Бөлім:
|
10.3А Көпмүшелер
|
Педагогтің
Т.А.Ә.(болған жағдайда
|
|
Күні:
|
/2
сабақ/.
|
Пән/Сынып:
|
Алгебра, 10 сынып,
ЖМБ. Қатысқандары саны: Қатыспағандар
саны:
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Квадрат теңдеу
түріне келтірілетін жоғары дәрежелі
теңдеулер
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
|
10.2.2.2 -
жоғары дәрежелі теңдеулерді
шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін
қолдану
|
Сабақтың
мақсаты:
|
жоғары дәрежелі теңдеулерді
шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолданады,теңдеулерді шеше
алады
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Бірлік және ынтымақ, әділдік
және жауапкершілік, тәртіп және еңбекқорлық құндылықтарын
дамыту
|
Сабақтың
барысы:
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5
минут
|
Ұйымдас
тыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Квадрат теңдеу түріне
келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер
тақырыбын
қарастырамыз.
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-
жоғары дәрежелі теңдеулерді
шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін
Ұйымдастыру.
«Білімді болу деген сөздің
мағынасы — белгісіз нәрсені ашуға қабілетті болу деген
ұғым» . Әбу Насыр
Әл-Фараби
Hedra
платформасы
Үй жұмысын
тексеру.

|
Амандасады.
Үй тапсырмасын тақтадағы
шешумен салыстырады
|
Мұғалімнің
мақтауы
Өзін –өзі
бағалайды
Дұрыс жауап-1
балл
|
Слайд
245882b5-e203-4f9a-a3bc-2a7753c9c8ce
(2).
mp4
Оқулық
|
5
мин
|
Негізгі
бөлім
|
QUIZIZZ
платформасы
Миға
шабуыл «Таза
тақта» әдісі арқылы өткен тақырыпқа
шолу жүргізіледі.
1). Қандай теңдеулерді
жоғары дәрежелі теңдеу деп атаймыз
?
Айнымалының дәреже көрсеткіші
2-ден жоғары болса, ондай теңдеулерді жоғары дәрежелі теңдеу деп
атаймыз.
2). Жоғары дәрежелі
теңдеудің қандай түрлерін
білесіңдер?
Үшінші , төртінші, бесінші
дәрежелі,қайтымды, біртекті, биквадрат теңдеулер деп
бөлінеді.
3). Жоғары дәрежелі
теңдеулерді шешудің қандай тәсілдерін
білесіңдер? а). Көбейткіштерге жіктеу:
топтау тәсілі,қысқаша көбейту
формулалары, Безу
теоремасы, Горнер схемасы
бойынша
б). Айнымалы енгізу: биквадрат
теңдеулер және қайтымды теңдеулер
4).
Қайтымды теңдеулер
дегеніміз не?
Теңдеудің басы мен соңындағы
коэффициенттері бірдей болатын болса, онда оны қайтымды теңдеу деп
атайды.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Мұғалімнің мақтауы «Жарайсың»,
«Керемет» «Тамаша»
Мұғалім
бағалау
Дескриптор:
1дұрыс жауап
-1балл
|
https://quizizz.com/join/quiz/67949c19f3dcbfdb261c7ace/start
Оқулық
|
10
мин
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру
|
Жаңа айнымалыны енгізу арқылы
теңдеулерді шешу алгоритмін
тұжырымдайды
1
есеп
|
№
34.6
(1)
|

|
1.
|
Жаңа айнымалы
еңгізу
|
a=
|
2.
|
Бір айнымалыны екінші айнымалы
арқылы өрнектеу ,жаңа теңдеу шығады
|

|
3.
|
Жаңа айнымалы еңгізген
теңдеуді шешу
|

|
4.
|
Енгізілген айнымалының орнына
табылған мәндерді ауыстыру арқылы бастапқы айнымалыға
оралыңыз.
|


|
5.
|
Табылған көптеген
түбірлерін жазу
|

|
2
есеп

3
тесеп
Төртінші дәрежелі симметриялық
теңдеуді шешу алгоритмі

1.
|
Теңдеудің екі жақ бөлігінде
х2
бөлеміз.
Бұл әрекет түбірдің жоғалуына
әкелмейді, өйткені x = 0 берілген теңдеудің шешімі
емес
|

|
2.
|
Топтау арқылы теңдеуді түрге
келтіру:
|

|
3.
|
Жаңа белгісіз
енгізіңіз:
|
t= ;

|
4.
|
Жаңа айнымалыларда алынған
квадрат теңдеуді шешіңіз:
|

|
Математикалық
сергіту
Марат 32 жаста,ал оның баласы 5 жаста. Қанша
жылдан кейін Мараттын жасы баласының жасынан 10 есе үлкен
болады?
32+х=10(5+х)
32+x=50+10x
x-10х=50-32
-9х=18
x=18:(-9)
x=-2
Жауабы:2 жыл бұрын
болған
|
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады.
Тыңдайды, сұрақтарға жауап
береді, қорытынды жасайды, оқулықпен жұмыс
жасайды
|
|
Слайд
|
15
мин
|
Бекіту тапсырма
лары
|
Жұптық
жұмыс. Тапсырмалар:
А
деңгейі
В
деңгейі

С
деңгейі

|
Есептер
шығарады
Оқулықтан №34.5, №34.9,
№34.10
|

А
деңгейі:
1 есеп- 2
балл
В
деңгейі:
1 есеп-3
балл
С
деңгейі:
1 есеп- 4
балл
Дескриптор:
-Жаңа айнымалы
енгізеді
-Пайда болған теңдеудің
түбірін табады
-Негізгі теңдеуді шешіп
түбірін табады
Өзін-өзіау
бағалау
|
Интернет
ресурстары
Жалпы білім беретін мектептің
10–сыныбына арналған оқулық.
Слайд
|