Тақырып: Ата-аналармен ынтымақтастық: менің
педагогикалық сенімдерім
Білім беру процесінде жетістікке жету үшін
мұғалімдер, ата-аналар және оқушылар арасында тығыз ынтымақтастық
қажет. Бұл мақалада мен өзімнің педагогикалық сенімдеріме сүйене
отырып, ата-аналармен ынтымақтастықтың қаншалықты маңызды екенін
және оны нәтижелі іске асыру жолдарын
қарастырамын.
Ынтымақтастықтың негізі
Менің педагогикалық сенімім бойынша, бала
тәрбиесі ата-ана мен мұғалімнің ортақ жауапкершілігі және олардың
өзара әрекеті мектеп пен отбасының үздіксіз байланысын талап етеді.
Баланың оқуда жақсы нәтиже көрсетуі мен тұлғалық дамуы үшін білім
беру процесіне ата-аналардың белсенді қатысуы қажеттілігін түсіну
маңызды.
Ата-аналардың рөлі
Ата-аналар, ең алдымен, балалардың өздеріне деген
сенімділігін арттыру үшін жағдай жасау керек. Бұл процеске
ата-аналар өз әрекеттерімен және үлгілерімен ықпал етеді. Отбасында
балалардың қызығушылықтары мен таланттарын қолдау маңызды, өйткені
әр баланың өзінің ерекше қабілеттері мен мүмкіндіктері бар.
Ата-аналар балаларды қолдау арқылы олардың ең жақсы потенциалына
жетуіне мүмкіндік береді.
Мұғалімдердің рөлі
Мұғалім ретінде менің рөлім, ата-аналармен
ынтымақтастыққа ықпал ету және осы ынтымақтастықтың тиімді
ұйымдастырылуын қамтамасыз ету. Мен сенемін, мұғалімдер
ата-аналарға балалардың оқуындағы жетістіктер туралы тұрақты
ақпарат беріп отыруы керек. Сонымен қатар, мұғалімдер ата-аналардың
ұсыныстарын тыңдап, олардың пікірлерін ескеріп отыруы қажет, бұл
мектеп және отбасылық орталардағы қарым-қатынасты
нығайтады.
Ынтымақтастықтың әдістері
Ашық байланыс орнату: Мұғалімдер мен ата-аналар
арасында ашық және сенімді байланыс орнату баланың оқу-танымдық
қызметіндегі кедергілерді жоюға көмектеседі. Бұл үшін цифрлық
платформаларды қолдану ерекше маңызды, мысалы, электронды пошта,
чаттар немесе мектептің интернет жүйелері арқылы тұрақты қатынас
орнату.
Жеке кездесулер: Ай сайын немесе тоқсан сайын
мұғалімдер мен ата-аналар арасында жеке кездесулер ұйымдастыру
маңызды. Осы кездесулер арқылы балалардың оқу үлгерімі мен
әлеуметтік дамуы туралы ақпарат алмасуға болады.
Ортақ шаралар: Мектеп деңгейінде ұйымдастырылатын
ортақ шаралар ата-аналар мен мұғалімдердің жақсы қарым-қатынас
орнатуына көмектеседі. Бұлар мектептің ашық есік күндері, спорттық
немесе мәдени шараларға ата-аналарды қатыстыру сияқты іс-шаралар
болуы мүмкін.
Өзін-өзі дамыту курстары: Ата-аналардың
балаларына көмек көрсету дағдыларын арттыру үшін мектеп деңгейінде
әр түрлі курстар ұйымдастыру мүмкіндігін қарастыру керек. Бұл курс
арқылы ата-аналар балалардың оқуында белсенді түрде қатысуға
ықтималдықтары артады.
Қорытынды
Қорытындылай келе, менің педагогикалық сенімім
ата-аналар мен мұғалімдердің мүдделерін біріктіріп, олардың
үздіксіз өзара әрекеттестігін қамтамасыз ету қажет деп есептейді.
Бұл ынтымақтастық арқылы бала әлеуетін барынша жүзеге асыра алады.
Ата-аналар мен мұғалімдер баланың жетістігі үшін бірлесе отырып
жұмыс жасауы, білім беру процесіндегі әрбір қатысушының оң әсеріне
әкеледі. Бұның нәтижесінде баланың әрбір жетістігін мереке етіп,
кез-келген қиындықты жеңу мүмкіндігі артады.
"Ата-аналармен ынтымақтастық:
менің педагогикалық сенімдерім" тақырыбы бойынша пайдаланылған
әдебиеттер тізімі келесідей болуы мүмкін:
Ушакова, О. Д. (2016). Семейная педагогика и
школьное образование. Москва: Высшая школа.
Бұл
кітап ата-ана мен мұғалім арасындағы қарым-қатынастың негіздерін
және олардың ортақ білім беру процестеріндегі рөлдерін
қарастырады.
Смирнова, Е. О. (2018). Взаимодействие учителей и
родителей в образовательном процессе. Санкт-Петербург:
Питер.
Мұнда ата-аналармен байланыс орнатудың теориялық
және тәжірибелік жолдарына қатысты кеңестер
берілген.
Щукина, Г. И. (2015). Психология семейного
воспитания. Новосибирск: Наука. Бұл
кітап ата-аналардың балалар білімі мен дамуына тигізетін әсерін
түсіндіреді.
Kagan, S. (1994). Cooperative
Learning. San Clemente, CA: Kagan
Publishing.
Кітапта ынтымақтастық тәсілі арқылы білім берудің тиімділігі туралы айтылған,
оның ішінде ата-аналармен ынтымақтастыққа қатысты бөлімдер бар.
Epstein, J. L. et al. (2009).
School, Family, and Community Partnerships: Your Handbook for
Action. (3rd ed.). Thousand Oaks, CA: Corwin
Press. Бұл басылымда отбасы мен
мектеп арасындағы серіктестікті ұйымдастыру туралы толық
нұсқаулықтар бар. Кондратьева, Е. В. (2017). Педагогика
сотрудничества в современной школе. Екатеринбург: Уральский
федеральный университет. Мектептегі ынтымақтастық педагогикасы туралы
теориялық және тәжірибелік аспектілерді қамтиды.