Материалдар / Ата-аналарға арналған кеңес: " Ойын арқылы балалардың тілін дамытуға арналған ойындар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ата-аналарға арналған кеңес: " Ойын арқылы балалардың тілін дамытуға арналған ойындар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: есте сақтау қабілеттерін дамыту, қызықтыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
785
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шығыс Қазақстан облысы

Семей қаласы «№ 20 жалпы

орта білім беретін дамыта оқыту

мектебі» КММ Мектепалды

даярлық 0 «Ә» сыныбының

Тәрбиешісі:

Қоқымбаева Балжан Мэлісқызы




Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы


  • Білім беру саласы: «Таным»

  • Бөлім: «Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру»

  • Тақырыбы: Пішіндер. Есептер шығару. Артық, кем

  • Мақсаты: 1-20 дейін тура және кері санау. Натурал сандар қатары арасындағы қатынасты түсінуге үйрету (10 саны 7 санынан 3-ке артық, 12 саны 8 санынан 4-ке кем).

10-ға дейінгі сандарды қосу және алу.

  • Әдіс – тәсілдер: сұрақ – жауап, түсіндіру, тапсырмаларды орындату, көрнекі.

  • Мерзімі: 21.04.2017ж

  • Құрал жабдықтары: сандар, таңбалар, әліппе-дәптер, таратпа материалдар, санамақ, маркер.

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс – әрекеті

Баланың іс – әрекеті

Мотивация-лық қозғаушы

Балалар орнынан тұрып

Қуан, шаттан, алақай

Қуанатын кез келді!

Қайырлы таң! Қайырлы таң!

Сәлеметсіңдер ме, қонақтар!

Балалар орнынан тұрып, қонақтармен амандасады.



Іздену – ұйымдас-тырушылық

  • Бүгін аптаның қай күні?

  • Кеше? Ертең?

  • Бір аптада неше күн бар?

  • Қазір қай жыл мезгілі

  • Қыс айларын атаңдар

  • Қазір қай ай?

ІІ. Балалар біздің топта компьютер тұр, көріп жүрсіңдер. Осы компьютерге ғаламтормен хат келді. Қане, оқиық. Кім жазған? Не жазған?

«Сәлеметсіз бе, Райхан Замантаевна және балалар! Мен мектепке барғым келеді. Бірақ математикадан біраз қиналып жүрмін. Көмектеріңді сұраймын.» Сәлеммен Бауырсақ.

Балалар, хат Бауырсақтан келіпті. «Бауырсақ» ертегісі естеріңде ғой. Жарайсыңдар! Бауырсақтың тапсырмаларын орындауға көмектесеміз бе? Жақсы!

Сонымен, бірінші тапсырмасы орындалмаған, бұл геометриялық пішіндер: санамақпен жұмыс. Үш санамақ аламыз да Үшбұрыш жасаймыз. Неге оны Үшбұрыш деп атайды?

Бір санамақ алып қосып Шаршы жасаңдар.

  • Не үшін шаршы деп атайды?

  • Осы шаршының үстіне бір санамақ қосып одан екі Үшбұрыш шығарамыз.

  • Алты санамақ алып Тіктөртбұрыш жасаңдар.

  • Неге оны солай атайды?

  • Тіктөртбұрыш үстіне бір санамақ қосып екі шаршы жасаңдар.

  • Бес санамақ алып Бесбұрыш жасаңдар.

  • Не үшін солай атайды?

  • Балалар, ал Бауырсақ неге ұқсайды?

  • Бұл фигураны қалай атайды?

  • Жарайсығдар, балалар!

Бауырсақтың келесі тапсырмасы.

Кейбір балалардың алдында сандар жатыр. Соларды қолдарыңа алып қатарға тұрыңдар. Отырған балалар бірден жетіге дейін санаңдар. Ал енді кері санаңдар. Өте жақсы!

  • Сандардың көршілерін атаңдар. ( төрттің, бестің, үштің)

  • Жарайсыңдар!

  • Балалар, Бауырсақтан тағы бір хат келіпті.

  • Оқып берейін.

«Балалар, мен сендерге сегіз ғана жұлдыз жібердім. Мұғалім оны өте жақсы жауап беретін, жазатын, тәртіпті балаларға беруі тиіс. Бар күштеріңді салыңдар. Сәлеммен Бауырсақ.» күшімізді саламыз ба?

Келесі тапсырмасы: салыстыру. (><=) Жылдам және дұрыс жасау керек. (Тақтада тапсырма: Төрт қатардан бір баладан шығып дұрыс таңбаны қою қажет.)

Бұл жерде тағы бір тапсырма бар екен, балалар.

Мына қыздың сол жағында неше пішін?

Оң жағында? Астында?

(Тақтада сурет) Жарайсыңдар! Ал енді демалайық.

Сергіту сәті. Орнымыздан тұрайық

Қолды белге қояйық

Бір отырып, бір тұрып

Біз тынығып алайық

1,2,3 орнымызды табайық.

Жақсы! Отырыңдар.


- Алдарыңда жолақтар. (тақта алдында бір бала) Үстінгі жолға 8 шырша қоясыңдар, астыңғы жолға 7 саңырау құлақ қоясыңдар.

- Қайсысы көп, шырша ма әлде саңырау құлақ па? 8 бе 7 ме?

- Шыршамыз 8 ал, саңырауқұлақ 8 болу үшін неше саңырқұлақ керек?

- 8 саны неге ұқсайды?

- Ал, енді ауада жазып көрейік!


Балалар, енді санамақ жаттайық.

Кел балалар санайық,

Жетіге бесті қосайық.

Жаңа шыққан санды біз,

«Он екі» – деп атайық.


Дәптермен жұмыс: Енді, артық, кем жазамыз.

Көз жаттығуы: Маған қараңдар солға, оңға, жоғары тек көзбен қараймыз. Ары қарай жазуымызды жалғастырамыз.

- Бейсенбі

- Сәрсенбі, жұма.

- Жеті күн бар.

- Қыс мезгілі.

- Желтоқсан, қаңтар, ақпан.

- Желтоқсан айы.











- Ия.

- Ия.




Shape1

-

- Оның үш бұрышы бар.

-Shape2

-Shape3 Shape4 Оның төрт жағы бар, сол үшін оны төртбұрыш дейміз

-

Shape5

-

- Өйткені оның екі жағы ұзын екі жағы қысқа, бұрыштары тік.

-Shape6

Shape7

Shape8

-Shape9

- Оның бес бұрышы бар.

- Бауырсақ дөңгелекке ұқсайды.

- Шеңбер деп атаймыз.




- 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ,11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20.

- 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0.










  • Ия.



- 6>4

- 10>9

- 12=12

- 6<9

- 8<11

- 3<7

- 5=5

- 3<4


Балалар шығып тор көздің ішіне қажет санды жазады, сол жағында 4 шаршы,

оң жағында 5 дөңгелек,

астында 7 үш бұрыш.

Сергіту сәтін қимылмен көрсетеді.




  • Сегіз санын шығаруға болады, 8 саны.



Балалар орындарында жұмыс істейді.


  • Шырша көп.

  • Саңырауқұлақ аз.

  • 1 саңырауқұлақ керек

  • Көзілдірікке ұқсайды.

Балалар санамақ жаттайды.

Кел балалар санайық,

Жетіге бесті қосайық.

Жаңа шыққан санды біз,

«Он екі» – деп атайық.


Балалар көз жаттығуын жасайды, ары қарай есептерін жалғастырады.

Рефлексифтік-

қорытын-дылау

Қорытындылау:

  • Жақында қандай мереке болады?

Мына суретке қараңдар не көріп тұрсыңдар?

Шыршаның үстінде 8 саны орналасқан. Осы шыршаны безендіріп сегіз санын шығару керек екі санынан. (тақтадағы шыршаның суретіне балалар кезектесіп «безендіреді» керекті санын жазады.)

  • Балалар біз бүгін қандай санмен таныстық?

  • Қандай тапсырма ұнады?

  • Бауырсақ сияқты қиналдыңдар ма?

Ал, енді өздерің қалай ойлайсыңдар кім бүгін өте жақсы жұмыс істеді, жауап берді, тәртіпті болды?

Сол балаларға бауырсақ жұлдыз дайындапты бұл жұлдыз алтынға ұқсайды екен. Алмаған балалар келесі сабақта алады деп ойлаймын. Енді, Бауырсақ сендерден үйренген болар, сендердің арқаларыңда мектепке бара алатын болды. Рахмет сендерге балалар!


  • Жаңа жыл мейрамы.

  • Шырша.


  • 6+5=11

  • 3+4=7

  • 4+13=17


  • Артық, кеммен таныстық (>,<)

  • Санамақтармен, салыстыру.

  • Жоқ.

Жақсы қатысқан балалар тиісті жұлдыздарын алады.

Балалар бауырсаққа көмектескендері үшін өте риза.


Болжамды нәтиже:

Білу: Артық, кемді біледі, тура және кері санай алады.

Болу: Сандарды қосу алу түсінігінде болады.

Істей білу: Тапсырмаларды орындай біледі.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!