Материалдар / ата- аналарға арналған интеллектуалды ойын

ата- аналарға арналған интеллектуалды ойын

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілері ата- аналармен интеллектуалды ойын өткізуде пайдалана алады
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Интеллектуалды ойын


Тақырыбы: «Ата-ана мен балабақша ынтымақтастығы»

Мақсаты: Отбасындағы тәрбиенің маңыздылығын, ата- ана мен тәрбиеші арасындағы ортақ мәселе бала тәрбиесі жайлы түсінікті тереңдете түсу.


Жүргізуші: Армысыздар, құрметті ата аналар және балабақша бүлдіршіндері! «Балалы үй базар», бала өмірдің жалғасы. Болашақ баланың жақсы азамат болып өсуі отбасындағы тәрбиеге тікелей байланысты Бүгінгі отбасы, бала тәрбиесі тақырыптарында өтетін зияткерлік ойынға хош келдіңіздер!


Сайыс мынадай бөлімдерден тұрады:


1-бөлім «Кім біледі?» блиц сұрақтар: шапшаң жауап беру


2-бөлім «Крокодил» ойыны


3-бөлім «Сөз мәйегі-мақал»


4-Бөлім: «Ситуациялық сұрақтар»


5- Бөлім: «Робототехника»


«Кім біледі?»


  1. Тауық бір аяғымен тұрса 3 кг, екі аяғымен тұрса қанша кг?
    (3 кг)

  2. Біздікі болғанымен басқалар қолданатын нәрсе?
    (Есіміміз)

  3. Ұзарған сайын қысқаратын нәрсе не?
    (Өмір)

  4. Қай айда 28 күн бар?
    (Барлық айда)

  5. Бірінші төрт аяқты, кейін екі аяқты, одан
    кейін үш аяқты ол не?
    (Адам)

  6. Король кімнің алдында тәжін шешеді?
    (Шаштараздың)

  7. Суды елекпен қалай тасуға болады?
    (мұз қылып қатырып)

  8. Қай жерде жексенбі сенбіден бұрын
    келеді?
    (Сөздікте)

  9. Қатты жылдамдықпен келе жатқан жүк машинаны бір қолымен кім тоқтата
    алады?
    (Жол полициясы)

  10. Үйдің ең суық жері?
    (Сырты)

  11. Тарихта ең үлкен қалпақ киген кім?
    (Басы ең үлкен адам)

  12. Есікті ашу үшін не қажет?
    (Есіктің жабық болуы қажет)

  13. Теңіздің ортасында не бар?
    (“ң” әріпі)

  14. Жүзе алмайтын адам суға түссе қалай шығады?
    (Үсті су болып шығады)

  15. Ненің көлеңкесі жоқ?
    (Көлеңкенің)

  16. Қазақстан мен Өзбекстанның ортасында не бар?
    (мен)

  17. Алфавиттің ең соңғы әрібі?
    (т)

  18. Алма жегенде ішінен құрт көруден де жаман не болуы мүмкін?
    (Құрттың жартысын көру)

«Крокодил»

Ата аналар 2 топқа бөлініп, бір-біріне сөздер жасырып ыммен көрсету арқылы

( зымыран, қалам, гүл, мысық, сиыр, дәптер) ойын ойнайды.


«Сөз мәйегі-мақал»


1. Ананың көңілі балада,...(Баланың көңілі далада.)
2. Ааласы атқа шапса,...(Атасы тақымын қысады)
3. Ата-ананың қадірін...(Балалы болғанда білерсің.)
4. Ана алдында – құрмет,...(Ата алдында – қызмет.)
5. Малды баққан өсірер,...(Баланы тапқан өсірер.)
6. Бала – Ананың бауыр еті,... (көз нұры.)
7. Ақ жаулығы ананың ...– (Ақ көрпесі баланың.)
8. Ағайын – алтау,...(Ана – біреу.)
9. Ана алақанының аясы ...– (Ақ шынардың саясы.)

10. Балалы үй базар,...Баласыз үй қу мазар

11. Әке асқар тау, ана қайнар бұлақ, ... ( бала жағасындағы құрақ)

12. Әке көрген оқ жонар, ... (ана көрген тон пішер)


4-Бөлім: «Ситуациялық сұрақтар»


  1. Балаңыздың өнері, қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса, не істер едіңіз?

Мүмкіндігінше, оның қабілетін одан әрі дамытуына жағдай жасаған дұрыс. Мүмкін, ол бала бойында жасырын дарындылық қабілет болар. Көптеген биограф- зерттеушілердің айтуынша, мыңдаған Архимед, Моцарт, Рафаэльдердің көбі өмірлерін ешбір атақсыз, қарапайым диқан, қолөнерші, аспаз ретінде өткізген көрінеді.


2. 4-6 жастағы бала күніне көптеген сұрақ қоятын көрінеді. Мысалы: Түн неге қараңғы? Күн қайда кетті? Ұшақ қалай ұшады? Деген сияқты таусылмайтын сауалдар көп. Сіздің балаңыз да осындай сауалдары көп болса, жауап беруге тырысасыз ба, жоқ, әлде елеусіз қалдырасыз ба?

Бала сұрағына байыппен түсіндіре жауап беру – олардың ой-өрісін дамытуға, дүние-танымын кеңейтуге көмектеседі.


3. Балаңыз сіздің тамақ аламын деп жоспарлаған ақшаңызға ойыншық алып беруді талап етіп жылады. Алып берсеңіз, тамақ алынбайды, алмауға айналадағы адамдардан ұяласыз. Не істейсіз ? (Қаталадау болуға қорықпаңыз. Сонда ғана ол өз орнын табады.)


4. Кейбір ата-аналардың баласының әрбір істеген іс-әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың, сен істей алмайсың» деп айтып жататынын байқаймыз. Бала іс-әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз? Балаға «Сен сала алмайсың, сен істей алмайсың, сен жөндей алмайсың» деген сияқты теріс баға беруге (қалай қарайсыз?) дұрыс емес. Осындай жағдайда баланың сол іс-әрекет түріне талаптануы, үйренуге ұмтылысы төмендеп, өзіне деген сенімділігін жоғалтады, өзіне-өзі көңілі толмау сияқты кешенді сенімсіздік қалыптасуы мүмкін.


5. Балаңыз ойыншықтарын жина дегенге көнбей сізге қарсы келді, не істейсіз? Балаңыздың мұндай жөнсіздіктеріне жол бермеңіз. Әйтпесе, одан кейін дн өрши түседі.


6. Балаңыз үйге таныс емес ойыншық әкелгенін бір аптадан соң байқайсыз. Қалай әрекет етесіз?



зымыранқалам

гүл мысық сиыр дәптер

ЖИ арқылы жасау
29 Сәуір 2019
8997
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі