Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі
Тақырыбы: «Нан дастарқанға қалай келеді?»
«Балбұлақ» ортанғы тобы
Тәрбиеші: Д.С Габбасова
Орал 2020
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі.
Күні 17.11.2020
«Балбұлақ» ортанғы тобы
Білім беру саласы: Таным / Жаратылыстану
Тақырыбы: Нан дастарқанға қалай келеді?
Мақсаты: Нан- бұл адам өміріндегі ең басты тағамның бірі екендігі және оны өсірудің өте қиын екендігі жайлы түсіндіру.Нанның дастарқанға қалай келетіні туралы түсінік беру.Балалардың ұн тағамдары туралы білімдерін толықтыру.Балалардың ойлау қабілеттерін, тілдерін дамыту. Нанды қастерлеп ұстау керектігін ұғындыру. Адам еңбегіне және нанға деген құрметке тәрбиелеу.
Алдын ала жұмыс: бидайдың қалай өсірілетіні жайлы видео көрсету, түсіндіру, тоқаш жасауға қажетті заттарды дайындау, балаларға егін туралы түсінік беру, суреттермен жұмыс жасау.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: ойын, сөздік, көрнекіліктер, интерактивті тақта
Сөздік жұмыс: диірмен, ұн тағамдары, ору, комбайн
Билингвальды компонент: бидай- зерно, тоқаш- булочка, ұн- мука, ұн тағамдары- мучные изделия.
Ұйымдастырушылық кезеңі.
Қане, бәріміз амандасайық!
Енді жарты шеңбер құрып тұрайықшы,
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз!
Баршаңызды құрметтеп
Бас иеміз біз!
-Сәлеметсіздерме!
-Балалар кәзір жылдың қай мезгілі?
-Күз мезгілі
-Күзде мол өнім жиналып, егін орылып, астықтар қамбаға жиналады.
-Қолымда ненің суретін көріп тұрсыңдар? Дұрыс айтасыңдар!
/Нанның суретін көрсету/.
-Балалар қандай нан өнімдерін білесіңдер?
/Нан өнімдерін таныстыру: астық, қара нан,тоқаш, бөлке нан т.б /
-Ал біздің дастарханымызға нан өнімдері қайдан келеді? Олар неден жасалынатыны туралы білемізбе? бейне таспа қарайық!
( Видеоролликтер қарау.)
Нан біздің дастарханымызға үлкен еңбекпен келетінің білдік.
Д/О «Жеуге жарамды ма, жарамсызба?»
мақсаты: Балалардың суретке қарап , суреттегі заттардың жеуге жарамды ма, жарамсызба екенің ажыратып , атай біледі.
Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Сөздік пен жұмыс:
Билингвальды компонент: бидай- зерно, тоқаш- булочка, ұн- мука, ұн тағамдары- мучные изделия.
Шығармашылық жұмыс :
-
Балалр үстел үстінде тәтті бөлке, нан тоқаштары тұр.
-
Кәзір бәріміз сол тәтті тоқаштарды, әдемілеп, безендірейік
-
Ол үшін мен сендерге , жұмыс барысын түсіндіріп көрсетемін.
-
Сендер алдымен , алжапқыштарынды киіп , жұмыс барысына бірге кірісеміз.
/Өте жақсы! /
/Балаларды мадақтау, бағалау/
Сергіту сәті. (музыка)
-Қане нан туралы тақпақ айтайықшы?
Нан қоқымын шашпаңдар,
Жерде жатса баспаңдар.
Теріп алып қастерлеп,
Торғайларға тастаңдар.
-
Балалар сендер қандай мақал-мәтел, қандай тиым сөздер білесіңдер?
Мақал –
мәтелдер айту.
"Ас атасы — нан".
"Нан бар жерде ән бар".
"Нан — тіршілік көзі".
Нан туралы
тыйым сөздер
Нанды бір
қолмен үзбе.
Нанды жерге тастама.
Нанды аяқ пен баспа!
Қорытындылау.
- Балалар біз бүгін не туралы әңгімеледік ?
- Нан қалай дастарханға келеді?
- Нанды қайдан аламыз?
- Дүкеннен- наубайханадан- диірменнен-егістіктен-дәннен!
- Өте жақсы!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі тақырыбы: Нан дастарханға қалай келеді?
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі тақырыбы: Нан дастарханға қалай келеді?
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі
Тақырыбы: «Нан дастарқанға қалай келеді?»
«Балбұлақ» ортанғы тобы
Тәрбиеші: Д.С Габбасова
Орал 2020
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі.
Күні 17.11.2020
«Балбұлақ» ортанғы тобы
Білім беру саласы: Таным / Жаратылыстану
Тақырыбы: Нан дастарқанға қалай келеді?
Мақсаты: Нан- бұл адам өміріндегі ең басты тағамның бірі екендігі және оны өсірудің өте қиын екендігі жайлы түсіндіру.Нанның дастарқанға қалай келетіні туралы түсінік беру.Балалардың ұн тағамдары туралы білімдерін толықтыру.Балалардың ойлау қабілеттерін, тілдерін дамыту. Нанды қастерлеп ұстау керектігін ұғындыру. Адам еңбегіне және нанға деген құрметке тәрбиелеу.
Алдын ала жұмыс: бидайдың қалай өсірілетіні жайлы видео көрсету, түсіндіру, тоқаш жасауға қажетті заттарды дайындау, балаларға егін туралы түсінік беру, суреттермен жұмыс жасау.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: ойын, сөздік, көрнекіліктер, интерактивті тақта
Сөздік жұмыс: диірмен, ұн тағамдары, ору, комбайн
Билингвальды компонент: бидай- зерно, тоқаш- булочка, ұн- мука, ұн тағамдары- мучные изделия.
Ұйымдастырушылық кезеңі.
Қане, бәріміз амандасайық!
Енді жарты шеңбер құрып тұрайықшы,
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз!
Баршаңызды құрметтеп
Бас иеміз біз!
-Сәлеметсіздерме!
-Балалар кәзір жылдың қай мезгілі?
-Күз мезгілі
-Күзде мол өнім жиналып, егін орылып, астықтар қамбаға жиналады.
-Қолымда ненің суретін көріп тұрсыңдар? Дұрыс айтасыңдар!
/Нанның суретін көрсету/.
-Балалар қандай нан өнімдерін білесіңдер?
/Нан өнімдерін таныстыру: астық, қара нан,тоқаш, бөлке нан т.б /
-Ал біздің дастарханымызға нан өнімдері қайдан келеді? Олар неден жасалынатыны туралы білемізбе? бейне таспа қарайық!
( Видеоролликтер қарау.)
Нан біздің дастарханымызға үлкен еңбекпен келетінің білдік.
Д/О «Жеуге жарамды ма, жарамсызба?»
мақсаты: Балалардың суретке қарап , суреттегі заттардың жеуге жарамды ма, жарамсызба екенің ажыратып , атай біледі.
Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Сөздік пен жұмыс:
Билингвальды компонент: бидай- зерно, тоқаш- булочка, ұн- мука, ұн тағамдары- мучные изделия.
Шығармашылық жұмыс :
-
Балалр үстел үстінде тәтті бөлке, нан тоқаштары тұр.
-
Кәзір бәріміз сол тәтті тоқаштарды, әдемілеп, безендірейік
-
Ол үшін мен сендерге , жұмыс барысын түсіндіріп көрсетемін.
-
Сендер алдымен , алжапқыштарынды киіп , жұмыс барысына бірге кірісеміз.
/Өте жақсы! /
/Балаларды мадақтау, бағалау/
Сергіту сәті. (музыка)
-Қане нан туралы тақпақ айтайықшы?
Нан қоқымын шашпаңдар,
Жерде жатса баспаңдар.
Теріп алып қастерлеп,
Торғайларға тастаңдар.
-
Балалар сендер қандай мақал-мәтел, қандай тиым сөздер білесіңдер?
Мақал –
мәтелдер айту.
"Ас атасы — нан".
"Нан бар жерде ән бар".
"Нан — тіршілік көзі".
Нан туралы
тыйым сөздер
Нанды бір
қолмен үзбе.
Нанды жерге тастама.
Нанды аяқ пен баспа!
Қорытындылау.
- Балалар біз бүгін не туралы әңгімеледік ?
- Нан қалай дастарханға келеді?
- Нанды қайдан аламыз?
- Дүкеннен- наубайханадан- диірменнен-егістіктен-дәннен!
- Өте жақсы!
шағым қалдыра аласыз













