Орал қаласы. №50 Заңғар
бөбекжайы.
Тәрбиеші :Даулетова Дария
Изтелеуовна.
Ұйымдастырылған ашық оқу
қызметі.
Білім беру
саласы:«Коммуникация»,
«Шығармашылық»,«Таным».
Бөлімдері:Қоршаған ортамен
таныстыру.
Тақырыбы:Ұлттық
ойындар.
Мақсаты:Балаларға ұлттық ойындар жайлы
түсінік беру.Ұлттық ойындардың түрлерімен мазмұнын ашу.Ойындардың
шартын пайдалана білуге тәрбиелеу.Балалардың шығармашылық
белсенділігінің дамуына ,өздігінен жұмыс істеу арқылы өз білімін
қалыптастыруға үйрету.Ұлттық ойындар арқылы зеректілікке,
тапқырлыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, көрсету,
сұрақ-жауап, ойын, мадақтау.
Көрнекі
құралдар: Ұлттық ойындар
суреттері,(слайд көрсету)сақина, асықтар, дидактикалық
материалдар.Қамыр,тақтай, шүберек.
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
қызметі
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Себепті қызығушылығын ояту
кезеңі
|
-Балалар шаттық шеңберіне
тұрады,бір-біріне сәттілік
тілейді.
-Балалар бүгін бізге
ата-аналаркелген екен, олар өздерімен ұлттық ойындар әкеліпті
сендерге үйретіп көрсетеді.
-Ата-аналардың айтқанын тыңдап
жауап беремізбе?
-Жарайсыңдар
балалар.
-Балалар ендеше
ата-аналарымыздың айтқанын
тыңдаймыз.
-Ата-ана слайд
көрсетіп,таныстырады.
-Балаларға түсіндіріп
айтады
|
Балалар шаттық шеңберіне тұрып
,бір-біріне сәттілік
тілейді.
Ата-аналармен
амандасады.
Ия айтқандарын
тыңдаймыз.
Балалар слайдқа қарап
сұрақтарға жауап береді.
|
Ұйымдастыру- шылық ізденіс
кезеңі
|
-Ата- ана шығып ұлттық
ойындарда пайдаланатын құралдармен
таныстырады.
-Мысалы:Асықпен.
Оны қандай ойындарда
пайдалануға болатынын,ойын
ойнатады.
Ойын:Асық
ату.
-Ортаға тізбектеліп асықтар
тегіс қойылады,сол асықтарды көздеп атады, кім көп тигізсе сол бала
жеңімпаз болады.
-Өте жақсы ойнадыңдар
балалар.
-Ата-ана ,шеңберге отырып ойын
ойнайық.
Ойын:
Сақина.
Шарты:Балалардың бірінің
қолына сақина салып қояды,сақинаны алған бала қашады,оны балалар
ұстап алуы керек.
-Жарайсыңдар
балалар.
-Енді осы сақинаны мүсіндейік
балалар.
-Балаларға түсіндіру жасалу
әдістерін.
-Жарайсыңдар
балалар.
-Сергіту
сәті.
Ұшты-ұшты
ойыны.
Шарты:Балаларға ұшатын
құстарды айтқанда қанат қағады,ал ұшпайтын құсты айтқанда
қақпайды.
-Өте жақсы
балалар.
|
Балалар ата-ана көрсеткен
ойынды ойнайды.Асықты көп атып алуға
тырысады.
Қызығушылықпен
ойнайды.
Балалар ата-ана түсіндірген
ойынды тыңдап,шартына сүйене
ойнайды.
Алтын сақинам
жоғалды
Жоғалғанда кім
алды
Алыстан ешкім келген
жоқ
Осы топтың бірі
алды.
-Балалар сақинаны қамырдан
мүсіндейді.
-Балалар жақсы орындайды
қимылмен.
|
Іс-әрекетті бағалау
кезеңі
|
-Дидактикалық
ойын:Қай сурет
артық.
Мақсаты:Балалардың ұлттық ойындар
туралы білімдерін бекіту.Ойындарды тыңдап айтуға
үйрету.
Шарты:Ұлттық ойындар суретінің
ішінен таңдап артық ойынды
қоршайды.
-Өте жақсы балалар дұрыс тауып
қоршапсыңдар.
-Балалар бүгін қандай
ойындармен таныстыңдар?
-Балаларды мадақтап,сыйлық
беру.
|
Балалар тапсырманы бар
ынталарымен орындайды.
-Ұлттық ойындармен
таныстық,Қыз қуу,Бес тас, асық ату, Ұшты- ұшты,
сақина.
|
Күтілетін
нәтиже:
Нені
білді:Балалар ұлттық ойындарды айта
біледі.
Қандай түсініктерді
игерді:асық ату, сақина ,ұшты-ұшты
ойындарын шартына сүйене орындады.
Меңгерген қандай дағдылары
мен іскерліктерін қолданды:Балалар ұлттық ойындарды еске
түсіре отырып,дидактикалық материялдан артық ойынды тауып қоршайды,
қамырдан әдемі сақина жасайды.