұл не деп ойлайсындар балалар?
Балалар: құстар
Нұсқаушы: Дұрыс. Енді қазыр балалар құстар биін билеймыз.
ІІ тапсырма
Ритмикалық би «Құстар биі»
Нұсқаушы келесі суретті көрсетеді. III тапсырма онда зұлым жел біздерге арнап кедергілер дайындады. Біз жеңуіміз керек.
ЖДЖ
1)Әртүрлі массажды жолмен жүріп өту.
2)Жұмсақ жолақтарда секіру.
3)Жыланша кедергілердең жорғалау.

Нұсқаушы: Енді балалар ойын ойнаймыз.
«Құстар мен мысық»
Ойының мақсаты: Алаңға шеңбер сызылады.Шеңбердін сыртында балалар құс болып жүреді. Шеңбердің ортасында мысық көзін жұмып ұйықтап отырады.Нұсқаушының белгісімен құстар шеңберден шеңберге екі аяғымен секіре бастайды. Нұсқаушының екінші белгісі берілген кезде, мысық ұйқысынан тұрып, құстарды ұстайды. Құстар мысықтан қашып шеңберден шығуға тырысады. Ескерту: мысық тек шеңбердің ішінен ғана құстарды ұстай алады.
Сергіту сәті
Видео арқылы
Қортынды бөлім:
Нұсқаушы: Сурет көрсетеді. Ол суретте қауырсын бейнеленген.
Қараңдаршы алаңымызда қаншама қауырсын қалды. Ол жай ғана қауырсын емес , ол сиқырлы қауырсын. Қауырсынды қолымызға қойып үреміз , құстарға жол ашамыз.
Тыныс алу жаттығуы: «Қауырсынды үру».

Балалар қауырсынды қолға қойып үреді. Сол кезде құстардың дауысы естіледі.
Үнтаспа қосылады.
Балалар қауырсынды алақанына қойып үреді. Сол кезде құстардың дауысы естілген әуен естіледі.
Нұсқаушы:
Ура!бізде бәрі жақсы. Біз барлық тапсырманы орындадық. Жаман сиқырлар жойылды. Енді балалар мен сендерге түрікше еденге отырып,көздерімізді жұмамыз. Балалар енді ненын даусын естіп отырсыздар?
Балалар:
Құстар
Нұсқаушы:
Құстар біздің жаққа қайтып оралды.
Қорытынды: Балалар бүгінгі оқу қызметінде жасаған істерімен бөліседі.
Сұрақ-жауап:
1)Балалар біздер құстардін сиқырланған жолын қалай аштық?
2)Қандай тапсырмалар орындадық?
3)Сендерге не ұнады?
4)саған осы тапсырмалардын ішінде қиын болды ма?
Нұсқаушы:
Балалар бүгінгі біздің саяхат аяқталды. Біздер балабақшаға оралайық. Балалар сендер барлық тапсырмаларды орындадыңдар,жыл құстарын еске алып үйге оралуына көмектестіндер. Сапқа қатарға тұрады. Енді осы саяхатта жақсы қатысқандарын үшін марапаттау. Оқу қызметті аяқталды сау болыңдар.
Мемлекеттік Коммуналдық Қазыналық Кәсіпорны «Жансая»
бөбекжай балабақсасы

«Көктем қызықтары»
(Саяхат оқу қызметі)
Балбөбек ортанғы тобы
Дене шынықтыру жетекшысы: Туребекова Ж.Е
2021 жыл Сеуір

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі, "Көктем қызықтары"
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі, "Көктем қызықтары"
Ұйымдастырылған оқу қызметінің техналогиялық картасы
Топ: ортанғы Балбөбек
Білім беру саласы: Денсаулық
Тақырыбы: «Көктемгі қызықтар»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Дене шынықтыру
Мақсаты: Балалардық шапшаңдылығын, ойлау қабілеттерін жылы жақтан ұшып келген құстар туралы айту арқылы ой,өрісін,ойлау қабілеттерін дамыту.
Жүргізілу барысы: орманға саяхат
Кіріспе бөлімі:
Нұсқаушы Балалармен шапалақтау арқылы амсандасады.
Балалар нұсқаушыға буындап айтады «Са-ла-мат-сыз ба!».
Балалар бүгін бізде ерекше оқу қызметі болады. Балалар сендер саяхатқа шыққанды жақсы көресіндер ме?
Балалар: ия, ия
Нұсқаушы:Себебі біз сиқырлы орманға саяхатқа барамыз. Балалар бір қатар сапқа тұрады.
Нұсқаушы: Балалар саяхатқа шықпас бұрын бізде саусақтарымызға арналған жаттығу жасаймыз.

Балалар мына суретке қарайықшы мында біз ЖДЖ орындауымыз керек. Денемызды шынықтыруымыз керек.

Балалар орманғада келіп жеттік. Балалар агаш астында тұрған қорапшаны тауып алады. Мә балалар ағаш астында бізге қорап тастап кетіпті ашып қарайық.
Нұсқаушы: Балалар біздін «Жансая» бөбекжай балабақшасына арнайын сендерге хат келды. Ашып оқимыз бе?
Балалар: ия,ия
«Дзин-зин», «Балалар қиын жағдай болды, құстарымыз жылы жақтан оралмай қалды. Зұлым жел олардың жолын сиқырлап тастады. Балалар, құстарыдың үйге оралуына көмектесіңдершы. Бірақ ол үшін сендер желдің тапсырмасын орындауларын керек».
Нұсқаушы: І тапсырма
-
Балалар күзде жылы жаққа ұшып, көктемде оралатын құстарды қалай атаймыз?
Балалар жауабы: жыл құстары
2)Балалар жыл құстарын атайық?
Балалар жауабы: Қарлығаш,қараторғай, шағала,аққу, тырна, қаз,үйрек т.б.
Негізгі бөлім:
Нұсқаушы:Міне балалар алаңға да келіп жетік. Балалар көктемде,орманда құстарсыз өте көңілсіз. Айналамызға бұрылып қарайықшы. Қазыр мен сендерді кішкентай құстарға айналдырам. Өзімнің сиқырлы таяқшамен. Осы кезде балаларға сурет корсетіледі. Ол суретты құстар бинеленген.
Нұсқаушы: Бұл не деп ойлайсындар балалар?
Балалар: құстар
Нұсқаушы: Дұрыс. Енді қазыр балалар құстар биін билеймыз.
ІІ тапсырма
Ритмикалық би «Құстар биі»
Нұсқаушы келесі суретті көрсетеді. III тапсырма онда зұлым жел біздерге арнап кедергілер дайындады. Біз жеңуіміз керек.
ЖДЖ
1)Әртүрлі массажды жолмен жүріп өту.
2)Жұмсақ жолақтарда секіру.
3)Жыланша кедергілердең жорғалау.

Нұсқаушы: Енді балалар ойын ойнаймыз.
«Құстар мен мысық»
Ойының мақсаты: Алаңға шеңбер сызылады.Шеңбердін сыртында балалар құс болып жүреді. Шеңбердің ортасында мысық көзін жұмып ұйықтап отырады.Нұсқаушының белгісімен құстар шеңберден шеңберге екі аяғымен секіре бастайды. Нұсқаушының екінші белгісі берілген кезде, мысық ұйқысынан тұрып, құстарды ұстайды. Құстар мысықтан қашып шеңберден шығуға тырысады. Ескерту: мысық тек шеңбердің ішінен ғана құстарды ұстай алады.
Сергіту сәті
Видео арқылы
Қортынды бөлім:
Нұсқаушы: Сурет көрсетеді. Ол суретте қауырсын бейнеленген.
Қараңдаршы алаңымызда қаншама қауырсын қалды. Ол жай ғана қауырсын емес , ол сиқырлы қауырсын. Қауырсынды қолымызға қойып үреміз , құстарға жол ашамыз.
Тыныс алу жаттығуы: «Қауырсынды үру».

Балалар қауырсынды қолға қойып үреді. Сол кезде құстардың дауысы естіледі.
Үнтаспа қосылады.
Балалар қауырсынды алақанына қойып үреді. Сол кезде құстардың дауысы естілген әуен естіледі.
Нұсқаушы:
Ура!бізде бәрі жақсы. Біз барлық тапсырманы орындадық. Жаман сиқырлар жойылды. Енді балалар мен сендерге түрікше еденге отырып,көздерімізді жұмамыз. Балалар енді ненын даусын естіп отырсыздар?
Балалар:
Құстар
Нұсқаушы:
Құстар біздің жаққа қайтып оралды.
Қорытынды: Балалар бүгінгі оқу қызметінде жасаған істерімен бөліседі.
Сұрақ-жауап:
1)Балалар біздер құстардін сиқырланған жолын қалай аштық?
2)Қандай тапсырмалар орындадық?
3)Сендерге не ұнады?
4)саған осы тапсырмалардын ішінде қиын болды ма?
Нұсқаушы:
Балалар бүгінгі біздің саяхат аяқталды. Біздер балабақшаға оралайық. Балалар сендер барлық тапсырмаларды орындадыңдар,жыл құстарын еске алып үйге оралуына көмектестіндер. Сапқа қатарға тұрады. Енді осы саяхатта жақсы қатысқандарын үшін марапаттау. Оқу қызметті аяқталды сау болыңдар.
Мемлекеттік Коммуналдық Қазыналық Кәсіпорны «Жансая»
бөбекжай балабақсасы

«Көктем қызықтары»
(Саяхат оқу қызметі)
Балбөбек ортанғы тобы
Дене шынықтыру жетекшысы: Туребекова Ж.Е
2021 жыл Сеуір

шағым қалдыра аласыз














