Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
амандасу, көңіл күйін сұрау.
Оқушылардың
назарын шеберлік сыныбына аудару.
Кіріспе
«Атадан-өсиет, анадан қасиет» тақырыбын аша
отырып, ата-ана тәрбиесінің ұрпаққа әсері туралы қысқаша
әңгімелейді.
Оқушыларға
сұрақтар қойып, олардың ата-ана туралы ойларын
тыңдау:
-Ата-ананың
бізге берген ең үлкен өсиеті
қандай?
-Ана мен
әкенің қандай қасиеттері бізге үлгі бола
алады?
|
Оқушылар
мұғалімнің әңгімесіне назар
аударады.
Мұғалімнің
сұрақтарына жауап беруге қатысады:
-Ата-ананың
берген өсиеттерін есте сақтап, сол туралы ойларын
айтады.
-Өздерінің
ата-анаға деген құрметі, олардың тәрбиесіндегі маңызды қасиеттер
туралы ойларын бөліседі.
|
Слайдтар
немесе тақтаға жазылған шеберлік сыныбының
тақырыбы.
Оқушылардың
көңіл-күйін анықтайтын қысқаша анкета немесе сұрақтар (мысалы,
"Бүгін қандай көңіл күйде
болдыңыз?")
|
Жаңа
сабақ
|
Атадан-өсиет,
анадан қасиет» дегенді қалай түсінесіздер?
деген сұраққа топтық пікірталас
ұйымдастыру.
Әр топқа ата
мен ананың беретін қасиеттері туралы ой бөлісу тапсырмасы беріледі.
Топтар өз ойларын постер арқылы қорғап, басқа топтарға
түсіндіреді.
Оқушыларға
белгілі бір ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынас туралы
мысалдар келтіру ұсынылады (ертегілерден, әдеби шығармалардан,
күнделікті өмірден).
|
Оқушылар
топтарға бөлініп, әр топ өз ойларын ортаға
салады.
«Атадан-өсиет, анадан қасиет» дегенді қалай түсінетіндерін талқылап, өз пікірлерін қорғауға дайындалады.
Топтар өз идеяларын постерге түсіріп, оны басқа топтарға таныстырады.
|
Айналмалы
карточкалар немесе слайдтар: әр топқа ата-ана мен баланың
арасындағы қарым-қатынастардың
мысалдары.
Постер жасау
үшін флипчарт қағазы, маркерлер, түрлі-түсті
қарындаштар.
Оқулықтар,
әдеби шығармалар немесе ертегілердің
үзінділері.
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқушыларға
«Менің ата-анамнан алған өсиетім» тақырыбында қысқаша шығарма жазу.
Бұл тапсырма оқушылардың өз ата-аналары мен олардың тәрбиесі туралы
ойлануына көмектеседі.
|
Оқушылар
«Менің ата-анамнан алған өсиетім» тақырыбында шығарма
жазады.
Шығарма жазу барысында олар өз ата-анасының берген ең маңызды ақыл-кеңестері мен өсиеттерін еске түсіреді.
Оқушылар өз ойларын жазып, шығарманың құрылымын сақтауға тырысады (кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды)
|
Қағаз, қалам немесе ноутбук.
Шығарма жазуға арналған слайдта немесе тақтада қысқаша жазу талаптары.
|
Қауіпсіз
дік
сабағы
(10
минут)
|
Бейтаныс адамның шақыруынан
бас тартудың маңызды аспектілерін
түсіндіреді.
-Неге
бейтаныс адамдармен байланысқа түсу
қауіпті?
-Бейтаныс
адамға қалай сенімді түрде бас тартуға
болады?
-Қандай
сөздер мен іс-әрекеттер қауіпсіз
болады?
Оқушыларға бірнеше
қауіпсіз бас тартудың әдістерін көрсету (мысалы, «Мен қазір басқа
жерге кетуім керек», «Менің ата-анам мені күтіп отыр», «Кешіріңіз,
мен бұл ұсынысты қабылдай
алмаймын»)
|
Мұғалімнің түсіндірмесіне
назар аударады, мысалдарды
тыңдайды.
Бейтаныс адамның
шақыруына қарсы өз ойларын
бөліседі.
Мұғалімнің айтып
жатқан қауіпсіздік шараларын жазып алады немесе есте
сақтайды.
|
Қауіпсіз бас тарту үлгілері
бар слайдтар немесе
бейнемазмұн.
Қауіпсіздік
ережелері көрсетілген буклеттер немесе
карточкалар.
|