Материалдар / Ата-аналар жиналысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ата-аналар жиналысы

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып ата-аналарына ата-аналар жиналысы,
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2023
131
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТАҚЫРЫБЫ: Тәрбиелі бала қоғамының жетістігі


Мақсаты: Қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым-қатынас орнату.


Міндеттері: Ата-аналардың мектеппен, мұғаліммен тығыз байланысын арттыру, балаларын білімге, мейірімділікке, ұстамдылыққа тәрбиелеудің жолдарын көрсету. Бала тәрбиелеу саласының аз да болса жоғарылауына ықпал ету.


Қажетті құрал-жабдықтар:  Үлестірме қағаздар, А4 формат, қалам, доп, ватман, маркерлер және т.б.


Әдістері: пікір алмасу, сұрақ-жауап, тест, психологиялық жаттығулар.


Өткізу барысы:

  1. Топқа бөлу;

  2. Ой жинақтау;

  3. Ситуациялық сұрақтар;

  4. «Үй, жол, жылан, бокал, шалбар және орамал» диагностикасы;

  5. «Ашық айтсам…» жаттығуы;

  6. Рефлексия;

  7. қорытынды.

Сәлеметсіздер ме, құрметті ата-аналар! Бігінгі біздің «Тәрбиелі бала қоғамының жетістігі» атты жиналысымызға қош келдіңіздер! Ата-ананың тілегі – баласының жақсы адам болуы, еңбексүйгіштігі, оқу мен еңбектегі табыстары.

Баланы жастан бақпасаң,

Жамандықтан қақпасаң,

Қадірден жұрдай қасқа боп,

Кешкенің өмір босқа тек. – дегендей, баланың ыстық суығына күймейтін, жақсылығына сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар. Бүгінгі ұл ертеңгі әке, ол әкеге қарап өседі. Бүгінгі қыз ертеңгі ана, ол шешеге қарап өсіп, бой түзейді. Балаға білім, тәрбие беруде басты тұлға ұстаз болса оны жалғастырушы, демеуші – ата-ана.

Балаға қолдау көрсету керек

1. Мектеп 2. достары 3. отбасы ,

Отбасында тиімді тәрбиелеудің белгілі ережелері қалыптасқан - баланы бар қалпында сүю, кұрметтеу қажет;

- балаға әсер ететіні құрғақ сөз емес, оның қалай айтылғаны, шын көңілден шыкқандығы мәнді;

- баламен қатынас оның жас ерекшелігіне сәйкес болуы шарт, сонда ғана үлкендер мен кішілер арасындағы дау-дамай туындамайды да ең қонымды тәрбие әдісін таңдап, қолдануға болады;

- баланың не айтқысы келетінін түсініп алған жөн, асығыс қорытынды жасаудан сақтанған дұрыс;

- жазаны істеген келеңсіз әрекеті үшін колдануға үйренген жөн, баланы намысына тиіп, қорламаңыз (ешуақытта бала жаман емес, оның қылығы жаман);

- бала жөнінде басқалар (мұғалімдер, көршілер) тарапынан айтылған сын пікірлерден қорытынды жасаудан бұрын оның өзімен әңгімелесіп, әрекетінің себебін анықтап, кейін шешім кабылдаған жөн: жұрт алдында өз беделіңді жоғалтамын деп шошынудың қажеті шамалы, өз баланның сенімінен айырылып қалмаған дұрыстау;

- балаға үйрететініңді алдымен өзің үйреніп, біліп ал;





Топқа бөлу:

Ата-аналар сол тұрған күйлерінде түрлі-түсті фигураларды таңдайды. Түстер бойынша топ құрып, үстелдерге жайғасып отырады.


Ой жинақтау:

Үш топқа тақырып беріледі. Ата-аналар сол бойынша өз ойларын ортаға салады.


I-топ. Баланың сапалы білім алуы үшін ата-ана тарапынан жасалатын жағдайлар.

II-топ. Балаларды теріс әрекеттері үшін жазалаудың түрлері.

III—топ. Бала үшін мұғалім мен ата-ана арасында қандай байланыс болу керек.


Ситуациялық сұрақтар: (Ата-аналар үстел үстіндегі үлестірме қағаздарды бөліп алып, сұрақтарға жауап береді.)


1. Балаңыздың өнері, қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса, не істер едіңіз?

2.Баламен сөйлесе білу де үлкен өнер. 4-6 жастағы бала күніне көптеген сұрақ қоятын көрінеді. Мысалы, түн неге қараңғы, күн қайда кетті, ұшақ қалай ұшады….деген сияқты таусылмайтын сауалдар көп. Сіздің балаңыз да осындай сауалдарды көп қойса, жауап беруге тырысасыз ба, жоқ әлде, елеусіз қалдырасыз ба?

3.Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылады. Тағы көрші ата-аналардан да «біздің баланы ұрды» деген сөз естуге тура келеді дейік. Не істейсіз? Балаңызды қалай тәрбиелейсіз?

4.Кейбір ата-аналардың баласының әрбір іс-әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың, сен істей алмайсың»,-деп айтып жататынын байқаймыз. Бала іс-әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз?

5.Балаңыз сабақтан қашып, мектептен ерте келді, не істейсіз?

6.Балаңыз күнде бірінші сабаққа кешігіп келеді. Қалай жөнге келтіресіз?

7.Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес айтасыз?

8.Сіздің тұңғышыңызды атасы мен әжесі бауырына басқан. Сабағы қиындап кеткен соң, өздерің қадағалаңдар деп әкеп тастады. Ал, балаңыз тәрбиеңізге еш көнер емес, не істейсіз?

«Менің балам қандай?» ойыны
Ойынның мақсаты: ата-ана баласын қалай жақсы көретінін көрсету.
Әр қатысушы қолының саусақтарын айналдыра сызып, әр саусаққа баласының атындағы әріптерін жазу керек. Ары қарай ата-ана әр саусақта жазылған әріптерден басталатын баласының қасиеттерін айтуы керек. Саусақтың ортасына баланы жанұяда кімге теңейтінін салса болады. Саусақтар ватманға жабыстырылады.

«Үй, жол, жылан, шалбар және орамал» диагностикасы

(Ата-аналарға мынандай ережелерді қадағалап отырып сурет салатындығы ескертіледі:)


1.Бұл жұмыста Сіздер өз бейсаналарыңыздың хатшысы іспеттес боласыздар, сол себепті де еш ойланбай, қорықпай, берілген тапсырманы тездетіп орындауға тырысыңыздар.

2.Сурет салу тапсырылғанда, «Қалай саламын? Суреттер қандай болу керек?» деп сұрауға болмайды: өз қалауларыңыз бен шешімдеріңіз бойынша салу керек.

3.Суреттерді тез салу керек, өйткені оларды салуға уақыт өте аз беріледі.

4.Суреттерді салғанда, басқалардың суреттеріне қарауға болмайды.

5.Осыдан кейін ата-аналарға үй, жол, жылан, шалбар мен әйелдердің басына тағатын орамалды кезекпен салуға тапсыру керек.

Ата-аналар салынып біткен суреттерін бір-біріне көрсеткеннен кейін, мұғалім олардың мынандай мағына білдіретіндігін айтады:


Үй – адамның өзін-өзі бағалау деңгейін көрсетеді.Үйдің суреті кең әрі биік болса, онда бұл ата-ана өзін-өзі бағалау деңгейі жоғары деп есептеуге тұрарлық. Үйдің есік-терезелері бар болса онда бұл бала– қарым-қатынасқа ашық адам. Үйдің есігі ашық болып немесе оның тұтқасы бар болатын болса, бұл жәйт ата-ананың қонақжай екендігін білдіреді.

Жол – адамның қарым-қатынасқа қандай деңгейде араласатындығының айғағы. Жол кең, әрі үйдің есігінен басталатын болса, бұл адамның қарым-қатынасқа бейім және қонақжай екендігін көрсетеді. Жол тар немесе үйдің қасынан (үйге бұрылмай) өтіп жатса, онда бұл жәйт адамның қарым-қатынасқа оңай кірісіп кетпейтіндігін білдіреді.

Жылан – «Басқа адамдардың мен туралы пікірі қандай?» деген сұраққа өзіңіздің қалайша жауап беретініңіздің айғағы.Жылан үй жаққа қарап тұрса әрі оның айрық тілі аузынынан көрініп тұрса, онда Сіз «Басқалардың мен туралы пікірі жақсы емес: олар күні бойы мені жамандаудан басқа іспен айналыспайды екен» деген ойдасыз. Жылан үй жаққа қарап тұрмаса, онда, онда Сіз «Басқалардың мен туралы ойы жаман емес» деген ұстанымдасыз.




«Ашық айтсам…» жаттығуы; қорытынды: (Ата-аналарға төмендегідей бланкілер таратылып, толтырылады.)


Сабақтың жүргізілген күні___________________________________________


Аты-жөніңіз_____________________________________________


Менің жиналыста түйгенім____________________________________


__________________________________________________________________

Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады_________________________________

Сынып жетекшіге ұсыныс

__________________________________________________________________ Қолы__________________


Рефлексия:

Қорытынды:


Ата-анаға көз қуаныш,

Алдына алған еркесі.

Көңіліне көп жұбаныш,


Гүлденіп ой-өлкесі, — деп Абай атамыз ата-ананың қуанышы, гүлденген үміт-арманы тек перзент сүю, оны тәрбиелеу екендігін айтқысы келген екен. Ендеше, ата-аналар, қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біздер оларға үлгі болар бейне екендігімізді ұмытпайық. Адам да өсімдік сияқты, күтілмесе жайнап өспейді дейді. Сондықтан да мына жайттарды есімізде ұстайық.


1.Балаға жан және дене өзгерістерінің байланыстарын табуға көмектесу.

2.Балаға маман тарапынан тағылған мін, ескертулерді шын пейілмен түсіну және түсіндіру.



















Сабақтың жүргізілген күні___________________________________________


Аты-жөніңіз_____________________________________________


Менің жиналыста түйгенім____________________________________


__________________________________________________________________

Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады_________________________________

Сынып жетекшіге ұсыныс

__________________________________________________________________ Қолы__________________



Сабақтың жүргізілген күні___________________________________________


Аты-жөніңіз_____________________________________________


Менің жиналыста түйгенім____________________________________


__________________________________________________________________

Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады_________________________________

Сынып жетекшіге ұсыныс

__________________________________________________________________ Қолы__________________



Сабақтың жүргізілген күні___________________________________________


Аты-жөніңіз_____________________________________________


Менің жиналыста түйгенім____________________________________


__________________________________________________________________

Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады_________________________________

Сынып жетекшіге ұсыныс

__________________________________________________________________ Қолы__________________



Сабақтың жүргізілген күні___________________________________________


Аты-жөніңіз_____________________________________________


Менің жиналыста түйгенім____________________________________


__________________________________________________________________

Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады_________________________________

Сынып жетекшіге ұсыныс

__________________________________________________________________ Қолы__________________





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!