Материалдар / Ашықсабақ Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер 10 сынып

Ашықсабақ Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ аттестатцияға
Авторы:
09 Ақпан 2025
70
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Бөлім:

10.3А Көпмүшелер

Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда


Күні:

/2 сабақ/.

Пән/Сынып:

Алгебра, 10 сынып, ЖМБ. Қатысқандары саны: Қатыспағандар саны:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.2.2.2 - жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолдану

Сабақтың мақсаты:

жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолданады,теңдеулерді шеше алады

Құндылықтарды дарыту

Бірлік және ынтымақ, әділдік және жауапкершілік, тәртіп және еңбекқорлық құндылықтарын дамыту

Сабақтың барысы:

Уақыты

Кезең

дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйымдас тыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер тақырыбын қарастырамыз.

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін

Ұйымдастыру. «Білімді болу деген сөздің мағынасы — белгісіз нәрсені ашуға қабілетті болу деген ұғым» . Әбу Насыр Әл-Фараби


Hedra платформасы



Үй жұмысын тексеру.


Амандасады.

Үй тапсырмасын тақтадағы шешумен салыстырады




Мұғалімнің мақтауы



Өзін –өзі бағалайды




Дұрыс жауап-1 балл



Слайд


245882b5-e203-4f9a-a3bc-2a7753c9c8ce (2).

mp4



Оқулық






5 мин

Негізгі бөлім

QUIZIZZ платформасы


Миға шабуыл «Таза тақта» әдісі арқылы өткен тақырыпқа шолу жүргізіледі.


1). Қандай теңдеулерді жоғары дәрежелі теңдеу деп атаймыз ?

Айнымалының дәреже көрсеткіші 2-ден жоғары болса, ондай теңдеулерді жоғары дәрежелі теңдеу деп атаймыз.

2). Жоғары дәрежелі теңдеудің қандай түрлерін білесіңдер?

Үшінші төртінші, бесінші дәрежелі,қайтымды, біртекті, биквадрат теңдеулер деп бөлінеді.

3). Жоғары дәрежелі теңдеулерді шешудің қандай тәсілдерін білесіңдер?
а). Көбейткіштерге жіктеу: топтау тәсілі,қысқаша көбейту формулалары, Безу теоремасы, Горнер схемасы бойынша

б). Айнымалы енгізу: биквадрат теңдеулер және қайтымды теңдеулер

4). Қайтымды теңдеулер дегеніміз не?

Теңдеудің басы мен соңындағы коэффициенттері бірдей болатын болса, онда оны қайтымды теңдеу деп атайды.


Сұрақтарға жауап береді.




Мұғалімнің мақтауы «Жарайсың», «Керемет» «Тамаша»

Мұғалім бағалау

Дескриптор:

1дұрыс жауап -1балл







https://quizizz.com/join/quiz/67949c19f3dcbfdb261c7ace/start


Оқулық






10 мин

Жаңа тақырыпты меңгеру

Жаңа айнымалыны енгізу арқылы теңдеулерді шешу алгоритмін тұжырымдайды

1 есеп


34.6 (1)

1.

Жаңа айнымалы еңгізу

a=

2.

Бір айнымалыны екінші айнымалы арқылы өрнектеу ,жаңа теңдеу шығады


3.

Жаңа айнымалы еңгізген теңдеуді шешу

4.

Енгізілген айнымалының орнына табылған мәндерді ауыстыру арқылы бастапқы айнымалыға оралыңыз.

5.

Табылған көптеген түбірлерін жазу



2 есеп

3 тесеп

Төртінші дәрежелі симметриялық теңдеуді шешу алгоритмі

1.

Теңдеудің екі жақ бөлігінде х2 бөлеміз. Бұл әрекет түбірдің жоғалуына әкелмейді, өйткені x = 0 берілген теңдеудің шешімі емес

2.

Топтау арқылы теңдеуді түрге келтіру:

3.

Жаңа белгісіз енгізіңіз:

t= ;

4.

Жаңа айнымалыларда алынған квадрат теңдеуді шешіңіз:


Математикалық сергіту

Марат 32 жаста,ал оның баласы 5 жаста. Қанша жылдан кейін Мараттын жасы баласының жасынан 10 есе үлкен болады?

32+х=10(5+х)

32+x=50+10x

x-10х=50-32

-9х=18

x=18:(-9)

x=-2

Жауабы:2 жыл бұрын болған



Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады.



Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді, қорытынды жасайды, оқулықпен жұмыс жасайды





Слайд


15 мин

Бекіту тапсырма лары

Жұптық жұмыс. Тапсырмалар:



А деңгейі

В деңгейі

С деңгейі








Есептер шығарады





Оқулықтан №34.5, №34.9, №34.10



А деңгейі:

1 есеп- 2 балл


В деңгейі:

1 есеп-3 балл


С деңгейі:

1 есеп- 4 балл


Дескриптор:


-Жаңа айнымалы енгізеді

-Пайда болған теңдеудің түбірін табады

-Негізгі теңдеуді шешіп түбірін табады


Өзін-өзіау бағалау




Интернет ресурстары





Жалпы білім беретін мектептің 10–сыныбына арналған оқулық.

Слайд


5 мин

Жеке жұмыс

 Тендеулер

Квадрат

теңдеу

Келтіріл-ген

көпмүше

Жоғары

дәрежелі

Симметриялық теңдеу

4-5х3+4х2-5х+2



+

+

х2+5х+3=0

 +




Q(x)= 2x7- 3x4+5x+36x2+7



+


Р(х)= х5+2х3+4х2-5х-4



 +


2xy+5x-3x2 + y = 4


+



х5+2х3+4х2-5=0



 +







Семантикалық картаны толтыру

Тапсырманы орындайды

Бағалау критерийлері:

- Квадрат

теңдеу анықтайды

-Келтіріл-ген

көпмүше анықтайды

- Жоғары

дәрежелі анықтайды

Симметриялық теңдеу анықтайды

Бірін-бірі бағалау

Слайд


5 минут





Бүгінгі сабақта:

- жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолдана алады.

Кері байланыс: PoverPoint арқылы

Бағалау:


Тақырыпты меңгергенін анықтау


Үйге тапсырма. №34.7.


1-2 балл-4

3-5 балл -5

6-8 балл-6

9-11 балл-7

12-14 балл-8

15-17 балл-9

18-19 балл - 10





Кері байланыс


Слайд



































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі