Тақырыбы: «Қыс қызығы»
Мақсатты:Балалар музыка ырғағымен айналып жай жүріп, сонан соң жүгіріп келіп, аяқ-қол бұлшық еттеріне арналған сергіту жаттығуларын жасауды.
Қозғап барлық денеңді,
Қолды қатты соқ енді.
Тақылдатпай таяқты,
Ақырын бас аяқты.
Иықты артқа ысырып,
Басты төмен саламыз.
Жаттығу жасап осылай,
Біз шынығып аламыз.
Ойын жарыс түрінде өтетін болған соң, балаларды екі топқа бөлеміз. «Мұз», «Қар ұшқындары» тобының мүшелері:
Ойын №1 «Жолды қардан тазарту».
Мазмұны: Балалар қолдарына күрек алып екі жақтан қарсы жүріп, жолды қардан тазартады. Қай топтың балалары жолды ұзын етіп тазартса сол топ жеңеді. Ертегі кейіпкерлері қонақта. «Үйшік» ертегісінен Аю келіп балалардан өзі сиятын үйшік жасап беруін өтінеді.
Ойын №2 «Үйшік жасау».
Мазмұны: Қар кесінділерінен кішкене үйшік тұрғызу. Қай топ бұрын болса, сол топ жеңген болады.
Ойын №3 «Шанамен жарысу».
Мазмұны: Екі топтың үлкен балалары бір баланы шанаға отырғызып сүйреп мәре сызығына дейін жарысады. Ойынға балалар түгел қатысады. Қай топ бұрын жетеді, сол топ жеңеді. Балалар, біз келесі ойынды ойнамас бұрын жұмбақ шешейік.сол жұмбақтың шешуі арқылы келесі ойынымыздың атауын анықтаймыз. Шелек қалпақ басында, Сәбіз екен танауы. Қыста қардан жасалар, Тауып көрші сен оны. (аққала)
Ойын №4 «Құрсаумен допты жеткіз»
Мазмұны:
Ойын №5 «Жылан жүрісімен жүру».
Мазмұны: Екі команда кегли арасымен жыланша жүріп өтуі керек. Кеглиге тимей өту керек.
Қорытынды: Бүгінгі оқу қызметіміз аяқталды.
Ойын «Қасқыр мен қояндар»
Мақсаты: Қасқырды тандап алады, қалған қатысушылар қояндар болады. Нұсқаушының дабылы бойынша қояндар секіреді,екінші дабыл кезінде қозғалмай қатып қалады да ағаш қалпын бейнелейді. Осы кезде қасқыр айналып жүріп, қозғалып тұрған адамды іздейді. Ұсталынған адам қасыр болады.
Марапаттау: жарыста женген командалар марапатталады.


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі, "Қыс қызығы"
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі, "Қыс қызығы"
Тақырыбы: «Қыс қызығы»
Мақсатты:Балалар музыка ырғағымен айналып жай жүріп, сонан соң жүгіріп келіп, аяқ-қол бұлшық еттеріне арналған сергіту жаттығуларын жасауды.
Қозғап барлық денеңді,
Қолды қатты соқ енді.
Тақылдатпай таяқты,
Ақырын бас аяқты.
Иықты артқа ысырып,
Басты төмен саламыз.
Жаттығу жасап осылай,
Біз шынығып аламыз.
Ойын жарыс түрінде өтетін болған соң, балаларды екі топқа бөлеміз. «Мұз», «Қар ұшқындары» тобының мүшелері:
Ойын №1 «Жолды қардан тазарту».
Мазмұны: Балалар қолдарына күрек алып екі жақтан қарсы жүріп, жолды қардан тазартады. Қай топтың балалары жолды ұзын етіп тазартса сол топ жеңеді. Ертегі кейіпкерлері қонақта. «Үйшік» ертегісінен Аю келіп балалардан өзі сиятын үйшік жасап беруін өтінеді.
Ойын №2 «Үйшік жасау».
Мазмұны: Қар кесінділерінен кішкене үйшік тұрғызу. Қай топ бұрын болса, сол топ жеңген болады.
Ойын №3 «Шанамен жарысу».
Мазмұны: Екі топтың үлкен балалары бір баланы шанаға отырғызып сүйреп мәре сызығына дейін жарысады. Ойынға балалар түгел қатысады. Қай топ бұрын жетеді, сол топ жеңеді. Балалар, біз келесі ойынды ойнамас бұрын жұмбақ шешейік.сол жұмбақтың шешуі арқылы келесі ойынымыздың атауын анықтаймыз. Шелек қалпақ басында, Сәбіз екен танауы. Қыста қардан жасалар, Тауып көрші сен оны. (аққала)
Ойын №4 «Құрсаумен допты жеткіз»
Мазмұны:
Ойын №5 «Жылан жүрісімен жүру».
Мазмұны: Екі команда кегли арасымен жыланша жүріп өтуі керек. Кеглиге тимей өту керек.
Қорытынды: Бүгінгі оқу қызметіміз аяқталды.
Ойын «Қасқыр мен қояндар»
Мақсаты: Қасқырды тандап алады, қалған қатысушылар қояндар болады. Нұсқаушының дабылы бойынша қояндар секіреді,екінші дабыл кезінде қозғалмай қатып қалады да ағаш қалпын бейнелейді. Осы кезде қасқыр айналып жүріп, қозғалып тұрған адамды іздейді. Ұсталынған адам қасыр болады.
Марапаттау: жарыста женген командалар марапатталады.


шағым қалдыра аласыз













