«Приозерск қаласының « Достық» балалар - жасөспірімдер
шығармашылық орталығы » КМҚК жанындағы
«Еркетай» шағын орталығы
«Жұлдыз» ІІ кіші тобының ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі: Сурет салу
Тақырыбы : «Қысқы көрініс»
Тәрбиеші: Манкебаева Индира Қариқызы
Приозерск қаласы
Тақырыбы: «Қысқы көрініс»
Күні: 18.01.2018 ж.
Өтетін орны: Ән саз бөлмесі
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сурет салу
Мақсаты: Балалардың шығармашылық қиялын, көркемдік талғамын дамыту,қысқы табиғат
жайлы ұғымдарын тиянақтау.Қысқы орман көрінісін, тіршілігін тамашалау арқылы ондағы
жануарлар мен өсімдіктерге деген сүйіспеншілік сезімін арттыру.Қылқалам және мақталы
таяқша арқылы қардың бейнесін салуды үйрету. Саусақтарының бұлшық еттерін дамыту.
Бояумен ұқыпты жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Дамытушылық: балалардың қыс мезгілі және оның ерекшеліктері туралы түсініктерін
бекіте отырып, ойлау және есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: әдемілікке, тазалыққа, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: қысқы табиғаттың суреті, қатты қағаз, акварельді бояу, желім, ши, мақта, дымқыл сүлгі, музыка, үнтаспа.
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, көрсету, әңгімелесу, сұрақ-жауап, жұмбақ , ойын, ғажайып сәт.
Қостілділік компонент: аққала-снеговик, қыс-зима, қар-снег.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс- әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Шаттық шеңбері - Балалар бүгінгі күн ерекше, өйткені біздің топқа қонақтарымыз келіпті. Тәрбиеші балаларды шаттық шеңберіне тұрғызады.
Тәрбиеші:
Балалар, күн суық болса да, біздің жүрегіміз
жылы. Жылуымызды жан - жағымызға беріп, жылулық шеңберін құрып,
келген қонақтарымызбен
амандасайық. Күн шуағы жарқырап, Бізге жылу төгеді. Жылынамыз бой жазып, Күлімдесіп төс қағып. Бір- бірімізге иіліп, Сәлемдесіп қол созып.
Тәрбиеші:
Балалар, мен сендерге өлең жолдарын оқып
бергім келіп тұр. - Жарайсыңдар балалар!
Енді қыс айларын атайықшы |
Балалар шеңбер жасап тұрады. Тәрбиешімен бірге қимыл –қозғалыс арқылы қайталайды. Балалар өлең жолдарын мұқият тыңдады. -Қыс мезгілі. -Қар жауады,аяз болып боран соғады. У-у-у-у-деп балалар қолдарын жоғары көтеріп, гуілдейді. Қолдарын қусырап, аяқтарын топырлатады Алақай, деп қолдарын көтереді. Желтоқсан,қаңтар, ақпан. |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Өте жақсы балалар, қыс мезгілінің табиғаты
өте тамаша! Тәрбиеші: Балалар мен сендерге сұрақ қояйын,сендер көздеріңді ашпай жауап беріңдер.
-Аққаланы неден
жасайды? -Жақында біз қандай мереке тойладық? - Біге кімдер қонаққа келді? Ғажайып сәт. Топқа көңілді әуенмен Аяз ата келеді.
Аяз ата: -
Сәлематсыңдар ма, балалар! Қыста ғана болады, ұстасаң қолың тоңады.
Қырға сүйреп шығам, ойға мініп түсем. Суға батпайды , Отқа жанбайды. -Балалар, қазір қай мезгіл? Тәрбиеші: Балалар енді біз, қылқаламды қолымызға алып, ұлпа қардың жауғанын суреттеп берейік. -Бүгін ақ және көк гуашьты пайдаланып, мақталы таяқша арқылы жауып тұрған қардың суретін саламыз.
Тәрбиеші сурет салу жолдарын көрсетеді.
Жапалақтап жауған қар үлкен болатынын және оның көп жауып жатқанын
бейнелеуді талап етеді. Сергіту сәті: Қылқаламды қояйық, Орнымыздан тұрайық. Қолымызды созайық, Оңға қарай иіліп. Солға қарай иліп, Біз тынығып алайық. |
Балалардың жауабы - Далада қар жауып тұр, айнала аппақ қар. Көздерін жұмып ойша табиғатқа серуенге шыққандарын елестетеді.Көздерін ашып үнтаспадан экран арқылы қысқы табиғат көрінісін тамашалайды. -Аққаланы қардан жасаймыз. - Қар жауғанда жер беті аппақ қармен боялады. -Көшедегі ағаштарды ақ қырау басқан екен. -Шырша тойын тойладық. Аяз ата мен Ақшақар. - Саламатсыз ба! Балалар , Аяз атамен амандасады. -Қар -Шана -Коньки -Мұз -Қыс мезгілі Балалар тәрбиешінің көрсетуімен таяқшаны ақ гуашьқа салып, көк парақтың бетіне жауып тұрған қарды бейнелейді.Жұмысты өте құзығушылықпен орындайды. Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қимыл- қозғалыс арқылы орындайды. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
Аяз атамен қоштасу. Аяз ата әкелген сыйлықтарын балаларға сыйлыққа таратады. Қорытындылау. -Балалар сендерге бүгінгі оқу қызметі ұнады ма? - Балалар, қазір қай мезгілі? - Қардан біз не жасауға болады? - Қардың түсі қандай? Мадақтау.
Балалардың жұмыстарынан көрме ұйымдастыру, жақсы
жұмыс жасаған балаларды мақтап - мадақтау.
Балдай тәтті
баламыз, |
Балалар салған суреттерін тәрбиешіге жинап береді. -Ия,ұнады. -Қыс мезгілі. -Аққала жасауға. -Ақ болады. Өздерінің жұмыстарына зер салып қарайды. Балалар өлең жолдарын айтып, келген қонақтармен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: қыс мезгілінде қардың жапалақтап жауатынын, қардың пайдасын.
Игереді: қыста қар жауып, адамдар тіршілігіне өзіндік өзгерістер әкелетінін.
Меңгеді: қарды мақталы таяқша ұшымен, кеңістікті бағдарлай отырып бейнелеуді.
Тәрбиеші: И.К.Манкебаева
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі: Тақырыбы:«Қысқы көрініс»
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі: Тақырыбы:«Қысқы көрініс»
«Приозерск қаласының « Достық» балалар - жасөспірімдер
шығармашылық орталығы » КМҚК жанындағы
«Еркетай» шағын орталығы
«Жұлдыз» ІІ кіші тобының ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі: Сурет салу
Тақырыбы : «Қысқы көрініс»
Тәрбиеші: Манкебаева Индира Қариқызы
Приозерск қаласы
Тақырыбы: «Қысқы көрініс»
Күні: 18.01.2018 ж.
Өтетін орны: Ән саз бөлмесі
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сурет салу
Мақсаты: Балалардың шығармашылық қиялын, көркемдік талғамын дамыту,қысқы табиғат
жайлы ұғымдарын тиянақтау.Қысқы орман көрінісін, тіршілігін тамашалау арқылы ондағы
жануарлар мен өсімдіктерге деген сүйіспеншілік сезімін арттыру.Қылқалам және мақталы
таяқша арқылы қардың бейнесін салуды үйрету. Саусақтарының бұлшық еттерін дамыту.
Бояумен ұқыпты жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Дамытушылық: балалардың қыс мезгілі және оның ерекшеліктері туралы түсініктерін
бекіте отырып, ойлау және есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: әдемілікке, тазалыққа, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: қысқы табиғаттың суреті, қатты қағаз, акварельді бояу, желім, ши, мақта, дымқыл сүлгі, музыка, үнтаспа.
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, көрсету, әңгімелесу, сұрақ-жауап, жұмбақ , ойын, ғажайып сәт.
Қостілділік компонент: аққала-снеговик, қыс-зима, қар-снег.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс- әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Шаттық шеңбері - Балалар бүгінгі күн ерекше, өйткені біздің топқа қонақтарымыз келіпті. Тәрбиеші балаларды шаттық шеңберіне тұрғызады.
Тәрбиеші:
Балалар, күн суық болса да, біздің жүрегіміз
жылы. Жылуымызды жан - жағымызға беріп, жылулық шеңберін құрып,
келген қонақтарымызбен
амандасайық. Күн шуағы жарқырап, Бізге жылу төгеді. Жылынамыз бой жазып, Күлімдесіп төс қағып. Бір- бірімізге иіліп, Сәлемдесіп қол созып.
Тәрбиеші:
Балалар, мен сендерге өлең жолдарын оқып
бергім келіп тұр. - Жарайсыңдар балалар!
Енді қыс айларын атайықшы |
Балалар шеңбер жасап тұрады. Тәрбиешімен бірге қимыл –қозғалыс арқылы қайталайды. Балалар өлең жолдарын мұқият тыңдады. -Қыс мезгілі. -Қар жауады,аяз болып боран соғады. У-у-у-у-деп балалар қолдарын жоғары көтеріп, гуілдейді. Қолдарын қусырап, аяқтарын топырлатады Алақай, деп қолдарын көтереді. Желтоқсан,қаңтар, ақпан. |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Өте жақсы балалар, қыс мезгілінің табиғаты
өте тамаша! Тәрбиеші: Балалар мен сендерге сұрақ қояйын,сендер көздеріңді ашпай жауап беріңдер.
-Аққаланы неден
жасайды? -Жақында біз қандай мереке тойладық? - Біге кімдер қонаққа келді? Ғажайып сәт. Топқа көңілді әуенмен Аяз ата келеді.
Аяз ата: -
Сәлематсыңдар ма, балалар! Қыста ғана болады, ұстасаң қолың тоңады.
Қырға сүйреп шығам, ойға мініп түсем. Суға батпайды , Отқа жанбайды. -Балалар, қазір қай мезгіл? Тәрбиеші: Балалар енді біз, қылқаламды қолымызға алып, ұлпа қардың жауғанын суреттеп берейік. -Бүгін ақ және көк гуашьты пайдаланып, мақталы таяқша арқылы жауып тұрған қардың суретін саламыз.
Тәрбиеші сурет салу жолдарын көрсетеді.
Жапалақтап жауған қар үлкен болатынын және оның көп жауып жатқанын
бейнелеуді талап етеді. Сергіту сәті: Қылқаламды қояйық, Орнымыздан тұрайық. Қолымызды созайық, Оңға қарай иіліп. Солға қарай иліп, Біз тынығып алайық. |
Балалардың жауабы - Далада қар жауып тұр, айнала аппақ қар. Көздерін жұмып ойша табиғатқа серуенге шыққандарын елестетеді.Көздерін ашып үнтаспадан экран арқылы қысқы табиғат көрінісін тамашалайды. -Аққаланы қардан жасаймыз. - Қар жауғанда жер беті аппақ қармен боялады. -Көшедегі ағаштарды ақ қырау басқан екен. -Шырша тойын тойладық. Аяз ата мен Ақшақар. - Саламатсыз ба! Балалар , Аяз атамен амандасады. -Қар -Шана -Коньки -Мұз -Қыс мезгілі Балалар тәрбиешінің көрсетуімен таяқшаны ақ гуашьқа салып, көк парақтың бетіне жауып тұрған қарды бейнелейді.Жұмысты өте құзығушылықпен орындайды. Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қимыл- қозғалыс арқылы орындайды. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
Аяз атамен қоштасу. Аяз ата әкелген сыйлықтарын балаларға сыйлыққа таратады. Қорытындылау. -Балалар сендерге бүгінгі оқу қызметі ұнады ма? - Балалар, қазір қай мезгілі? - Қардан біз не жасауға болады? - Қардың түсі қандай? Мадақтау.
Балалардың жұмыстарынан көрме ұйымдастыру, жақсы
жұмыс жасаған балаларды мақтап - мадақтау.
Балдай тәтті
баламыз, |
Балалар салған суреттерін тәрбиешіге жинап береді. -Ия,ұнады. -Қыс мезгілі. -Аққала жасауға. -Ақ болады. Өздерінің жұмыстарына зер салып қарайды. Балалар өлең жолдарын айтып, келген қонақтармен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: қыс мезгілінде қардың жапалақтап жауатынын, қардың пайдасын.
Игереді: қыста қар жауып, адамдар тіршілігіне өзіндік өзгерістер әкелетінін.
Меңгеді: қарды мақталы таяқша ұшымен, кеңістікті бағдарлай отырып бейнелеуді.
Тәрбиеші: И.К.Манкебаева
шағым қалдыра аласыз













