Материалдар / Ата - аналарға арналған тренинг

Ата - аналарға арналған тренинг

Материал туралы қысқаша түсінік
тренинг
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қаңтар 2018
1444
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ата - аналарға арналған тренингСәлеметсіздер ме! Қымбатты ата – аналар! әріптестер!Бүгінгі «Барлық әлем мен үшін!» апталығына орай ұйымдастырылған «Ата – аналарға арналған» тренингке қош келдіңіздер.Мақсаты: сіздердің көңіл – күйлеріңізді жақсарту, бірігіп жұмыс істеу жүйесін дамыту, ой қозғату, әдістемелік көмектер беру.Қатысушылар: ата – аналар, мұғалімдерЖұмыс түрі: топтықКөрнекіліктер: тақта, бейне слайд, фламастерлер, ватман т. бЖоспар:1. Гүл бейнесіндегі отбасын таныстыру.2. «Бақыт деген не өзі»3. Аяқталмаған сөйлем4. Ата – аналарға сөйлем5. «Суреттер сөйлейді» ойыны6. Флеш – моб7. Релаксациялық жаттығу8. Сабақ аяғындағы көңіл – күйді көрсету.Жүргізуші: Тренингті бастамас бұрын, танысып алайық, «Гүл бейнесіндегі отбасын таныстыру» ойынын өткізейік. Әрбір қатысушы өз отбасын гүл бейнесінде салып таныстырып өтеді.Келесі жаттығуымыз «Бақыт деген не өзі» деп аталады.Кез келген адамнан өмірдегі ең қалаулы нәрсесі не екенін сұраңызшы. « Мен тек бақытты болғым келеді» Біз бәріміз де сол үшін өмірге келгенбіз. Бірақ бақыт деген не?Ата – аналар, қатысушылар өз ойларымен бөліседі.Ортаға класс жетекші шақырылып тапсырма беріледі; бүгінгі қатысушылардың ішінен ең бақытты деген кісілерді орын - орнымен тұрғызу.Әрине «Қанағат қарын тойғызады», ендеше қанағат болған жерде бақыт та болады. Басқаларға қуаныш, бақыт сыйласаң, өзіңде бақытқа кенелесің. Өмірдің қызығы да осында!«Аяқталмаған сөйлем»5 – 6 қатысушы үлестірмелі қағаз таңдап алады. Берілген сөйлемді аяқтау қажет.Сәби бақыты, ол –Ата - ана бақыты, ол –Әйел бақыты, ол –Ер - азамат бақты, ол –Ұстаз бақыты, ол –Барлықтарыңыздың пікірлеріңізге көп - көп рахмет.Ата - аналарға ұсыныс!(оқылып, таратылады)Релаксациялы жаттығу. (жағымды, жай әуен тыңдалады)Жүргізуші: ыңғайлы отырыңыз. Бүгін біз ұшқыш кілемімен саяхатқа шығамыз. Кілем ауаға көтерілуі үшін босаңсуымыз керек. Бұл сіздің қолыңыздан келеді. Көзімізді жұмамыз. Қолымыздың саусақтары жылынады, қолымыз жылы және ауыр. Жылу аяқ қолдан жоғарылап, іш, кеуде, арқаға жылжыды. Бетіңіз босаңсыды. Ұшқыш кілем жаймен жоғары көтеріліп келеді. Міне, ұшып та кеттіңіз....... Үлкен үстелдің үстімен ұшып барасыз. Шағалалар ұшып жүр. Жағалауда қайықтар тербеліп тұр. Көгілдір бұлттар жөңкілуде. Бұлттардың кейбіреуі үлпілдек қоянға, біреулері мақтаға, кішкентайлары ақ мысыққа ұқсайды. Кілем ақырындап жерге түсіп келе жатыр. Міне, сіз әдемі бақтың ішіндесіз. Айнала гүлге толы, бәрі сізге басын изеп, сәлем беруде. Сіз бақтағы соқпақ жолмен жүріп алаңқайға шықтыңыз. Балалар доп ойнап жүр. Сіздің аяғыңызға доп домалап келді. Сіз допты көтеріп, жоғары лақтырасыз, доп ұшып кетті. Бұл немене? Сізде ұшып барасыз. Өзіңіз ұшқыш кілемсіз ұштыңыз. Қолыңыз екі жағыңызда құс сияқты ұшып кетесіз. Міне, сізге таныс көл көрінеді, шағалалар қанаттарын бұлғап сәлем жолдауда. Қайықта отырған балықшы сізге қол бұлғайды.Сіз әрі қарай ұшасыз. Қасыңызда үлпілдек мысық сияқты бұлт бірге келеді. Сіз төмен түсе бастадыңыз. Міне орнымызға да келдік. Мысық сізге ілесіп келеді. Жып жылы мысық сіздің алдыңызда отыр. Оны сипаңыз да қасыңызға отырғыңыз. Серуен сізге ұнады деп ойлаймын.Енді алдарыңыздағы стикерлерге серуенде көргендеріңіздің суретін салып, тілек тілеп, тақтаға табиғат бейнеленген плакатқа жапсырыңыз, дауыстап оқыңыз.Сабақ аяғындағы көңіл - күйімізді көрсетеміз.Естелікке суретке түсу



«Ата-аналардың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігі»ата-ананың мектептегі алатын орныҚай елде, қай кезде болмасын, бала тәрбиесіне ерекше дамытушыда, ілгері апарушыда-балалар, яғни бүгінгі ұрпақ-ертеңгі елдің болашағы.Шығыс ғұламасы Әл-Фарабидің сөзінен бастағым келеді: «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім-адамзаттың хас жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі» делінген.Осыған байланысты мектебімізде баланы өмірге бейімдеу демектеп, мұғалім және ата-ананың орны бөлек.Мақсаты:Мектеп, ата-ана, ұстаз болып бірігіп, сапалы білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелеу.Сынып жетекшінің міндеті:
  • Ата-аналармен тығыз байланыста болу;
  • жиналысын өткізу;
Ата-ананың міндеті:а) Балаңыздың сынып жетекшісімен тығыз байланыста болуы;ә) Сабақтан келген балаңның күнделікті күнделігін тексеріп, көмек көрсету;б) Мектепішілік ата-аналар жиналысына қатысу;в) Сыныптың ата-аналар комитетінің төрайымы мен байланыста болу;г) Балаңыздың мектептегі жағдайын жасау барысында өз еркіңізбең оқу-тәрбиесі араларына қаржылық көмек көрсету;ғ) Мектептегі ашық есік күні балаңыздың сабағына қатысу;Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс неғұрлым тиімді болуы үшін олармен байланыстың әрқилы түрлерін қолдану қажет. Кейбір сынып жетекшілері тоқсанның аяғында үлгерім қорытындылары туралы ата-аналар жиналыстарын өткізуімен және оқуға үлгермеу үшін емес тәртіпсіз балалардың ата-аналарын барлық уақытта бірдей келісіп әрекет жасамауы мүмкін. Бұдан басқа сыныпта, мектепте болатын кез-келген жұмыстарғ амектепішілік іс-шараларға, сынып жетекшілердің ең бірінші қолдап, демеу көрсететін-сынып оқушыларының ата-аналары. Осыған байланысты сынып жетекші ең бірінші сынып ата-аналар төрайымымен және сынып ата-аналарымен тығыз байланыста болуы керек. Кез келген мәселенің жауабы ата-аналар мен шешімін табуға тиісті. Осы жоспарды барлық сынып жетекшілері бұл мәселені бірлесіп дұрыс жолға қоя білсе, көптеген жұмыстарымыздан жеңілдіктер байқалар еді. Осыған байланыстык өптеген ата-аналар сынып жетекшінің ай сайын өткізетін ата-аналар жиналысына келмей де жатады, оқушыныңыздың ата-анасымен қалай байланыс жасау керектігі жайлы шешілетін көптеген жолдары бар.І. Оқушының жанұясына барып тұру.Бұл-ата-аналармен жеке жұмыс істеудің неғұрлым кең тараған және тиімді түрі. Жанұяға барғанда сынып жетекшісі өз оқушысының үйдегі өмірімен, тұрмыс жағдайымен танысады. Ата-аналарымен және жанұяның басқа мүшелерімен әңгімелескендеынып жетекшісі оқушының мінезі, қызығуы мен икемділігі туралы ата-аналарына, үлкендер мен кішілерге қарым-қатынасы туралы мағлұматтар алады.Ата-аналарын мектепке тек баласы тәртіп бұзғанда немесе жаман оқи бастағанда ғана шақырмау керек. Кейде оқушы өзін жаман ұстамайды, жақсы оқиды, бірақ сынып жетекшісі оның сыныптан тыс оқуын ұйымдастыру, оны қандай да бір қоғамдық  пайдалы жұмысқа қатыстыру, оның белгілі бір саладағы дарынын дамытуға қажетті жағдайлар жасау туралы да ата-аналармен келісіп алуы керек. Ата-аналар мектепмұғалімдерімен кездесіп отыру пайдалы ғана емес, қажет те. Ол кездесулер мектеп пен жанұя арасында тығыз байланыс орнатуға, оқушылардың оқуы мен тәртібінде кемшіліктерді болдырмауы үшін дер кезінде шара қолдануға мүмкіндік береді.II. Ата-аналармен хат алмасу.Кейбір сынып жетекшілері жанұяменбайланыста ата-аналармен хат жазысып тұру түрін қолданады. Хат арқылы мектеп оқушысының үлгерімі мен тәртібі туралы хабарлап тұрады. Кейде хат жазғанда ата-аналардан жанұя тәрбиесіндегі қиындықтар туралы сұрауға, бала тәрбиесі жөнінде олар қандай әдебиеттер оқитынын біліп, ол жөнінде тиісті жаңа кітаптар ұсынуға болады. Ата-аналармен хат жазысуға оқушының күнделік дәптері пайдаланылады. Сынып жетекшілері онда оқушысының оқуға, қоғамдық жұмысқа қатысты тәртібі туралы қысқаша жазып отыру керек.ІІІ. Сыныптық ата-аналар жиналысы.Бұл-сынып жетекшісінің жанұямен байланысының аса-маңызды бір түрі. Сыныптағы оқу-тәрбие жұмысының жайымен және міндеттерімен ата-аналарды таныстырып отыру үшін мұндай оқу жылының басында және әрбір тоқсанның аяғында өткізіледі. Олардың мақсаты ата-аналарды нақтылы педагогикалық біліммен қаруландырып, жанұяда бала тәрбиелеудің алдыңғы қатарлы тәжірибесімен таныстырып отыру болып табылады. Сынып жетекшілері ең бірінші өздерініің жетекшілік етіп отырған сыныбында ата-аналарына арналған педагогикалық білімдерді насихаттау үшін әңгімелер мен лекциялар өткізуіміз керек. Олардың мазмұны ата-аналардың талаптарына, оқу-тәрбие жұмыстарының нақтылы міндеттеріне байланысты болады.Әңгімелер мен лекциялар жүйелі түрде белгілі бағдарлама бойынша өткізіліп отырса ғана көздеген мақсатына жете алады. Мысалы: «Ата-аналардың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігі туралы», «Балаларды ұқыптылыққа үйрету», «Үлкендерді сыйлауға үйрету», «Баланың мінез-құлығын тәрбиелеу туралы», «Сыныптан тыс оқуға қалай басшылық жасау керек» т.б. Бала өнегелі болса, сөз жоқ, ол көрікті болады. Сіз, құрметті ата-ана, ұлыңыздың немесе қызыңыздың мектепте нашар оқығанын қаламайтыныңыз белгілі. Кейде, немесе, күнде балаңыз «2» деген нашар баға алса, онда оған ренжисіз, сөгесіз, тіпті тілдеп те жібересіз.Сондай кезде баламен ұрыс-керіс тудырмай-ақ түсінісіп, жөн сілтеуге бола ма? Әрине, болады.Ендеше психологиялық-педагогикалық тұрғыдан берілетін төмендегі 14 кеңеске құлақ түріңіз:Тамағын ішпей жатып ұрыс-керіс ұйымдастырмаңыз;Халық даналығында:«Баланы 5-ке дейінпатшаңдайкөтер,15-ке дейінқұлыңдайжұмса,15-тен кейіндосыңдайсыйла - дегенкереметұлағаттынақыл бар. Соныәрдайымбасшылыққаалыңыз.Бала бойындағыжағымсызмінез-құлықтарүнеміесепкеалынса;ата-ана мен мұғалімбірліктеболып, баланыңжақсы, жағымдыістерінылғимарапаттауқажет.Қоршағанортадағытерісәрекеттерденүнемісақтандырыпотырса, мұғалім мен ата-анаәрқашансергектік, шыдамдылықтанытып, жанжылуынберіп, шеберліккөрсетебілсе, ондабалаларымызөзімшілболмай, қиындықтанқашпай, міндетті мен парызынорындайтынұрпақболарыанық.Ата-аналаркодексінде:-Ата-анаерекшежағдайдағанаемес, тәрбиеменұдайыайналысуғаміндетті;-Баланы тәрбиелеуүшіната-анаөзімізтәрбиеліболуымызкерек. Тәрбие беру-ақылайтуемес;-Баланы жақсыкөргендізініздімейірімді, жылысөзбенжеткізіпотырыңыз;-Мектептегіжағдайдыжақсартумақсатында ұсыныстар айтуға құқыңыз бар.-Қателігінтүсінебілетін,Дұрысжүріп, күтінебілетін,Үлкендісыйлап, кішінісүйетін,Білімді жинап, дүниені шолатындай, - балаларыңыз, үлкен азамат болып өссің!Сөз соңын ұлы ұстаз Макаренконың: "Баламен шындап сөйлесу үшін орын мен уақыттытаңдай біліңіз.Кіре берістегі, жол-жөнекей айтылған сөз бала көңілінде керекті із қалдырмайды деген", - парасатты ойымен түйіндегенді жөн көрдім.       Тәрбие басы - тал бесікАдамзаттың өміріндегі ең қымбаттысы, көз қуанышы — бала. Бала — дербес тұлға. Оның бойындағы табиғи қасиеттер, адамгершілік құндылықтары отбасында, мектепте, әлеуметтік ортада нәрленеді, толысып, әрленеді. «Бала нені білсе жастан, ұядан — өле-өлгенше соны таныр қиядан» деген нақылдың астарында қаншама мән-мағына жатыр. «Бала істеген жауыздықтың жазасын тәрбиешісі көрсін» деген Иран мәтелі де соны меңзейді. Бұл орайда мектептің де атқаратын рөлі зор. Өйткені, отбасы тәрбиесі мен мектептегі тәрбие бір-бірімен тығыз байланысты. Баланың басты ұстазы - ата-анасы. Бала ата-анасын, ата-ана баласын танымайынша, іс алға баспайды. Ата-ана мұғалімге көмекші. Сенімді тірек болса, мұғалімде сондай болуы керек. Екі жақты байланыс нығайғанда ғана барлық күрделі мәселелердің түйіні шешіледі.Ата-аналарға арналған тренингМақсаты: қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым-қатынас орнату.Тапсырма:I бөлім.
  • (жай әуенмен 2 шеңбер болып қарама-қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап баланың қасиетін айтады)
  • (доп беру арқылы ата-ана жауап береді)
 Балаңы жастан бақпасан,Жамандықтан қақпасан.Қадірден жұрдай қасқа боп,Кешкенің өмір босқа тек, - дегендей, баланың ыстық-суығына күймейтін, жақсылығына сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар. Бүгінгі ұл-ертеңгі әке, ол әкеге қарап өседі. Бүгінгі қыз-ертеңгі ана, ол шешеге қарап өседі, бойын түзейді. Балаға білім, тәрбие беруде басты тұлға ұстаз болса, оны жалғастырушы, демеуші – ата – ана.II бөлім. Жалпылау.Қимыл қозғалыс арқылы жауап беру.-  иә десеңіздер – қолдарыңызды шапалақтаңыз;-  жоқ  десеңіздер – аяқтарыңызды тарсылдатыңыздар.    1)   Газет бетіндегі мақалалардан, теледидардағы  бағдарламадан тәрбиеге байланысты сұрақтарды тыңдап, қарап жүресіз бе?2)   Балаға тәрбие беру кезінде үйде ата – ана  бірдей ықпал жасай-ма?-   егер  жанұя десеңіздер жымиыңыз.-   Егер қоршаған орта, қоғам  десеңіздер қолды алдымызға соғамыз.3)  Бала тәрбиелеу жауапкершілігі кімде деп ойлайсыз?-   егер «әке» десеңіздер, қолды алдымызға соғамыз.-   Егер «шеше» десеңіздер, жымиыңыз,-   Егер «екеуі» десеңіздер, қолдарыңызды шапалақтаңыз. Ой жинақтау ( плакат, фломастер, қалам)1)   Баланың дамып жетілуіне қандай тәрбие әдістерін қолданасыз.2)   Бала үшін мұғалім мен ата-ана арасында қандай қарым-қатынас болу керек?( Сурет – схема арқылы өз ойларын талдайды )Ата-анаға көз қуаныш,Алдыңа алған еркесі.Көңіліне көп жұбаныш,Гүлденіп ой - өлкесі, - деп Абай атамыз ата-ананың қуанышы, гүлденген үміт-арманы тек перзент сүю, оны тәрбиелеу екендігін айтқысы келген екен.Ендеше, ата-аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және  біздер олардың ең басты үлгі болар бейнесі екендігімізді ұмытпайық. Сондықтан да, мына жайттарды ескерейк:  Қорытынды.            Қадірлі ата-ана «Отбасында берілген тәрбие жігеріңді құм қылып, жерге қаратпасын десең, балаға жастайынан түзу тәрбие бер » деп, ата-бабамыз айтқандай, бала тәрбиесіне уақытында көңіл бөліп, еліміздің инабатты, адамгершілігі мол, білімді, саналы ұрпағын тәрбиелейік.  Егер ата-ана мен мектеп өзара тығыз байланыста болса, балаларға  бірдей талап қойып отырса, тәуелсіз еліміздің ұл-қыздары жан-жақты дамыған азамат болып шығары сөзсіз.1-жартыжылдықта жүргізілген жұмыстарға есеп (слайд)а) Бала тәрбиесінде ата-ана мен ұстаздың жауапкершілігін  арттыру;ә) Қоғамда қиын бала болдырмау үшін ата-ана мен мұғалім арасында  үйлесімді жұмысты жолға қою.Міндеттері : Ата – аналардың бала тәрбиесіндегі     ролі    және негізгі  психологиялық себептері туралы түсініктерін кеңейту.-Ата — аналар  бір-бірімен  тәжірбие алмасу  арқылы   баланы тәрбиелеу . Отан отбасынан басталады         Адамның жеке басының алғашқы қалыптасуы отбасынан басталады. Оның ер жетіп өсуі, бойындағы алғашқы адамгершілік белгілер отбасында қалыптасады, сондықтан да туған үйдің жылуы – оның көкірегінде көп жылдар бойы сақталып, мәңгі есінде жүреді. Жеке адамның бойындағы ар-ұятты, ақыл-ойды, адамгершілікті, басқа адамдармен қарым-қатынаста, мәдениеттілікті тәрбиелеуде отбасы алғашқы қадам. Сондықтан, отбасы - өте қажетті, басқадай ешнәрсемен өзгертуге болмайтын баспалдақ. Отбасы – сыйластық, жарастық орнаған орта.Отбасы – адам үшін ең жақын әлеуметтік орта. Отбасы белгілі дәстүрлердің, жағымды өнегелердің мұралар мен салт-дәстүрлердің сақтаушысы. Отбасында бала алғаш рет өмірмен, қоршаған ортамен танысып, мінез-құлық нормаларын игереді. Отбасы – адам ғұмырының тірегі ғана емес, қоғамның да басты негізі. 2006 жыл – Қазақстан Республикасында Отбасы жылы болып жарияланды. «Отбасы – табиғат сыйлаған кереметтердің бірі»- болғандықтан мектебімізде бұл мерекені жылда әр түрлі іс-шаралармен атап өтеміз. Биылғы жылы 2-сыныптардың арасында «Отан отбасынан басталады» тақырыбында отбасылық сайыс өтті. Сайыстың мақсаты - ата-аналар мен балаларды сайысқа қатыстыра отырып, қазақтың салт-дәстүрін, отбасының бірлігі мен ынтымақтастығын, бала тәрбиелеудегі ерекшеліктерін үлгі ету. Сайысқа 2 «Б» сыныбынан Касеновтар, 2 «В» сыныбынан Марал отбасы, 2 «Г» сыныбынан Мубараковтар және 2 «Е» сыныбынан Ахмединдер отбасы қатыстыайыс 5 бөліммен өтті. Отбасы баланың азамат болып өсуінің негізі болып табылатындықтан сайсымыздың бірінші бөлімінде отбасылар өздерін таныстырып өтті.Қатысушылардың отбасындағы сұлулық тәрбиесінің мақсатынан баланы көркемдік пен сұлулықты тануға, оған баға беруге, күнделікті өмірдегі адамның жеке басының, қатынас, үй-жағдай және киім-кешек мәдениетіныртқы мәдениеті мен і
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ