Күні: 20.09.2016ж.
1.Білім беру саласы:
«Коммуникация » .
Ұйымдастырылған оқу
қызметі:Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Жұмыстың бәрі жақсы» (өлең)
Мақсат- міндеттері:
*Қоршаған ортаның жан – жақтылығы жайлы
түсініктерін көркем
туындылар, мамандық арқылы
кеңейту.
*Туынды кейіпкерлерінің іс – әрекетін бағалау, өз
ойлары мен алған
әсерлерін айта білу білігін
дамыту
*Балаларды қайырымдылыққа, адамгершілікке
тәрбиелеу.
Әдіс- тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ- жауап,
ойын.
Көрнекіліктер: мамандықтар суреттері, әр маманның
құралдары.
Алдын- ала жүргізілетін
жұмыс: Мамандықтармен таныстырып
әңгімелеу
Билингвалдық компонент:
ғарыш-космос, ғарыш-cosmos;
ұстаз- учитель, ұстаз-tеacher
Оқу қызмет кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық –
қозғаушы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
- Балалар, бәріміз ортаға
шығып, шаттық шеңберін құрайық.
Шеңбер болып тұрайық жылы
жүзбен,
Бізге келген қуаныш нұр
іздеген.
Шуақ толған жанымыз,
жүрегіміз.
Үлгі алсын көрген жан мына
бізден.
|
Шаттық шеңберге
жиналады.
Өлең жолдарына сәйкес қимылдар
жасайды.
|
Іздену
–ұйымдастыру-
шы
|
- Ал енді мен сендерді
ыңғайланып отыруға шақырамын.
-Бүгінгі оқу іс –
әрекетіміздің ақын Мұзафар Әлімбаевтың «Жұмыстың бәрі жақсы»
өлеңімен танысамыз.
Кіріспе
әңгіме.
Құрылысшы:
Қолда темір
қалағым,
Содан сарай
қаладым.
Алматыдан
аумайтын,
Әсем қала
саламын.
Сергіту жаттығуын
орындау(музыка әуенімен қимылдар
жасайды.)
Шахтер:
Орны бөлек елдегі,
Шахтердің көп еңбегі,
Тау- тау болып үйілген,
Оның қазған кендері.
Ұстаз:
Оқу – білім ордасы,
Ұстаз оның арнасы,
Ұстаздық деген ұлы іс,
Адамдардың айнасы
Ғарышкер:
Тұңғышты – ғарышты,
Тұнып тұрған алысты.
Орындалып арманы,
Ғарышкерлер шарлады.
Сұрақ – жауап.
-Өлең шумағында не жайлы
айтылған?
-Кім білім береді?
-Автобусты кім айдайды?
-Тұрғын үйлерді кім салады?
-Балаларды кім емдейді?
Логикалық ойын:«Кім
болам?»
Мақсаты:
Мамандық туралы білімдерін бекіту.
Шарты:Бала өзі қалаған мамандығын алады да, сол
мамандық туралы әңгімелейді.
Билингвалдық компонент:
ғарыш-космос, ғарыш-cosmos;
ұстаз- учитель, ұстаз-tеacher
|
Жайғасып отырады.
Мұқият тыңдайды.
Сергіту жаттығуларын орындайды.
Мамандық түрлерімен танысады.
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
-Мамандықтар жайлы
-Ұстаз
-Жүргізуші
-Құрылысшы
-Дәрігер
Балалар ойынды қызыға ойнады.
Бірге қайталайды.
|
Рефлексивті-
коррекциялау-шы
|
-Балалар, мына суреттерге назар аударыңдар.
Суреттен кімдерді көріп тұрасыңдар?
-Суретте қандай мамандық иелері
бейнеленген?
-Тағы қандай мамандық түрлерін
білесіңдер?
-Сендер өскенде кім болғыларың
келеді?
|
Барлығы суретке назар аударды.
-Мамандарды
-Дәрігер, мұғалім, суретші,
құрылысшы
-Биші, жүргізуші, шебер,
милиция
-Мен дәрігер болам
-Мен тәрбиеші болам, т.б
|
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Мамандық түрлерін ажыратып, атай
білді.
Қандай түсініктерді игереді:
Болашақ мамандыққа байланысты ұғымын түсініп
игерді.
Меңгерген дағдылары мен
іскерліктері: Өлең мазмұнына қарай мамандық
түрлерін ажырату дағдысын
меңгерді.