Топқа Сайқымазақ
келеді.Балалармен амандасады.
-Қош келдің,сені көргенімізге
өте қуаныштымыз.Қайдан келесің?
-Ой,балалар мен жаңа жыл
мерекесіндегі ойын-сауық кезінде осы жерде бас киімімді қалдырып
кетіппін.Мені тағыда үлкен мерекеге шақыруда,ал мен бас киімсіз
бара алмаймын.өтінемін маған тауып
беріңдерші.
-Біз Сайқымазаққа бас киімін
тауып берейік.Ең алдымен Сайықмазақ заттарымен танысып
өтейік.
-Сайқымазақтың бас киімі
түрлі-түсті болып келеді.
-Ол әдемі кештерде түрлі-түсті
шарлармен қызықты ойындар ойнатады.
-Ол еш қорықпастан велосипед
тебеді.
-Музыка құралын пайдалану
арқылы би билетеді.
-Міне,балалар біз
Сайықмазақтың өнерімен таныстық.Енді біз онымен ойын ойнап көрсек
қалай қарайсыңдар?
Ойын: «Кім
зерек?»
Мақсаты:Балалардың ойлау,есте сақтау
қабілетін дамыту.Ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
-Мына суретте Сайқымазақтың
ойын ойнауға арналған заттарының суреттері бар екен.Алайда ең
бастысы оның басына киетін бас киімінің суреті жоқ.Зер салып
қараңдаршы мына жерде бір белгі бар.Ол сиқырлы секілді.Біз оны
түрлі-түсті бояулармен бояп көрсек қалай болады
екен.
Шығармашылық
жұмыс: Майшаммен салынған суретті
гуашьпен бояу.
Мақсаты:Балалардың қызығушылығын
арттыру.Ұқыпты бояуға,ұжымшылдыққа
тәрбиелеу.
Қауіпсіздік ережесімен
таныстыру. (балалар жұмыстарын
бақылау)
-Ендеше балалар бойымызды
сергітіп алу үшін ортаға шығайық.
Сайқымазақ: -Ммм тоқтаңдаршы
менің сендерге де арналған тапсырмаларым бар еді.Сиқырлы қорапшадан
тапсырманы айтайын.
Сергіту
сәті:(музыкамен Сайқымазақтың
қимылдарын орындау.)
-Біз Сайқымазақтың бас киімін
тауып бердік.Енді біз оған ойын арқылы бас киімін кигізіп берсек
қалай қарайсыңдар?
Ойын: «Әдемі бас
киім...»
Мақсаты: Компьютерде отырғанда
ұқыптылықты сақтауға,тетікті дұрыс пайдалануға
үйрету.
Шарты: Сайқымазаққа тышқан тетігі
арқылы бас киімін кигізу.
Биллингвальді
компоненті:Сайқымазақ-клоун.
|